Est

Web sense manteniment ni actualització

Aquest web ja no és allotjat aquí.L'he mogut a una nova ubicació.No et preocupis, no has de fer res. Seràs dirigit o dirigida automàticament a la nova direcció a...

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.
Neusnidó al Devessó.Malanyeu.

A la paret del Devessó hi conviuen dos tipus d'escalada,no sempre amb harmonia.Al costat o directament entrecreuades a imaginatives rutes d'autoprotecció hi trobem lineas...
Alàs – Ortedó – Cerc - Alàs (1.171 m)

Dissabte 4 de juliol de 2020Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 5 h (14,8 km)Desnivell: 455 m (acumulat)Dificultat (1):...
Núria

Novembre 1985                 Montserrat Agulles Bola de La Partió Via  :  Núria...
Laietana18 Oc.

01-07-2020 Montserrat Collbató La Cova Gran Via  : Laietana18 Oc.  Avui calor intensa teníem que pujar cap les altes muntanyes i a les 6h del mati ....siiiii les...

Avui destaquem : La Font can Plana d’Olot

Avui com cada diumenge  us presento dos articles Per arribar a la Font de can Plana,  cal que us desplaceu fins el carrer del Rosselló de la Canya d’Olot, allí passareu...
Eriste Nord (3025 m.)

Uns anys després de la darrera visita a la zona de Viadós, hi tornem per fer el darrer dels pics d'Eriste que quedava per fer, el pic Beraldi o Eriste Nord. La zona està molt...
Som cim: columna d'albatarrec al pedros

Portem ja 6 anys organitzant la caminada a un cim del Segrià amb la claror de la lluna. Avui feia respecte pel tema del Covid-19 i hem comentat al grup que calia estar alerta i...

Arbres – Pi del Volcà d’Aiguanegra de Sant Joan les Fonts

Avui com cada dissabte us presento dos articles sobre arbresAquest vell Pi, esta al costat de la gredera del mateix Volcà d’Aiguanegra. Es pot arribar per varis camins fins...

Suspensió caminada popular

La junta directiva de 4000peus ha pres la decisió de suspendre la celebració de la caminada popular. Amb molta recança i tristesa, hem de fer aquest comunicat. El format de...
Dolladictes, 6a (150 m.), Paret del Doll

Con darrerament sembla haver prou activitat per aquesta cara oest, anem a posar el nas i estalviar-nos una mica de caloret. Vic, Òscar i Jesús es queden al clot del Miki a fer...
La Vall Cervera. Port.

24 de juny de 2020 Segueixo fent descoberta d'aquest sector oriental del Port, per la zona d'Alfara. Tenia pendent una volta integral a la Vall Cervera, una vall força...
Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
Canal del FRESER superior (GoPro)

Què sabem d'aquesta canal?És una conducció d'aigua, feta de pedres lligades amb ciment amb un coronament de taulons de fusta (esporàdicament amb formigó, quan les...

Avui coneixerem : La Font del carrer de Sant Cristòfol d’Olot

Com cada diumenge us presento dos articles Tal com podem veure en les fotografies , no te res destacable aquesta font, situada en un angle que formen dos cases en el carrer Sant...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...

Torre – Moli de Vent de can Deu de Sabadell

La Caixa d’Estalvis de Sabadell adquirí el mas de can Deu i les terres, hi va crear el Museu d’Eines del Camp, oferint a la ciutat el bosc de can Deu com a espai de...
Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...
Grampons i fixacions

Enforcadura del Pedraforca,Pedraforca, Berguedà.Dia espatarrant, entre setmana i acompanyat de dos no habituals. La sortida comença de matinada amb horari d'alpinista, però...
DOLL. Via DESCONFINATS,

29/06/20. Quedem amb el Marc per sortir, amb la proposta de la recent via oberta al Doll què té tots els ingredients, sobre tot la de l’ombra al matí. La via té quatre...

Parc del Castell de l’Oreneta

Una de les diverses entrades a aquest Parc del Castell de l’Oreneta, es en el carrer de Montevideo, 45 de Barcelona. El Parc del Castell de l’Oreneta es troba el...
El Burret, via de la Canal Central

12.06.20  Tants mesos de confinament fan que les ganes de sortir no es puguin aguantar gaire, així que dos dies després de la meva primera escalada post-covid, ja torno...
Cresta de Corbera

Recull de les vies que hem obert a la paret. Les dues línies de color negre ja estaven obertes.Aquest dissabte amb en Pany i en Joanet anem d'exploració. Volem fer tota la...
Esperó Nord a l'Aguda Gran.

El segón llarg i el final del tercer ens han semblat molt xulos,amb ambient i continuïtat.La resta normalet amb un tram més trencadot a la tercera tirada.La via roman...
Via misteri

DIUMENGE, 28 DE JUNYDesprès de sortir dijous per culpa de les festes i revetlles, aquesta setmana toca sortir el diumenge.En la roda de contactes coincidim en sortir amb l’...
Montserrat - Can Jorba, Racó d'en Pedro.

Por fin !!! El último sector que me faltaba por visitar en Can Jorba, El Racó d'en Pedro. (sectores donde  hay vías para los humanos) La Placa de la Pluja, Bombo...
El Tuc de Mauberme (2880 m.)

Segona ascensió a aquest emblemàtic cim de la Val d'Aran, tot i que de forma més directa que quan vam anar-hi des del proper Tuc de Parros. El Mauberme queda una mica lluny...
Via : K

25-06-2020    Montgrony Coll Roig Via :  "K" Arribada al aparcament de Coll Roig i esta a petar .....!!! de moment ningú a les parets, al aparcament...

Avui destaquem : La Font del Boix de Camprodon

Com cada diumenge us presento avui dos articles La Font del Boix està en la Vall del riu Ritortell a Camprodon. Concretament, al costat del camí de la Creueta, trobareu un...