Esporles

Moletó de sa Granja, des del coll des Vent

Moletó de sa GranjaAvui pujarem directament des del coll des Vent fins a l’esquena de la muntanya i des d’aquí enfilarem la carena fins assolir el moletó de la Granja....
Puig de ses Planes i caseta des Rector

Puig de ses PlanesUna entretinguda volta que combina muntanya i mar. Puja al puig de ses Planes, un fabulós mirador de la zona de Banyalbufar. Per la vorera de la mar, arribem...
Passos de na Lluïsa i del Mestre

Pas de na LluïsaUna curta volta circular que puja al Pla de Sobremunt pel pas de na Lluïsa i baixa pel pas del Mestre. Aproximació: carretera Esporles - Puigpunyent, passat...
Volta a mallorca 5: bonany - porto cristo

PetraEns llevem a Bonany amb el cel gris però amb millor vista que la nit anterior. Tot i això la boira no ens deixa veure res en direcció a Tramuntana. Xerrem una estoneta...
Volta a mallorca 3: esporles - lluc

mirador de Casa Nova, al fons elbarranc de PareisTercer dia de ruta. El cul ens dóna una mica el "toque" però les cames les tenim alegres i els ulls espavilats per mirar cap a...
Volta a mallorca 2: vall d'orient

Orient, d'on venen els reis potser ....?direcció a PalmanyolaSegon dia a Mallorca i continua fent un sol espatarrant. Aquest cop deixem les alforges i anem a fer una volta per...
Volta a mallorca 1: palma - esporles

baixant des coll de sa GramolaArriben festes de Nadal i tenim 10 dies de festa. L'hivern sembla que no té ganes d'arribar encara i decidim carregar les bicis al ferry i anar...
Moleta de Son Cabaspre pel pas d'en Xindà

Pas d'en XindàCurta excursió matinal que ascendeix a la moltea de Son Cabaspre (Esporles) pel pas d'en Xindà, un pas aeri molt bonic.Per localitzar la pujada pel pas d'en...
Passos de Son Cabaspre, pas Vell i pas Nou

Pas VellAgradable passejada per la mola de Son Pacs amb baixada, pel  pas Vell al coll de Sant Jordi , i pujada des de la font dels Òbits pel bell camí del pas Nou.En...

Resolent nous problemes…

Una altra vegada vàrem ser per Esporles, aquest poble tan generós amb els bloquers que ens ofereix un munt de roca on posar a prova les nostres habilitats motores i...

Mola de Planíci

Dia 25 de maig  ens toca fer sa darrera excursió de sa temporada i decidim anar a fer sa Mola de Planicia. Deixam els cotxes  a Esporles,  devora sa granja per agafar el...

Esporles el poble ideal…

Els dos darrers dissabtes hem estat per Esporles, netejant i provant nous blocs encadenant els que hem pogut i els altres ja cauràn abans o després. Tal vegada vos damanereu...
Mola de Son Ferrandell (726 m)

Vista des de la Mola de Son FerrandellPassejada curta i adequada per aquests dies de calor ja que discorre majoritàriament sota l’ombra de bells alzinars de la Moleta de Son...
El Cor de Jesús i el Castellet

El Cor de JesúsAvui proposem una curta excursió que es pot fer en un matí o una horabaixa d'estiu ja que discorre tota ella per dins alzinars del municipi d'Esporles. Ens...
Trobada d’escaladors.

Video de sa Trobada d’Escaladors que es va fer a Esporles, a la zona de Ses Mosqueres. Bona feina den Gus.
Travessa Exprés

Un cúmul d’emocions m’embarga, una aventura que  anys enrere simplement era inimaginable per jo.Un any enrere, desprès d’haver acabat la travessa a la serra de...
Sa Marina i el pas des Moro

Camí de Son OlesaUna impressionant volta circular que parteix de les cases de Son Olesa davalla a la Marina de Valldemossa tornant de pujada pel pas del Moro. Aquest Pas,...
Volta a la mola de sa Comuna de Valldemossa

Pas (fesa)Bonica matinal que dóna tota la volta a la mola de sa Comuna. El primer tram discorre pel vessant nord i puja a la carena d'aquesta mola per una dreta canal i per un...
Volta per Puigpunyent 26-12-2013

Una maca volta sense complicacions, molt adient per a baixar les panxades nadalenques. Dic sense complicacions, perquè tot el recorregut es fa pel GR-221, o sigui camí...
Quatre passos per sa Fita del Ram 15-9-2013

Per aquesta jornada vaig proposar als companys una ruta ben divertida per la meseta de na Ferrana. El recorregut per na Ferrana, sa Fita del Ram, el pla de Sobremunt i sa Mola,...

Ressenyes de Ses Mosqueres (Esporles)

Aquets vegada toca aquesta zona d’Esporles, els croquis els vaig fer en motiu de la trobada d’escaladors del 2012. Això de ses trobades sempre és una bona escusa...
Travessa I (Sant Elm - Binimorat)

La travessa de Sant Elm a Formentor  fa estona que en Pedro i jo la duim entre cella i cella. Hem fet  la clàssica, d’Andratx a Pollença...