Farao de baix esquerra vies espadat d orient bastio pioner i altres al serrat de la banana fish montserrat sud

Onti - navalon baix la tempesta 4/6/17

Podria haver estat una sortida més entre 2, fer 85 kms en 4 hores, birra i cap a casa, però no, d'això res, quan ens ajuntem 2 bojos i la cosa es posa lletja a mitja...
El Serrat de la Foradada

Foto d'arxiu: El Serrat de la Foradada. Desembre 2014Una petita matinal en solitari a Montserrat amb un recorregut equipat que porta al Serrat de la Foradada. L'objectiu era fer...
Muntanyetes i Serrat Gran

var Latitud_sortida = 42.284255; var Longitud_sortida = 1.891254; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Malanyeu, dues vies a la Paret del Devessó

29.04.17  En aquests dies de primavera, que fa un fred que pela, ve de gust tocar “roca calenta”i la Paret del Devessó a Malanyeu (Alt Beguedà), per la seva...
Can Balasch de Baix (un dia, un lloc)

Temps era temps, Can Balasch de Baix (ho escric amb "h" final, perquè així ho escriuen ells), era una important masia una mica enlairada a l'esquerra tot arribant a l'entrada...
Roc de ponent amb més vies que l'aresta ger

L'Aresta GER a la roca de Ponent és una forma molt elegant de pujar al roc de Ponent a les muntanyes de Poblet però no és l'única. Avui hem anat a fer la via Benaiges -...

Sordenes Mon Guef al Serrat del Poll.

En escalada hi ha d'haver dies per tot, dies d'apretar i dies de relax, i avui ha estat un d'aquests dies de relax a la Sordenes Mon Guef del Serrat del Poll sota un sol radiant...
Via Oferta Especial al Serrat dels Monjos

En Ricard ens passa la piada d'aquesta via que varen repetir juntament amb en Toni ja fa uns dies. Aquest parell no en perdonen ni una, i desafiant a les previsions de l'home...
Poquer de vies a la Formiguera

Aquest dissabte el Toni estava una mica engripat i vàrem decidir anar a Sant Llorenç de Montgai a escalar a la paret de la Formiguera, un indret que et dona la possibiltat...
LA FORMIGUERA. Vies LO PEP i GARRETS-EUSEBI

19/01/17. Seguim sota l’onada de fred i ens toca cerca cares sud solejades, avui amb el Remi ens arribem a la Formiguera. Quan sortim del cotxe toca l’ombra i el...

22/01/17 al Baix Penedés - Montmell

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíItinerari: Juncosa del...
Via Picnic al Serrat dels Monjos

Aquesta va ser l'últim dia de l'any. Ens trobem un grapat de Xapoutots per a sortir a escalar una estona, tot i que l'intenció és de fotre'ns un bon tiberi junts per a...
3 vies de la Codolosa

Aquest dissabte varem pujar a Odèn amb la intenció de repetir algunes de les vies que hi hem obert però, al arribar a l'aparcament, una trucada de l'esposa del Xermi li...
Detalls de noves vies al talos

BONES MAJOS I MAJESAFEGIM UN PANORAMICA DE LA PART DRETA DEL PIC DE CASTELLAS AMB TOT EL QUE HI HA FINS AL DIA D'AVUI I CONFIANT QUE NO HI SURTI RES MES QUE LA COSA COMENÇA A...

Via del Xavi al Serrat de les Garrigoses

Malgrat l’inevitable discontinuïtat de la paret, la del Xavi pot presumir de ser una de les rutes més mantingudes en V+ del sector, amb un darrer llarg de traca i...
Entre coves i cims, un tomb pel baix llobregat

Lloc inici caminada: Can Roig, Torrelles de Llobregat, Baix Llobregat, BarcelonaCaminants:  Joaquina, Salva i FrancescData: 18-11-2016Hora d’inici caminada: 08:04:59Hora...
3 vies noves a Odèn

Finalment aquest dissabte donem per acabades 3 vies i equipada la 1a. tirada d'una quarta en la que hi continuarem treballant.Les tres vies estan equipades basicament amb...
La Pitonuda al Serrat dels Monjos.

De mica en mica va arribant el fred tot i que al Serrat dels Monjos a Montserrat no sé si n'arriba a fer mai. Avui hem anat a fer una autèntica via perduda en el temps: la...