Figueres

Escalada al Castell de Sant Ferran.

Actualment a Figueres hi ha un parell de rocódroms peró fins fa un any no era així i l'única alternativa eren les muralles del Castell de Sant Ferran. Després d'una primera...
Serra de Godall. Zona Ventalles

1 d’agost de 2017Des de qualsevol indret de la comarca, sempre podem albirar la Serra del Montsià. És el nostre punt de referència. A  la part de ponent del Montsià...
Aromes de Montserrat

Punsola-Reniu, 6c o V/Ae ( 240 m) Cavall Bernat, Montserrat.Fa menys d'un any i ja hi tornem a ser, però el moment s'ho mereix. La primera vegada sempre té alguna cosa...
La Gomera: Chipude - Vallehermoso

En el segon dia de la nostra estada a l'illa de La Gomera hem fet una etapa del GR132, avui entre les poblacions de Chipude i Vallehermoso, travessant el Parc Nacional de...
Per sant Josep borrona el cep

Sí, sí que tens raó d'estar emprenyat, amic blog, tres mesos son molt de temps encara que siguin tres mesos d'hivern.Posat a presentar-te excuses et diré que m'ha calgut...

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116 Aquesta sortida la fem quatre xiruques de la costa. Sortim de Sant Feliu de Guíxols amb direcció Cassa de la Selva – Girona Salt...
No hi ha la placa de l'Adolfo

En diuen "El Mirador del Poble Sec". És un parc urbà que fa uns quants anys es va fer per a dignificar tot un espai als peus de la muntanya, que havia quedat abandonat i...
Volta a Eivissa: Sta. Eulària - Cala S. Vicent

Avui he fet una nova etapa, la segona, de la volta a l'illa d'Eivissa, el Tomb d'Eivissa com l'anomenen aquí, un camí que fa la volta a tota l'illa resseguint la costa....
Indis de ponent

DISSABTE, 04 DE JUNYAquesta setmana, he quedat amb el Cèsar, fa molt de temps que no coincidim i tinc ganes d’escalar amb ell. Però com que la meteo no és gaire bona,...
Turó de Montcabrer (307 m.)

Dijous 26 de maig de 2016MatinalHora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Maresme.Temps aproximat: 1 h. 30 m. (2,5 km.)Desnivell: 230 m.Dificultat: Fàcil.Programa:...
De Cantallops a Pineda de Mar

Dins el projecte de "Tot Catalunya" aquest tram és el que ens faltava per unir el sud i el nord de Catalunya pel cantó oriental.Després d'una bona estona per l'autopista fem...
La creu de l’aragall (btt).

Excursió curta que no arriba als 20 quilòmetres, amb una mica més de 350 metres de desnivell que trobarem a l’inici de la sortida, sobretot en els últims carrers que...
Tuc de Bacivèr (2.645 m.)

//--> Passem a la vora de l'Estanh de Baish de Bacivèr Anem seguint una bona traça Arribant al plató superior Creuem el circ de...
La Cogulla (1.063 m.)

//--> Sortim de la presa del pantà de Margalef Pont penjant sobre el barranc de la Taverna Interior de la cova Falconera Ratpenat...
Puntals des Ratxo 30-1-2016

Bona part de la ruta discorre per la finca pública des Galatzó, també passam per terrenys de la finca des Ratxo. Llevat del tram del camí de ses Planes i la síquia des...
Clot de Déu i coll dels Moixarrins

Casa del Clot de DéuBonica excursió matinal pel rellar de Son Marc (Pollença) que per un camí remot de ferradura ens condueix a un incògnit racó, el Clot de Déu una...
GR 171: la Morera de Montsant - Albarca

Anterior:Riu Montsant - la Morera de M.A la Morera de Montsant no vaig trobar lloc per dormir però sí per dinar, tot i arribant cap a les 4 de la tarda. Sabent que se'm faria...
Pas del Llençol i camí dels Moliners 29-10-2015

Per aquesta ruta l'amic Pep Torrens ens convocà per tornar a l'antic i perdut camí dels Moliners, parcialment netejat per ell mateix i alguns companys de caminades, i ja que...
Pas de sa Covassa 27-9-2015

Després de fer el pas des Parral i el de sa Cabra, avui feim el pas de sa Covassa; tots tres estan situats molt a prop un de l'altre i pugen pel vessant nord de les muntanyes...
Per la Senda del Duero amb bicicleta (III)

8.08.15 - 7a etapa: Tudela de Duero - Tordesillas (55 Km / +116 m)Avui, per a variar, a les 7 del matí no hi ha cap bar obert, per això fem un breu esmorzar a l’habitació...
Fartàritx Gran i el Ninot 5-9-2015

L'objectiu d'aquesta sortida era recórrer un perdut camí emprat antigament per du a moldre el gra de la possessió des Rafals, al molí de Son Noguera. Estava previst tornar...
GR 11: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)

Anterior:Maçanet de Cabrenys - la JonqueraEl GR 11 comença a la Jonquera la travessa del massís de l'Albera, últim obstacle abans de tornar a tocar el mar. Les vistes a la...
Boadella - Albanyà

El meu afany en terminar per fi la Transpirenaica em va obligar a fer, una vegada més, una combinació d'allò més estranya. L'últim cop vaig haver de deixar-ho a Albanyà,...
GR 11: Refugi Bassegoda - Albanyà

Anterior:Beget - Refugi BassegodaCom a apèndix a una altra setmana travessant el Pirineu, em va quedar la baixada des del Refugi Bassegoda "Can Galan", on vaig passar la nit,...
Castell de Burriac i Creu de Montcabrer

17.05.15  Passejada matinal pel Parc de la Serralada Litoral amb ascensió als panoràmics cims del Castell de Burriac, el Turó de l’Infern i la Creu de Montcabrer,...
Mirador de Mirabò i moleta de Pastoritx 1-3-2015

Des de la vila de Valldemossa —punt d'inici de nombroses excursions per la seva situació privilegiada a la Serra— anam a guaitar al mirador des Mirabò, situat part damunt...
Clot de Déu i Muntanya pel coll Llarg 18-4-2014

És sabut que un dels desig de l'home és conèixer el seu entorn, per això i després de veure una excursió per aquesta zona al blog de l'amic Emilio Alonso, decidírem...
Serra de Galdent 1-6-2014

Aquesta vegada ens allunyam de la serra de Tramuntana i proposam una ruta atípica per a nosaltres. La proposta és fer una caminada per la muntanya del pla de migjorn, la serra...
Ripoll - figueres

baixant cap a Prats de Molló,amb el massís del Canigó al fonsFeia dies que en Saits havia proposat fer ruta per carretera. Així que ens trobem a Barna per agafar el tren...
TURÓ DE LA ROVIRA (261,8 m.)

CIM:Turó de la Rovira (261,8 m.)COORDENADES:41° 25′ 9.878″ N, 2° 9′ 42.27″ E / 41.41941056,2.1617417HORARI: 53 min. ( 26 + 27 min.)DESNIVELL: 145,6 mDIFICULTAT:...
La Penya Roja de Marxuquera

"... Per a tots aquells als quals els interessin les ascensions de dificultat, les possibilitats són infinites, pertot arreu se'ns presenten agulles i cims amb verticals...
Un Betlem a la Cuculla de Fartàritx

La Cuculla de FartàritxHe pujat diverses vegades al cim de la Cuculla i per diversos indrets, avui hi tornem pel pas de la Moleta amb el grup excursionista de l’AAVV de...
Llançà - vic

arribant a St Pere de RodesAprofitem les festes de reis per trobar-nos amb en Perico i en Jaume. Quedem a Girona des d'on anem a Llançà en tren. Són les 10 del matí i la...
Volta per Puigpunyent 26-12-2013

Una maca volta sense complicacions, molt adient per a baixar les panxades nadalenques. Dic sense complicacions, perquè tot el recorregut es fa pel GR-221, o sigui camí...
Penya del Moro (Begues)

Enllaç fotografíes de la caminada: www.boscverd.org ...