Espero nord al pic de ribuls

GRONSA SUD via Esperó de la Lluna plena

Ahir vam estar a Vilamala, fent una via de l'Antxi i el Llorenç. Avui estem als Ports i davant tenim l'esperó de la Lluna plena, també dels mateixos aperturistes. Els...
SANT LLORENÇ DE MONTGAI Esperó Rematxa v.n.

Avui el Venanci, que ve de la Cerdanya, se'ns ha afegit a la colla Geriàtric Climb. Com som 5 ens distribuïm en dues cordades. El Jordi, el Vis i el Jose en una i el Venanci i...
SANT LLORENÇ DE MONTGAI. Espero sud

Quedem amb el Jordi i el Cesc a Sant Llorenç. El Jordi diu de fer l'esperó sud, perquè fa poc va fer el Rematxa, a mi ja m'està bé, doncs a l'abril la vaig fer de paquet i...
ALOS DE BALAGUER Espero de l'Anna

Com aquesta setmana esta fent fresca quedem per anar a Alòs de Balaguer, que segur que avui, no trobarem ningú. Així és, ningú en casi tot el dia a la paret.Amb el Jordi i...
Desideratum a la Nord d'Agulles.

Les circumstàncies han fet que avui tornés anar a Montserrat i, la casualitat a fet que em trobés companys que feia un munt de temps que no coincidiem i que generosament...
L' espero de la lluna plena

DIMECRES, 22 DE MAIGAquesta setmana la meteo dona un temps insegur, un seguit de fronts escombraran el territori d’Oest a Est i miris on miris sembla que en qualsevol moment...
SANT LLORENÇ DE MONTGAI Esperó sud

L'esperó sud és una via senzilla que he fet moltes vegades i sempre és agradable, tot i que avui l'he trobat molt exigent pels meus malucs en recuperació, però poc a poc...
LA PREDICADERA Espero Guanchinfú

Tot i que el dia no és massa bo esperem  no mullar-nos. Enfilem cap a la Predicadera, i malgrat ser divendres Sant, escalant no hi ha ningú. Nosaltres ens posem a...

Miquel angel produccions: esperó dels llops

Aquest Miquel Àngel se passa!!! cada dia fa els videos més divertits. Ens ho passem molt bé escalant i gravant però ho passem molt malament mentre esperem que acabi la...
PLAER ENTRE FAIGs: ESPERÓ DELS LLOPS

Fer l'Esperó dels Llops al Puigsacalm és una excursió que culmina amb una brillant escalada, o una brillant escalada que culmina en una excursió... Com la roca no es gaire...
Perles a la cara nord del Montsec d'Ares

Distància: 18 km.Desnivell: 1200 m.Dificultat: fàcil.Durada total: 6 h.Punt de sortida: Molí de Carrió o Collet de la Cova de Sant Miquel; per arribar-hi cal prendre un...

Sortida amb joelette per la banda Nord de Montserrat

La banda Nord de Montserrat és, per als collbatonins “l’altra banda”. L’altra banda paisatgística, geomorfològica, i àdhuc psicològica. Aixó no...
Andorra de nord a sud (BTTsenderisme)

Distància: 77 km.Desnivell: 3000 m.Dificultat: alta, molt-alta.Durada total: 2 dies.Punt de sortida: Port d'Envalira.Punt d'arribada: Andorra la Vella.Andorra sempre ens ha...
15 anys de... la Nord Clàssica al Vignemale.

Amb el Marià ja ens havíem convertit en un mixte de client-guia i companys-amics i durant diversos estius vam fer sortides super interessants. Avui fa 15 anys vam decidir-nos...

Vía Esperó Daikiri (IV+ 90m) La Falconera (Garraf, Barcelona)

Vía Esperó Daikiri es la vía larga más asequible de la Falconera, con un tercer largo al borde de un filo del espolón que impresionan. Es muy interesante para hacer...
Buscant el nord rere el blanc

març de 2018Qui m'hauria de dir que acabaria amb uns esquís als peus i encantada de la vida. Després de molts anys d'infanteria pesada començo a descobrir el plaer de...
El Montsant de nord a sud (i a l'inrevés)

Distància: 20,5 km.Desnivell: 1250 m.Dificultat: mitjana-baixa.Punt de sortida: Santa Magdalena (Ulldemolins).Durada total: 6 h.Preciosa travessa de nord a sud (i tornada) de...
Paret de l'os. esperó sud.

13/12/17. Anem a buscar l’escalfor a les parets solejades del Montsec, durant el camí arribem a -5º, la intenció és anar a reequipar una via perduda a la roca Alta, però...
PUIG DELS LLOPS 1.486m. ESPERÓ DELS LLOPS.

27/11/17. Avui amb el Jordi ens arribem a la Garrotxa per a fer una Excursió-Escalada-Excursió. L’objectiu és l’Esperó dels Llops al Pic dels Llops de 1.486m,...
Aiguillette d'Argentiére, esperó nord-est

La tornada del Valais la fem passat per Chamonix, que sempre ve de gust i així ens estalviem de comprar la vinyeta dels peatges suïssos...Per aprofitar-ho, parem a la...
VIaNoVa! Esperó tort, 110m V+ (Busa sud)

***Aquesta via la vam obrir fa dos estius en el dia, i entre una cosa i l'altre havia quedat a les piulades pendents, pendent també de si s'acabava d'arreglar la variant que va...
Esperó nord al pic de ribuls

DIUMENGE, 03 DE SETEMBREPoc a poc anem entrant en la normalitat, però els nen encara tenen vacances i això condiciona els horaris.Aquestes vacances va trucar-me el Guillem per...
Northland, el llunyà  Nord de Nova Zelanda

Northland, el llunyà Nord de Nova Zelanda

Les terres del nord de Nova Zelanda ens van semblar magnífiques   i sorprenent ,  no parlarem  de grans paissatges i aglomeracions  de gent, però...
Visitant la Illa Nord de Nova Zelanda .

Deixem la Illa Sud, en tres hores creuem l'estret de Cook i arribem  Wellington, ciutat  entrada pel sud de la Illa Nord. Vam notar...
Esperó N Pic de Ríbuls (Andorra)

**Enfilem a repetir aquesta bonica hiperclàssica d'Andorra, al ample i recollit alhora circ de Pessons. Línia molt lògica resseguint l'esperó, que li treu ambient de...
Navegar per la cara nord al midi d'ossau

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de tots els cantons. De fet es tracta d'una xemeneia d'un antic volcà amb una roca excepcional bella. Des de feia temps...
Rea silva 6a+ - espero de santana - santana

Que n’és de ben parida l’edat , es com tornar a començar a ascalar de nou.El cas es que feia molt temps que no voltàvem per SANTANA i avui , carallots de nosaltres ,...
A la nord de la Fontnegra (Cerdanya)

**Encara amb pols a finals de maig! ens apropem a aquesta cubeta amb la idea de fer una alpinada de més roca que neu i en canvi el pam de neu nova ens fa prescindir dels ferros...

Aresta Nord del Dit

A recer de les mirades curioses l’Aresta Nord del Dit cedeix tot el protagonisme a la seu vessant de migdia. No obstant l’ombrívola cara Nord posseeix una de les...
Garraf. pic del martell. esperó bombers.

25/04/17. La intenció era anar a Montrebei però les prediccions meteorològiques no ho aconsellen. Com a consolació fem una matinal al Pic del Martell, la proposta és anar a...