Folló

RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via TARDOR CALENTA.

6/11/19. Quan vam repetir la via Malalts de roca al Coll Roig, recent re-equipada per Santi Sanz vam coincidir amb ell, li vaig preguntar per unes plaques de...
EL BAELL. CAL BARRICÓ. Via OSSEL.

30/10/19. Les Plaques de Cal Barricó és un racó del Ripollès amb una roca molt bona, mica en mica hem anat tatxant vies, avui amb el Josep anem a la via Ossel. Aquesta via...
GARRAF. LA FALCONERA. Via CHANI.

26/10/19. Aquest dissabte fem una matinal al Garraf. Quan arribem sorpresa! Ja han tancat el solar on s’aparcava i les voreres del costat, ara només és pot aparcar a...
AGULLA DE LA PARET DE LA RUFA. Via ESBIAIXADA.

24/10/19. Avui amb el Remi anàvem a re-emprendre un antic projecte i ves per on a l’arribar a peu de via ja veiem parabolts ?....sembla què algú ja hi està treballant. Com...
CORÇÀ. PARET DEL PONT DE ROCA. Via SPECTRA.

19/10/19. Avui anem a conèixer un nou racó per a nosaltres a Corçà, la paret del Pont de roca on el Remi Brescó ha fet una bona campanya obrint unes quantes vies de 3-4...

¿Roce de cuerdas? Solucionalo con DMM Revolver – Test y Opiniones

Muchas veces nos  encontramos con vías de escalada donde el recorrido hace zig-zag y largos flanqueos. Eso provoca que cuesta mucho tirar de la cuerda el primero cuando escala...

Bastones Camp Xenon / Camp Xenon Pro – Test y Opiniones

Bastones Camp Xenon son unos bastones plegables ultra-ligeros y ultra-compactos. Os explicamos cómo ha sido nuestra experiencia con ellas. Los Bastones plegables son una...

Whatsapp: Cómo compartir posición GPS

Nos comenta los bomberos que utilizan habitualmente la geolocalización por Whatsapp para localizar a las víctimas. Así que hemos hecho un mini tutorial para enseñaros cómo...

Petzl e+LITE – Linterna Frontal de Emergencia

Después de una aventura en un barranco donde tuvimos que pedir ayuda externa. Nos dimos cuenta que no llevabamos linterna frontal en el bidón estanco. Cosa que siempre...
Repetim

Repetim "portada" a la Vèrtex

Som "portada" del número d'octubre de la revista Vèrtex: https://www.feec.cat/…/286-parc-natural-de-lalt-pirineu-di…/Una travessa a peu per recórrer de nord a sud tots...
MONTSERRAT. PLECS DE LA VINYA NOVA. Via GEM.

20/09/19. Quedem amb el Ramir per a una matinal a Montserrat, al final decidim anar a la via GEM als Plecs de la Vinya Nova. La darrera vegada què l’havia fet va ser l’any...
Cresta del Diablo + Costerillou al Balaitous

Sovint, per proximitat i per assiduïtat, no valorem la força i l’instint salvatge de la nostra serralada, els Pirineus. Sovint ens referim als alpinistes,...
Francia - Cirque de Gens, Chauzon (Ardèche)

Después de unos días de turismo y relax por el Ardèche, baños en el rio, visita al Pont d'Arc, algunos pueblos y varios miradores... Nuestro siguiente destino de escalada es...
MALANYEU.PARET DEL DEVESSÓ.Via DEL GUILLEM.

31/09/19. La primera intenció era anar al Pedraforca, però la previsió de pluges per la tarda ens ha fet canviar de plans i ens arribem a Malanyeu. Anem a la via del Guillem...
Nou projecte.....

28/08/19. Anem tornant a la normalitat i avui hem quedat una bona colla per anar a escalar. No estava previst però al final amb l’Antonio, anem a treure el nas a...
FULLATERA. Via

FULLATERA. Via "NI PEUR NI SUEUR"

26/08/19. Quedem amb el Felip què està de re-entre després d’una lesió per fer una escalada tranquil·la. Com estem a la Cerdanya ja tenim excusa per anar a la via “Ni...
LA FULLATERA. Via GAS-OIL ET DÉCIBELS.

23/08/19. La “Fullatera” és una paret de granit, ajaguda amb ressalts, arran de carretera, entre el poble de Carol de Porta  i Porta, a la Cerdanya Francesa. S’han...

"FALAISE DE SÉLOGE. Via BARNÉO. VANOISE.

16/08/19. Darrera activitat d’aquesta setmana per la “Vanoise”. Avui anem a la “falaise de Séloge”, una paret de plaques d’esquits cristal·lí amb una aparença...
FERRADA ROC DU VENT 2360m. BEAUFORT-VANOISE.

15/08/19. Avui toca via Ferrada al Roc du Vent. Aquesta via ferrada puja al Roc du Vent, te dues parts. La primera puja al cim del Roc de Vent 2360m, amb una dificultat de K3,...
Vanoise, excursió 5 llacs (beaufortain)

11/08/19. Primer dia de vacances a la “Vanoise”, com a entrant fem l’excursió als 5 llacs, una de les clàssiques de la zona. Per arribar al petit aparcament on comença...
PIC DE LA MINA 2683m.

3/08/19. El Pic de la Mina és una ascensió còmoda, sortint del Coll de Pimorent (1920m). El pic és ben visibles al fons, seguim per una pista què s’endinsa a la vall fins...
CAMARASA. LO SABARDÓ. Via MAYOR-OLIVA.

27/07/19. Aquest dissabte les prediccions son de pluja, sembla però què a ponent és pot aguantar. Anem a Camarasa, sense  gaires expectatives, com el Juan Carlos no ha...
PIC MONT-ROIG 2864m.

24-25/07/19. El Mont-Roig (2864m) és un dels 100 cims comarcals, sostre del Pallars Sobirà,  però queda eclipsat pels tres mils què l’envolten. La seva ascensió és...
PEDRAFORCA-EL GAT.Via HOMEDES.

23/07/19. La via Homedes oberta el 1935, va ser una gesta en el seu temps, avui en dia és una de les clàssiques indispensable del Pedraforca. Totes les...
Fites de nit i fites de dia

The Wild BoarDivendres, 19 de juliol a la nit2-54-30  11,5 km.  442 metres de desnivell positiu  10 fites i 57 puntsDissabte, 20 de juliol al matí3-02-38 ...
La facu. sector jo de l'oca.

15/07/19. Tarda a l’ombra a la Facu, tot i què a l’aproximació el sol encara tocava.... bona suada. Hem anat al sector Joc d’Oca què no coneixia, el Vicenç ha fet...

Kong Panic – Cinta Express Tramposa para Escalada – Opinión

Kong Panic y Kong Panic XL son unas cintas express para momentos de pánico o también llamado cinta express tramposa. Te da esos cm extras de alcance en los momentos claves...
CAMARASA. PARET DEL DISPENSARI. Via JOEL.

13/07/19. Tornem a buscar l’ombra i anem a Camarasa, però avui tot i escalar a l’ombra hem tingut molta xafogor. Anem tatxant vies i avui li toca a la via Joel de la...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via ÀDRIA.

27/06/19. Dijous quedem amb el Ramón per anar a Montserrat, tot i què hi ha avisos de temperatures de canícula acabem anant al Gorro Frigí a fer la via de l’Àdria....
ANDORRA. PIC DE SISCARÓ 2636m.

25-26/06/19. Les temperatures van guanyant la partida i la calor és comença a posar insuportable, toca anar a cotes més altes. El divendres passat surt la proposta...
Montserrat - El Piteu.

Nueva visita a la Montaña Mágica, Montserrat siempre me a cautivado, su formas, sus placas, su diedros, sus fisuras, sus patatas y algo que cada vez me gusta mas, sus finuras....
Fa 20 anys de la mítica marató de l'Aneto

Diumenge, 20 de juny de 1999Marató de l'AnetoFa 20 anys de la meva participació en la ja mítica marató de l'Aneto, la que pujava i baixava de Benasque al cim de l'Aneto....