Folló

Vía Ferrata Piedra del Castillo o El Castillo K2 (Fuertescusa, Cuenca)

Vía Ferrata Piedra del Castillo o El Castillo es un complemento asequible y perfecto para completar con la vecina Vía Ferrata Asalto al Castillo. Se acaba de estrenar, se ha...

Vía Ferrata Asalto al Castillo K4 (Fuertescusa, Cuenca)

Vía Ferrata Asalto al Castillo es una vía corta aunque explosiva y muy deportiva. Le gustará a la gente que buscan emociones fuertes. Se acaba de estrenar, se ha inaugurado...

El Cor de Be

Juntament amb l’Agulla Vista i l’Agulla del Miracle el Cor de Be completa aquesta trinitat d’agulles que dominen el pas entre els Frares i els Ecos. La via...
Tipus d’escalada en roca

En aquest article descriurem tots i cadascun dels tipus d’escalada en roca que existeixen. L’escalada té una varietat de disciplines tan gran que sovint es barregen...

Via Normal de l’Agulla del Miracle

Carregada de personalitat l’Agulla del Miracle es troba enclavada en un lloc estratègic, frontera entre Frares i Ecos, tot just al costat del coll homònim. Amb una...
Montserrat, la Punxa, Bóreas (8a)

Bóreas era el dios griego del frío y agresivo viento del Norte que traía el invierno. Hijo de Eos, diosa del Alba. Así ha sido nuestra vuelta de las Islas Lofoten con las...
Per què escaleu amb cordes de 45 metres?

Quan vam obrir una nova via a la Paret Sud de l’Helvetestinden el 2015 vam decidir tallar les cordes a quaranta-cinc metres abans de començar. No sabem ben bé perquè ho vam...
Noruega, intent al Moltbaertinden

La Paret SE del Moltbaertinden és com una pantalla de plasma d’unes dimensions aproximades de 500 x 500 metres. No teníem constància que hagués estat escalada...
Garraf cantera sud esquerra. integral  espigolo

Garraf cantera sud esquerra. integral espigolo

8/04/18. Aquest dissabte torna el mal temps, amb un dia rufol optem per anar al Pic del Martell, però quan arribavem no ho veiem clar, està tapat i cauen gotes. Canviem el pla...
ROCAMAURA. Via POSEIDON

5/04/18. Avui no posem rumb a ponent, com de costum, el posem cap a llevant. Feia molt temps què volia fer una visita a la Rocamaura a l’Estartit. Com a primera visita optem...

Camino del Salvador – De León a Oviedo 2018

Camino del Salvador o San Salvador es posiblemente el Camino de Santiago más bonito e intenso que hayas hecho nunca. Parte de León y va hasta Oviedo en tan sólo 123 km. Se...
MALANYEU. Vies ESTAT DE GRÀCIA i AINA

4/04/18. A Malanyeu sempre hi ha alguna via pendent, avui anàvem amb la intenció de fer dues vies a la banda esquerra poc equipades només algun pont de roca testimonial però...

Adherir-se al “tiqui-tic”

És allò tant sabut, per vell, del “renovar-se o morir”.  Vet aquí que moltes d’aquestes dites, basades en el contrast de la realitat per pura experiència de les...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via MAGIC-LINE.

28/03/18. Amb un dia de primavera ens arribem fins a Gorros. Ens decidim per la via Magic-Line al Gorro Frigi. La via comença en una balma, espit visible, on...
Adéu Pi

Adéu és una contracció de “amb Déu”. En un comiat, havent de deixar sola aquella persona, hom deia a l’altre “quedeu amb Déu”, i rebia la resposta “que Ell us...

Puig de Bestracà (100 Cims) por Cresta del Gall (Oix, Girona)

Puig de Bestracà por la Cresta del Gall es un recorrido impresionante y en algunos momentos aéreo para alcanzar Puig de Bestracà, uno de los 100 Cims de la preciosa...

Via de la Bavaresa a la Falconera

Situat al costat mateix del Port Esportiu del Garraf el penya-segat de la Falconera ofereix un interessant terreny de joc per l’escalada clàssica. A la banda est de la...

Cinc euros de M....

El ponent que presenta el pressupost per a aquest any, arribat a un punt de la exposició, es remou ostensiblement a la cadira, sembla agafar aire, abaixa una mica el cap i diu...
PIC DE LA CARBASSA 2738m. AMB ESQUÍS.

7/03/18. Aquest dimecres tenim predicció de bon temps, la nit del dimarts ha deixat una petita nevada a la Cerdanya. Quan passem el túnel del Cadi trobem un espectacle en...
Flors tardanes

Dia clar. Dels dies que, com avui, he sabut al vespre, des de Collserola es veu a l’horitzó del mar la silueta de Mallorca.Clar, diàfan, però amb uns grans flocs de cotó...

Salt de sotorres i el ventador

Edat recomanada: A partir de 5 anys El dia 25 de febrer vam anar a veure dos salts d’aigua a prop de la localitat d’Horta de Sant Joan dins el Parc Natural dels...

Makita Plateá a la Miranda del Pas del Príncep

A vegades la millor opció és quedar-se al bar fent un bon esmorzar, sobretot si la idea és anar a repetir aquesta via. Només se salva de la crema la primera tirada, un mur...

Máscara o Gafas de Ventisca para Montaña

Máscara o Gafas de Ventisca es un herramienta imprescindible para salir del paso en caso de ventisca en montaña nevada. Nosotros siempre la llevamos en caso de hacer actividad...
PEDRÓ DELS QUATRE BATLLES, 2385m, amb esquís.

7/02/18. Després de les intenses nevades dels darrers dies aprofitem una finestra de bon temps per fer esquí de muntanya. Les prediccions d’allaus son molt altes, així què...

Gran Manitú al Tossal de Balinyó

La majoria de vies del vessant sud de la Narieda es caracteritzen pel seu calcari de primera qualitat, bones dosis d’adherència i ineludibles trams de rostollam que li...
PIC DE LA MINA 2683m, amb esquís.

31/01/18. El Pic de la Mina és un dels Pic clàssics de fer amb esquís, avui amb un dia esplèndid ens hi arribem. Anem fins el coll de Pimorent 1915m, on aparquem. Després...