Folló

Makita Plateá a la Miranda del Pas del Príncep

A vegades la millor opció és quedar-se al bar fent un bon esmorzar, sobretot si la idea és anar a repetir aquesta via. Només se salva de la crema la primera tirada, un mur...

Máscara o Gafas de Ventisca para Montaña

Máscara o Gafas de Ventisca es un herramienta imprescindible para salir del paso en caso de ventisca en montaña nevada. Nosotros siempre la llevamos en caso de hacer actividad...
PEDRÓ DELS QUATRE BATLLES, 2385m, amb esquís.

7/02/18. Després de les intenses nevades dels darrers dies aprofitem una finestra de bon temps per fer esquí de muntanya. Les prediccions d’allaus son molt altes, així què...

Gran Manitú al Tossal de Balinyó

La majoria de vies del vessant sud de la Narieda es caracteritzen pel seu calcari de primera qualitat, bones dosis d’adherència i ineludibles trams de rostollam que li...
PIC DE LA MINA 2683m, amb esquís.

31/01/18. El Pic de la Mina és un dels Pic clàssics de fer amb esquís, avui amb un dia esplèndid ens hi arribem. Anem fins el coll de Pimorent 1915m, on aparquem. Després...
MONT-ROIG. PALA ALTA. Via BROTHERS RUIZ.

29/01/18: Avui ens retrobem amb el Min i el Manel per escalar plegats. Posem rumb a Ponent i durant el camí ens decidim per anar a la via Brothers Ruiz, el tres l’hem fet...

És de Vangelis

Per si us ha passat com a mi, que veient qualsevol capítol del Caminant per Catalunya, a qualsevol de les emissores de televisió de la Xarxa, us heu preguntat de qui és...
LA MUSSARA. Via EL PREU D'UN SOMNI.

27/01/18: El divendres ha plogut de valent, teníem un pla A què el deixem per més endavant. Com a pla B surt la Mussara, avui és la primera vegada què escalarem plegats amb...
Córrer una marató per una causa solidària

El 2006, dies després que la meva filla gran fes 1 any, vaig acabar la meva primera marató com a pare. Foto: Marga PradasUna de les meves aficions és córrer. Aquest modest...

Cómo elegir Polainas de Montaña para Nieve 2018

Las Polainas de Montaña son fundas que se colocan encima del calzado para que no entren nieve, lluvia, tierra, arena, barro, gravilla y hasta insectos. Además añade un...
ABELLA DE LA CONCA. Via LLAÇ GROC.

15/01/18: Aquest dilluns quedem amb el Jordi Lluch, ell surt d’uns dies engripat i aprofitant què han publicat (sisbemessanapren)  dues noves vies a Abella de Conca ens...
PIC DEL GRA DE FAJOL 2708m

13/01/18.  No tenia previst fer esquí de muntanya avui, però una proposta del Felip fa que m’animi. L’idea és anar cap a Ull de Ter, sense pla definit. Quan...

Cómo elegir Pala para Avalanchas 2018

Pala para Avalanchas es después de Arva y la Sonda el tercer elemento esencial de seguridad invernal. Es importante elegir una pala resistente y fiable al mismo tiempo es...
PELADET ORIENTAL. Via del BOMBER CUINER.

8/01/18: Quedem amb el Joan i el Remi per sortir amb dues propostes, quan ens trobem decidim anar a Rúbies. Avui hi ha boire i millor anar a buscar parets més altes....

Cómo elegir Sonda para Avalancha 2018

Una Sonda para Avalanchas es una larga varilla que se monta con varias secciones para sondear y marcar la posición exacta de la víctima de una avalancha. Elegir una...
MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ.  Via CULÉS

MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ. Via CULÉS

3/01/18: Primera escalada de l’any 2018, quedem amb la colla dels dimecres avui amb la Isabel i l’Antonio, anem a la Malanyeu. Portem varies opcions i al final ens decidim...
SERRA DE CARRÀNIMA. Via EMILIO AMOR.

23/12/17. Avui la boira està instal·lada a la Noguera però a Abella de Conca no hi arriba. Anem a la Serra de Carrànima o fer la darrera obertura. Quan arribem encara...
Estanys de Mascarida i del Diable a Tavascan

Els estanys de Mascarida estan enclotats als peus de la serra de Mascarida, entre els cims del Campirme i la Coma del Forn.    És una zona força...
MONTSERRAT. ELS GRAUS. Via AVI JOAN.

20/12/17. Avui és un dia diferent, ens apuntem a la trobada de veterans, millor dit molt veterans al Bruc. Esmorzem amb força coneguts fent petar la xerrada i esperant què la...

Petzl Connect Adjust – Cabo de Anclaje Regulable Cómodo

Petzl Connect Adjust es un nuevo cabo de anclaje que es muy cómodo de regular incluso más que los cabos de anclaje regulables con Kong Slyde. Aprovechando las rebajas y que...
Paret de l'os. esperó sud.

13/12/17. Anem a buscar l’escalfor a les parets solejades del Montsec, durant el camí arribem a -5º, la intenció és anar a reequipar una via perduda a la roca Alta, però...

Via Regular al Tossal de Balinyó

El vessant sud de la Roca Narieda, o el que és el mateix, el Tossal de Balinyó, esdevé un dels millors indrets per deixar-se caure quan les temperatures es desplomen. Encarat...
GARRAF LA FALCONERA. Via EMPOTRAMENTS.

5/12/17. La Falconera és un bon refugi per a dies freds i solejats com avui. Quedem amb el Josep per sortir i enseguida coincidim amb la via “Empotraments”. La via...

Vía Agullòlegs · El Xumet (V/A1e 115 m) (Montserrat, Barcelona)

Vía Agullòlegs en El Xumet de Montserrat es una vía asequible de 3 largos. Para empezar con la escalada artificial es una buena opción. Tiene una interesante canal que se...

Vía Ferrata Castellón – La lista Completa y Actualizada

La lista más completa y actualizada de las Vías Ferratas de Castellón. En esta provincia se caracteriza por ser vías de corta aproximación y también de recorrido. Pero no...

Pluja d’Idees a la Cajoleta

A  la banda baixa de la Canal del Migdia s’alça discreta la Cajoleta, roca ascendida amb certa freqüència per la seva agradable Aresta Brucs. Però és al vessant est...