Esportiva

Nou sector d'escalada esportiva a fórnols

Farà un parell d'anys en Pep Puig de l'Arp i algú més que desconeixem van equipar un petit sector a la vora del poble de Fórnols (entre la carretera de La Seu d'Urgell i...
Modificacions agulla de coll de port

L'estiu passat vam estar treballant i millorant la via que puja a l'Agulla de Coll de Port però entre  una cosa i l'altra no havia posat cap entrada al blog. Veure...
5a. via al Santuari de Corbera

Aquest dimecres a la tarda, aprofitant que a partir de les 5 no toca el sol en aquest pany de paret,amb en Pany tornem al Santuari de Corbera per acabar la feina d'obrir i...
Xemeneia dels pontarrons

DISSABTE, 29 DE JUNYTota la setmana “els del temps” ven dient que pel cap de setmana tindrem un a onada de calor, però estem tranquils perquè sempre podrem trobar quelcom...
Escalada a sperlonga i gaeta, sud de roma

L’objectiu del viatge era una ruta per Europa, passant per Itàlia, Albània, Grècia, Bulgaria, Rumania…Com sempre portàvem informació de tot i també una mica sobre la...
ABELLA DE LA CONCA Escalada esportiva

Aquesta sortida és de fa uns 10 dies i sembla mentida que fins a mig matí anàvem en màniga llarga, amb la calorada que fa avui.Havíem quedat a Vilanova de Meià per fer la...
Cinglera  dels esqueis

Cinglera dels esqueis

DIMECRES, 19 DE JUNYAquesta setmana sembla que es presenta magre per escalar, tinc un compromís familiar per l tarda i tan sols puc fer una escapada fins el migdia.La colla,...
Santuari de Corbera. Espinalbet. Bergadà.

Aquest darrers dies hem escalat en aquest indret preciós, a on les baques ens faran companyia i les vistes son immillorables.Una pista asfaltada ens deixa al costat mateix de...
COLLEGATS Esportiva a la Agulla de les Morreres

Avui més que escalar anàvem a fer temps i entretenir al company abans de la festa sorpresa d'aniversari, així que l'enganyem i li diem de fer esportiva a la zona de l'Agulla...
MONTSERRAT Paret de la Codolosa

Feia mes de tres anys que no podia quedar a la tarde a Montserrat, per fi avui quedem amb el Toni, per fer una grimpada per Montserrat. Ja comença apretar la calor així...
Esperó de l'ana

DIMECRES, 15 DE MAIGPer aquest dimecres sembla que hi ha quòrum per sortir a escalar, a principis de setmana surt la proposta d’anar a Alos de Balaguer per fer una nova via ,...
Pedalea o muere  a4-v

Pedalea o muere a4-v

A sant Llorenç del Munt encara hi ha tresors per descobrir.Aquesta via situada a la paret de la gran diagonal  fou oberta per en M.1ºG (Mamolo Lòpez) a mitjans dels 90 i...
Via papillon bleu

DIMECRES, 1 DE MAIGJa tenim superada la Setmana Santa i tot torna a la normalitat, bé quasi tot, perquè aquest primer dimecres és la festa del treball i també distorsiona...
Coll de la Barraca - Sector Hawai.

Que ganas tenia de visitar el Coll de la Barraca, una zona de escalada mítica en el Alt Penedès, con una gran historia detrás, una zona "Old School" con diferentes visiones y...
Delicatessen: la veina del gerro i el gerro

L'estiu passat vam anar a fer la via Àfrica al Gerro i ens vam quedar una mica enamorats de la zona. Ara, amb més calor, venir a fer la Veïna del Gerro (prou interessant) i...
>Recull de  les darreres vies escalades

>Recull de les darreres vies escalades

Ja fa dies que no trobava el moment per penjar al blog les vies escalades aquests darrers dies..... i avui l'he trobat.Entremig hem obert una nova via a Alòs de Balaguer que...
Rocamaura Antenes.

Es tracta del sector on es concentren els itineraris de diversos llargs de Roca Maura.Aquí hi trobarem desde via esportiva per fer només amb cintes fins a rutes d'artificial...
*** Esportiva marinera, Montgrí

Diumenge, 03 de març de 2019De petita estar de cara a la paret era un càstig, en canvi ara s’ha convertit en un impuls que et porta a recórrer els indrets més diversos...
Mercadal Cresta Oest

30 –03-2019 Berga Agulla del Mercadal Inferior Via : Cresta OestUn altre dia de Primavera  i un altre dia de ser una colla nombrosa, si seguim així ens sortirà a...
Via sanchez reynald

DIMECRES, 03 D’ABRILAquest dimecres tinc molts números de no poder sortir a escalar. La meteo no és gaire encoratjadora i per si fos poc, tinc obligacions familiars que em...
Via de l' hereu

DIMECRES, 20 DE MARÇA principis de setmana vaig quedar amb el Josep per anar a “El Barrico” una zona que ell no coneix i el dimarts fem extensiu la proposta a la resta de...
Vies roco punt extrem + diedre de l'amistat

DISSABTE, 16 DE MARÇA  principis de setmana ja hem concretat amb el Juan Carles la possibilitat de sortir el dissabte, ara tan sols cal esbrinar l’objectiu, en funció...
Vies quercus + queraltina + pastoreta

DIMECRES, 06 DE MARÇFa dies que tenim compromesa una sortida amb la colla d’Esparreguera i sembla que aquesta setmana podrem fer-la.Finalment el dimecres a l’hora que tenim...
Mar de Cafè a la Paret de Zaratrusta.

Típica via esportiva d'aquest pany de paret dotada d'un rocam boníssim i full equip amb parabolts.Dues tirades de recorregut que ens permeten accedir als dos darrers llargs de...
Escalada a Yangshuo

YANGSHUOA finals d’octubre vam deixar Getu per anar a Yangshuo.El trajecte  ens ocupa tot un dia,  ho  portem tot escrit en xinés tots el noms...
Quercus

13-02-2019 Berguedà Santuari de Queralt Via :  QuercusFoto agafada del complert Blog del "Roc Jumper" espero no  li sàpiga greu ....Tot de una a finals de setembre...
Descobrint Getu i els seus voltants

Els dies que no escalàvem aprofitàvem per fer caminades i perdre'ns en aquest territori tan i  tan especial. Ens vam enamorar d’aquest indret que ens va regalar una...
Nova via love climbing: via quercus

"Love Climbing" és un terme novet que ha aparegut per designar escalades amb tranquil·litat, amb la persona estimada doncs saps que fruirà i no patirà gaire (queda millor...

La Serra del Montmell, 10/2/2019.

Sortim a les 8 del matí de la pista poliesportiva i després de fer uns 75 km arribem a les proximitats d’aquesta serra. Fem un petit mos en el restaurant Mirador del...
Trikiclimb

DIMECRES, 06 DE FEBRERAmb els missatges de captació durant la setmana sembla que dimecres serem pocs i finalment ho som. A les set i mitja, hora de trobada som tres els que hem...
Via Marta.

Dades generals.- Via: “ Marta ” 320 m 6a+,  (V/Ae obligat)- Zona: Serra de Carreu. - Orientació:  Sud- Equipament:  parabolts i ponts de...
Rampes Divertides

06-01-2019 Alòs de Balaguer Vilanova de la Sal Mont-roig Ermita de Montalegre Sector del Retaule Via : Rampes DivertidesAvui em fet cas als meteoròlegs i ens em cregut que la...