Farao de baix esquerra vies espadat d orient bastio pioner i altres al serrat de la banana fish montserrat sud

Matagalls Montserrat - Cargolet - 15/09/2019

Un cop més l'Ita, la Quima i La Rosa han fet la Matagalls - Montserrat, una prova de resistència que ha superat, com sempre amb una nota excel·lent. S'ha han passat bé, i...
Còctel de vies a Les Llosanques.

Com passa el temps, renoi! Ja fa dos anys que vaig fer l'última via a la sud del Pedraforca, així que ja tocava tornar-hi. Mirant ressenyes m'ha fet gràcia anar a les parets...
Territori SEAM al Serrat Alt.

Via de petit format,estratègicament situada per acabar de sumar 80 metres quan baixem del sector.Com no podia ser d'una altre manera la via busca les debilitats de la paret en...
Tak Mahal al Serrat Alt.

Pel meu gust la més rodona de la paret.La roca boníssima i l'escalada ben variada,amb trams fissurats així com de placa.Suposo que aquests alçades de la pel.licula tothom...
Resum de la Trobada Roca Nua Montserrat 2019

Només han passat dos dies des que ens despedíem dels participants, acompanyants i col·laboradors a les portes del refugi de Sant Benet i sembla que hagin passat setmanes. La...
Anys i panys al Serrat Alt.

De totes les que hem fet al Serrat Alt aquesta és la que hem gaudit menys,tot i tenir molts trams bons d'escalar hi hem trobat força terra.Val a dir que l'hem escalat a...
Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
>Recull de  les darreres vies escalades

>Recull de les darreres vies escalades

Ja fa dies que no trobava el moment per penjar al blog les vies escalades aquests darrers dies..... i avui l'he trobat.Entremig hem obert una nova via a Alòs de Balaguer que...
Planetes Transparents al Serrat dels Monjos.

Els pasos en si no són pas lletgos i la via és variada,però constantment creuem feixetes i trams herbosos que fan que la roca tingui molts panys bruts.M'ha semblat que durant...
Cincuentones al Serrat Alt.

Cinc bones tirades per gaudir de l'escalada de bavaresses,díedres i xemeneies,llàstima de les feixes que hi ha entremig.La via segueix una lógica linea fissurada sobre bona...
Via dels Quatre al Serrat Alt.

Una via pels amants de l'escalada neta ja que fou oberta sense dur trepant.El resultat ha estat una interessant proposta amb força trams d'autoprotecció malgrat que es troba...
Torracollons al Serrat de la Corona

Una gran fita  marca el peu de via , el primer llarg arrenca per un regalim blavós i la roca a estat molt sanejada, es la raó dels quatre pitons i d'aquí saltem a un...
La Sosanitu i Menganitu al Serrat del Poll.

Bonic dia de primavera a Alòs de Balaguer amb la tranquilitat intersetmanal habitual del Serrat del Poll. Aquest hivern passat (Gen-19) vam gairebé repetir la Sonsanitu i...
Popurri de vies a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte vàrem anar a Alòs de Balaguer amb la intenció de fer la via lo Nic gall lastir. una via clàssica de la zona preciosa, però al arribar a l'aparcament...
ROCA ALTA. Vies ALTRES LÍMITS I A LA DERIVA.

5/03/19. Feia temps què anava al darrera de fer aquestes dues vies, però no hi havia manera de lligar-ho. Avui finalment anem amb el Remi. Aquestes dues tenen sentit de...
*** Via dels 4 (200m, 6a+), Serrat Alt, Àger

Dissabte, 09 de febrer de 2019Hi ha vies amb un poder d’atracció innat, no sé si aquesta en serà una, però de moment en poc més d’un mes d’estar oberta ja som la...
Llepafils al Serrat de la Corona

Iniciem la via pel primer llarg de la MOAI, encara que si volem també podem accedir caminant  a la gran Alzina de la primera reunió.El segon llarg, marcat amb una sageta...
Psicodèlia al Serrat dels Monjos.

Teóricament és de les bones de la paret...del mateix nivell m'han agradat més la Bikini i la Mil.lenium.Tot i això no és pas una mala via amb trams força interessants i...

Rosa d’Abril al Serrat de les Garrigoses

La Rosa d’Abril és potser la millor via del sector. Escalada contundent i completa, sobre roca de qualitat, encerta una línia 100% convincent on es succeeixen els trams...
Noves vies a Sant Corneli

Aquest dissabte vàrem pujar, tot desafiant les previsions de la meteo, a les parets que hi ha a sobre Sant Corneli per acabar d'equipar un parell de línies que teniem...
Marxa dels castells del Baix Gaià (116 m)

Diumenge 27 de gener de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Tarragonès.Temps aproximat: 6 h 30 m (26,5 km)Desnivell: 480 m (acumulat)Dificultat...
Trencalós al Serrat de la Corona.

El díedre d'entrada i la tirada de sortida són bons el tram del mig una mica rostoll.Poc equipada però es deixa protegir força bé.La roca en general és bona però es...