Fent marxa

Xiii marxa btt serra de biar 2017

La btt de Biar és una marxa que cada any ens sorprèn mes gratament.Lluny queda ja aquella edició de la NO senda i la seva taponera, des d'aleshores és...
GR-1 ANANT FENT CAMÍ (etapes 15-16)

A poc a poc i mes darrera mes, seguim fent camí a través del GR-1 el Sender Transversal de Catalunya, fins ara portem fetes setze etapes i ens en manquen tant sols quatre, no...
De marxa nòrdica per Collserola

4.02.17  Recentment hi ha hagut un acord de col·laboració entre el CE Àliga i el Club Marxa Nòrdica Calafell per tal d’introduir l’anomenat Nordic Walking al nostre...
Riopar 2016 + marxa infantil c.e.o

En aquesta ocasió teniem 2 fronts oberts, RIOPAR amb el seu traçat com sempre espectacular on van prendre la...

10 anys fent muntanya!!

10 anys fent muntanya! 10 anys fent amics! 10 anys compartint! 10 anys patint! 10 anys aprenent! 10 anys rient! 10 MILIONS DE GRÀCIES!!
Iv marxa senderista solidaria vilamarxant

Lloc inici caminada: Avga. Dos de Maig, Vilamarxant, Camp del Túria Caminants:  Aprox. 140 senderistesData: 17-04-2014Hora d’inici caminada:  08:40Hora...
VII Marxa del Riu Corb. 3 d'abril de 2016.

Organitzada pel Centre Excursionista de Bellpuig d'Urgell "El Cim", ens hem desplaçat fins el poble de Preixana onze excursionistes de la nostra Secció per assistir a aquesta...
Què és la marxa nòrdica? Molt més que caminar

Amb una bona tècnica, aquesta modalitat actua de forma suau però molt efectiva en el nostre organisme |El principal avantatge és que pot ser realitzada per persones de totes...

52 MARXA DE VETERANS, Serra, Camp del Túria

Lloc inici caminada: Poliesportiu Municipal, Serra, Camp del Túria, País ValenciàCaminants: aprox. 100 senderistesData: 21-02-2016 Hora d’inici caminada: 09:01:04Hora...
La marxa del chava - onil 27/9/15

Diumenge passat ens vam desplaçar a Onil per participar en la marxa del chava i rodar al costat d'un dels grans ciclistes de la història. Per descomptat serà una experiència...
Xi marxa btt serra de biar 2015

Quasi una setmana després de la btt de Biar arriba l'hora de passar balanç de com ens va anar la prova.Ens va anar bastant bé ja que com és habitual en nosaltres vam...
5ª Marxa Btt Rupit i Pruit

Falta un mes per la 5ª Marxa Btt Rupit i Pruit,mica en mica es van acabant d'enllestir les coses,per l'edició d'enguany tenim preparats dos recorreguts un de 30 km i 900+ i un...
Previa de la marxa del chava 9/8/15

El 27 de setembre s'hi celebra la marxa cicloturista a la ciutat d'Onil en la qual participem, per aquest motiu aquesta sortida vam aprofitar per conèixer una mica més...
5ª Marxa Btt Rupit i Pruit

Un any mes i després de la bona acollida que hem tingut les quatre edicions anteriors ja estem preparant pel dia 3 d'octubre la cinquena Btt de Rupit i Pruit,on podreu gaudir...
Iii marxa btt vila de onil

Bona participació dels nostres en la marxa tot i que com sempre vam sortir molt mal col·locats, cosa normal per la nostra part, tot just hauria 30 persones per darrere dels...
En marxa l'Ultra Trail Barcelona

Pau Bartoló, Jessed Hernàndez, Jordi Gamito i Zigor Iturrieta, els grans favorits a Begues | Laia Líez, líder de la Catalonia Ultra Cup, principal candidata en categoria...
En marxa la primera Ultra Montseny

La prova, de 89 km i 4.600 m de desnivell positiu, estrena la nova Copa d'Espanya | Iván Ortiz, Dani Aguirre, Jaume Folguera, Silvia Trigueros i Judit Lamas, entre els favorits
La Marxa de la Selva: Crònica de l'Esteve

07:00 matí i comença la marxa de la selva-prades, a diferencia de fa 15 dies aquesta m'he l'agafo amb més cap i seny.Després de passar per l'Albiol i Montral arribem a...
Els videos de la x marxa btt serra de biar 2014

El primer es un resum de la pelicul.la del Santi, dura apenes 4 minuts.El segon es la peli, amb 47 minuts i repasa els millors trams de la marxa.(Ens van capar la musica i el...
Vi marxa del fuji

Només 100 plaçes,no t'esperes massa... www.margallo-benissa.es
X marxa btt serra de biar 21/9/14

Encara estem recopilant imatges de la nostra participació a la marxa, perquè falten, però com fa ja quasi una setmana posaré el que tenim i ja seguirem ampliant la...
Mes fotos de la marxa btt d'onil

2 mesos desprès de participar a la marxa encara continuem trobant fotos nostres, l'any que ve tornarem, ja hi ha data serà el 26 d'abril del 2015.Com aquesta setmana l'entrada...
Ii marxa senderista solidaria, vilamarxant

Lloc inici caminada: Avga. Dos de Maig, Vilamarxant, Camp del TúriaCaminants:  Aprox. 150 senderistesData: 06-04-2014Hora d’inici caminada: 08:39:Hora d’arribada:...
Open de navalon i marxa aplaçada 30/3/14

Aquesta setmana han passat moltes coses, teníem l'estrena de equipacions noves a la btt de Navalon i moltes posibilitats d'emportar-se el pernil al club mes...