Escornalbou

Una mica de trencacames de cara a La Pica

Feis tant temps que no penjava una ruta al Bloc que quasi no recordo com es feia...Ruta: Montbrió - Vilanova Escornalbou - Riudecols - Alforja - L'Aleixar - Les Borges...
Bttrus&Rally

Aquest cap de setmana, va venir per les nostres terres, una representació de la colla Bttrus de l’Anoia, un d’ells (que ens vam conèixer a la Cursa de l'Argentera de l'any...
Serra de Pradell-l'Argentera

A punt de fer el “Pròleg” de la Transcat Corredor del Mediterrani (per desgràcia no puc ser-hi els dos dies que dura) aquest diumenge vam anar a fer un...
Circular Mola de Colldejou Dirt Edition

Després de la Snow Edition de l’any passat, aquest cop hem gaudit d’una fantàstica sortida de mtb a tope d’aigua i fang (les Wind Editions no les poso, ja que són les...
Cabrafiga, entre el mar i la muntanya

Els amics del grup de Senders Flix van preparar una sortida a un d'aquells cims que havia vist moltes vegades des de sota però al que mai m'acabava de decidir a pujar. Situat...
Integral a la Serra de Llaberia

Una d'aquelles que portava al cap feia molt de temps... Ja havia fet més d'una incursió per la Serra de Llaberia, que vaig començar a descobrir en fer el GR 7 al 2006;...
New Kids on the Blog

Aquest diumenge ens van acompanyar un parell de xavals de Reus per gaudir de la bicicleta i la muntanya. Un d’ells ja feia dies que m’anava darrera per portar-l’ho per les...
 Coupage: 75% Baix Camp, 25% Priorat

Per la ruta d’aquest cap de setmana hem tingut una convidada i com que m’agrada quedar bé i sabedor que els descensos tècnics encara no són el seu fort (dic encara...
Selma, un poble templer

Anar d’excursió a pobles abandonats sempre té el seu punt d’emoció i, algunes vegades, un altre d’incomprensió. I això darrer ho dic perquè, quan ho faig, de boca...
La Torre de Fontaubella

Després de quasi un any, repeteixo ruta! I aquest cop amb dos companys que no l’havien fet llavors. Per no repetir-me com l’all, molts dels detalls de la ruta els podeu...
Panoramix

Aquesta és una entrada que ja fa temps que volia publicar. Per qui va seguint una mica aquest bloc, suposo que s'haurà adonat que, a part de la bicicleta, també m'agrada la...
La mola de colldejou

Quan amb els companys de camí parles de pujar a la Mola és com dir “anem a fer una clàssica” i gairebé sempre tots s’hi apunten sense posar cap excusa ni impediment....
Tarragona - escornalbou

La setmana passada vaig quedar amb en Tomás per fer un tomet per algunes de les alçades típiques del Baix Camp. Sortíem des del barri del Serrallo i agafàvem direcció...
D'escornalbou al coll rodó

Feia molt de temps que no anava a caminar per Escornalbou. Els records més llunyans són de quan hi pujàvem amb els nois i noies del Cau, tant des de l’Argentera com de...
Cursa llarga de Muntanya Vilabou 2013.

Introducció:21-04-2013.- Avui a tocat fer la cursa de Vilabou.El Tony i Jo vam sortir de Tarragona a les 8 del matí per anar fins a Vilanova d'Escornalbou a recollir els...
II Cursa BTT Vilabou 2013

Ja tenim una altra cursa al pot! Va ser una decisió d’última hora. No la tenia planificada, però una setmana abans em vaig assabentar que es feia aquesta cursa al costat de...