Forat negre de la roca de set comelles 3

Same, 6b (155 m.), Roca dels Arcs

Petita i molt bona via ubicada a l'extrem oriental de la paret. Poc feta, potser pel poc equipament que hi trobareu, tot i que, ohh sorpresa !!, ens la trobem restaurada. Han...
CONTRAFORT ROCA DELS ARCS Sector ECAM

Avui dimarts amb el Cesc, hem quedat a Vilanova, no hi ha ningú i la temperatura és ideal per escalar. Ens encaminem al contrafort de la roca dels Arcs, amb la guia no ens...
Dodeskaden a la Roca Punxeguda,Cadí.

Alpinada per gaudir en la intimitat del rocam i entorn tant peculiar del Cadí.La dificultat tècnica no és molt elevada ni mantinguda però hi ha altres factors que ens han...
Coll Roig - Via Malalts de Roca - 02/10/2019

Coll Roig és un lloc que ens atrau, el paisatge és idíl·lic, i ara que comença la tardor encara més, doncs poc a poc van canviant els colors dels arbres. És d'aquells...
El forat del buli: recordant a l'antoni satorra

Amb l'Antoni Satorra havíem parlat molts cops de muntaria una excursió col·lectiva per ensenyar-me el Forat del Buli que tant li agradava. Tristament ha marxat i no m'hi ha...

“C.A.D.E.” a la Roca 92

C.A.D.E. (150 m MD+) a la Roca 92 de Montserrat, amb en Joan Brunet… o bé com suar més que …Continua llegint →

“Del Corb” a la Roca Gran de Ferrús

DEL CORB (250 m MD+) a la Roca Gran de Ferrús, amb en Kiku Soler… o bé com passar més …Continua llegint →
Via del Quart Home a la Roca del Migdia.

Aquests darrers dies he navegat en un mar de dubtes per decidir on anar escalar: ahir al vespre vaig optar pel Cadí i fins aquest matí al prat no he triat la via. Finalment,...

466 - Costabona Roca Colom 100718

466 Costabona Roca Colom 100719Si us voleu baixar la traça del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc, per Avifont:...
Malalts de Roca (renovada)

Aquest dissabte vàrem pujar a Coll Roig a veure com havia re-equipat en Santi Sanz la nostra via.Mentre en Jòse i jo comencem per escalar la via del Jony, en Jordi i el Joanet...
Roca espana = roca estimada

Fa anys, quan vaig pujar al pic del Mont-roig, vaig admirar una agulla que atreia els meus ulls amb força. Quan vaig arribar a casa vaig cercar com es deia aquella altiva roca,...
Peque Mantecas a la Roca Alta.

Una molt bona via,de les d'anar repetint cada cert temps.La roca és bona en tot el recorregut,l'ambient aeri,els moviments variats i la dificultat mantinguda.Cal alguna cosa...
Via Estruch a la Roca de les Onze Hores.

Recorregut pels amants de l'encastament i el rovell.L'entrada l'hem fet per la Renom-Garcia,tirada tombada de finura que contrasta amb el caràcter atlètic i fissurat de la...
Resum de la Trobada Roca Nua Montserrat 2019

Només han passat dos dies des que ens despedíem dels participants, acompanyants i col·laboradors a les portes del refugi de Sant Benet i sembla que hagin passat setmanes. La...
El Negre del Falaguer

Continuem amb la sèrie d’articles de vies d’escalada tradicional que s’estan obrint a la zona de l’Estartit, a la Costa Brava. Aquesta vegada ressenyem les últimes...
Díedre Farreny a la Roca Alta.

El díedre més cridaner de tot el Montsec!. Un cop ficats a la via ens hem topat amb una escalada més feréstega que farrenya.Hi ha trams de roca a controlar,sabines groses...
Tercera República a la Roca de les onze hores.

Potent escalada lliure o entretinguda escalada combinada,de nosaltres o del nostre nivell dependrà l'elecció.En tot cas la via roman equipada amb bolts i espits del 10 per no...
Esparreguera a la Roca Gris.

Una de les més repetides de l'indret gràcies a la seva dificultat moderada,excel.lent rocam i equipament prou abundant,bolts i dos claus.La via ens ofereix una escalada...
Bukanan a la Roca dels Arcs.

A aquest pany de paret convé anar-hi avisats: hi ha el mateix tram de rostoll que de vertical.Dit això fins a R3 la via ens ha agradat molt:dues tirades amb ambient i on...
Catalanofília, 6b+, Roca  Alta

Catalanofília, 6b+, Roca Alta

Després d'unes quantes vies de "trad love climbing" ja ens venia de gust prémer-nos una mica els cargols. En aquesta via, la major part del peix es ven al primer llarg. Un...
La Bukanan a la Roca dels Arcs.

Després d'uns quants dies de fred (i neu), no hi ha res millor que una agradable jornada d'escalada al solet i això és el que hem trobat avui a la Roca dels Arcs de Vilanova...
Lucero del Alba, 6a+/Ae (110 mts), Roca Alta

La intenció inicial era començar per la Ettanoshenopuedo al contrafort de la Roca Alta, i sortir adalt per la Lucero del Alba. Així que aproximem cap al contrafort, trencant...