Estanh

Cercle i Gran Tuc de Colomers (2.936 m)

Dissabte 26 d’agost de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Val d’Aran.Temps aproximat: 11 h (fins al cim) – 7 h (circuit dels llacs)Desnivell:...
Tuc deth Pòrt de Vielha

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Boca sud túnel de Vielha-Bosquet des Paus-Pletiu dera Escaleta-Estanh Redon-Tuc deth Pòrt de...
Tour per l'Aran

Cap de MarimanhaMalgrat no està essent el millor any de neu a la Vall d'Aran, les seves muntanyes sempre ens ofereixen una molt bona oferta per a fer activitat...
Hskimo

Poi d'Estanho (2.389m) i Tuc de Meddia (2.201m)Era Tuca, Val d'Aran.Tuc deth Miei (2.257m)Beret, Val d'Aran.Amb regals de reis, regals de noces o amb la simple excusa de no...
Cresta de Crabèra

var Latitud_sortida = 42.816763; var Longitud_sortida = 0.823787; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Bosc de Carlac

var Latitud_sortida = 42.834535; var Longitud_sortida = 0.717768; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Tossau de Mar (quasi)

var Latitud_sortida = 42.654443; var Longitud_sortida = 0.870132; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Tuc de Parros (avantcim 2.700 m.)

//--> Deixem el Pla de Beret i planegem amb el Barlonguèra al fons Baixem a la coma del riu Parros Recorrem tota la coma de Parros...
Tuc de Bacivèr (2.645 m.)

//--> Passem a la vora de l'Estanh de Baish de Bacivèr Anem seguint una bona traça Arribant al plató superior Creuem el circ de...
Beret - Tuc de Marimanha - Orri

Remuntant a la Colhada de MarimanhaDistància: 16 kmDesnivell: 1200 mDificultat: ME/BE S3Durada total: 7 hPunt de sortida: aparcament de BeretPunt d'arribada: aparcament...
 sistema de la bargadera

Desnivell -571m, Recorregut 2.100m, Vall d'Arán, VielhaAquest estiu ens va quedar pendent la visita al Sistema de la Bargadèra, cavitat amb el major desnivell de Catalunya....
Esquiant la tranquil·la Tuca de Bargadèra

Distància: 16 kmDesnivell: 1200mDificultat: ME, S2 (piolet útil segons condicions per accedir al cim)Durada total: 6:30Punt de sortida: incineradora boca nord del túnel de...

Volta als Estanys de Baciver, hivernal.

País/Comarca: Catalunya/Pallars Sobirà Ruta: Circular Ascensió acumulada:.............  493 metres Descens acumulat:.................  493 metres...
Vall d'Aran: Serraplan i Tuc de la Pincèla

Bonh d'ArenhoAprofitant la magnífica oportunitat que ens ofereixen els companys Iker i Anna de compartir un petit apartament a Senet, i les bones condicions de neu a l'Aran,...

Estanhs deth Rosari de Bacivèr amb raquetes

Pujada als Estanys del Rosari des del Pla de l’Orri seguint la traça hivernal dels esquiadors de muntanya que pugen al Pic de Baciver o al Pic del Rosari. Nosaltres varem...
Tuc deth Milh i Tuc de Bacivers

Descens del Barranc deth MilhMalgrat estrenar la temporada d'esquí de muntanya el diumenge anterior, amb una modesta pujada al Bastiments, és aquest cap de semana llarg el...
GR 11: Ref. Conangles - Ref. Restanca

Anterior: Ref. Coronas - Ref. ConanglesPer fi, onze anys després de començar la travessa pirenaica arribo a la meva terra. De moment, el traçat del GR 11 per la província de...

Mont Valier (2.838 m.)

Sortim de les cases de Bonabé i pugem el llarg barranc de Clavera fins al coll fronterer. Submergits en la boira del Coserans seguim la carena cap al Petit Valièr i...

Estanhola i Tuc des Armèros (2.528 m)

Fàcil excursió per la zona Nord de l’Aran per paratges d’exuberant bellesa amb un contrast de colors d’intensitat espectacular i amb vistes des del cim a 360º....
L’estanh Major de Colomèrs

El circ lacustre de Colomèrs, a la Val d'Aran i dins de la zona de protecció del Parc Nacional d'Aigües Tortes i Estany de Sant Maurici, és un dels llocs més fascinants i...