Fotograf

Avui coneixerem : La Font del carrer de Sant Cristòfol d’Olot

Com cada diumenge us presento dos articles Tal com podem veure en les fotografies , no te res destacable aquesta font, situada en un angle que formen dos cases en el carrer Sant...
Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...
Les flors dels Pirineus

Des d'ara fins a finals de juliol és el moment idoni per gaudir de les flors del Pirineu. Us convido a fer una ullada a les flors alpines que he anat fotografiant durant les...

Les Curiositats de l’entorn – 36 #

Al recorre camins, boscos, rieres, ciutats i pobles, fa que a vegades ens cridi l’atenció curiositats que a mi personalment, em fan fer que siguin fotografiades. Avui he...
Moleta de Pastoritx pel vessant nord-oest.

Moleta de PastoritxAvui pugem a la Moleta de Pastoritx per una ruta alternativa i poc coneguda, seguint les passes de l'amic Emilio Alonso.El punt d'inici es situa a la...
Joc de Nens

13-06-2020                            ...
La Vallfiguera. El Port

6 de juny de 2020Fa molts anys…, quan la fotografia era analògica, els mòbils eren un miratge futurista, i l’internet era ciència ficció, vaig començar a conèixer el...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...
Tornada a la muntanya!

Nova volta a la Mola15 km. 2-30-31 610 metres de desnivellPowered by WikilocFa un mes que ja podem fer esport en la franja horària corresponent. He anat recuperant la forma i...

Com seguirem

Avui fa 81 dies que estem confinats (83 els d’Igualada) i això encara no s’ha acabat.Aquests dies, lluny del nostre "hàbitat natural" hem comprès que un/a muntanyenc/a no...
Les Germanes del Sot del Bac

La sortida d'avui havia de ser purament fotogràfica. Es tractava de fer algunes fotos que em faltaven per documentar correctament algunes entrades antigues del blog....

Terrassa amb essència ramadera

Avui us presento dos articles No és difícil veure algun ramat d’ovelles i cabres pels límits d’algun barri de Terrassa, com Poble Nou, can Roca, can Boada, d’on són...
Volta al barranc de Biniaraix pel camí Vell

Els CornadorsPunt d'inici: rentadors de Biniaraix, alimentats per la font d'en Det. (WP-01) Rentadors de Biniaraix - 0,0 km - 0 minuts - 102 m d'altitud.A les 7:51 iniciem...
#maifemcimtravelstories

Dimecres 20 de maig de 2020 – 67è dia de confinament (69è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Flors de Collserola

La primavera de 2020 està essent molt plujosa, la qual cosa ha afavorit una molt bona floració a Collserola. Això m'ha decidit a muntar un àlbum de flors d'aquesta serra amb...
Aproximació a l'illa de la tercera republica

Ahir el bon amic  Jordi Cebolla hem diu que mirant la cartografia del poble veu que entre els anys 1956 i l'any 1986 (i millor 1993) veu que ha aparegut una illa al mig del...
Puig de sa Bassa

Penyal des MigdiaSortim del Pla de sa Bassa pel camí de sa comuna de Fornalutx, el qual es dirigeix cap a ponent amb espectaculars vistes sobre la vall de Sóller. En un...
PUIG DE L'AUBAC (202 m) des de el Perelló

CIM: Puig de l'Aubac (202 m) des de el PerellóCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: +85 mHORARI: 55 min (30 min + 25 min)DIFICULTAT:...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...
PUIG CAVALLER (706,2 m) des de Gandesa

CIM: Puig Cavaller (706, 2 m) des de Gandesa COORDENADES: 41º 1' 39.93219 N / 0º 26' 15.43581” EVÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI: 2h...
PUIG DEL RECTOR (283,3 m)

CIM: Puig del Rector (283,3 m) Via directaCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: + 40 mHORARI: 50 min (30 min + 20 min)DIFICULTAT:...
Planícia - Pas de la Mola

Camí del RafalDeixem els vehicles a l'aparcament que hi ha a la sortida de Banyalbufar anant cap a Estellencs. Gairebé davant del mencionat aparcament, en el Km. 87,4 de la...
PIC DE LA BANDERETA (231,3 m)

CIM: Pic de la Bandereta (231,3 m)COORDENADES CIM: 40º51'51” N / 0º42`49” EVÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL:+ 88 mHORARI: 36 min (18 min + 18...
PIC DE LA ROCA BLANCA (251,8 m) des de El Perelló

CIM: Pic de la Roca Blanca (251,8 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: HORARI: 1h 1min 30 seg (31 min 30 seg + 30 min)DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:...
Serra d'Albercutx

Panoràmica"La ruta d'avui ens mena fins a la base de la península de Formentor, a la zona d'Albercutx, on s'aixeca els cims del Penyal Roig (267 m) i del Morral (353 m)....

CIM:Punta Redona (659,2 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:0º30'3.32718" E /41º3'31.80821"NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+320 mHORARI:2h 50h (1h 35...
Concurs de confinament (edició Canalda).

Vinga genteta, que això va per llarg. I per animar-vos us proposo un concurs fotogràfic amb vies de Canalda: tant sols m'heu de dir el nom de la via.Hi ha deu fotos i...
Mola de Planícia pel pas de la Mola

Vistes des del la Mola de PlaníciaAvui, amb els companys del Club de Muntanya i Escalada Sóller (cmes), fem un itinerari llarg que puja al Puig de la Mola de Planícia (941...
VÈRTEX DURAN (360,8 m) des de La Pobla de Massaluca

CIM: Vèrtex Duran (360,8 m)COORDENADES CIM: 0º22'26.88134”E / 41º 11´47.07492”NVÈRTEX GEODÈSIC: 246135001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+19mHORARI: 1 h (31 min + 29...

CIM: Punta Redona (659,2 m) des de Corbera d'EbreCOORDENADES CIM: 0º30'3.32718” E / 41º3'31.80821”NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDES DE: Corbera...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...
Fent memòria (la chica del martini)

Revisant activitats anteriors al començament del blog he trobat alguna relíquia de vies que hem anat fent i que m'agradaria compartir. Algunes amb text original i d'altres...
Puigs sa Torreta i de sa Font

Pujant al coll de la coma dels AsesIniciem la nostra excursió a la font del Noguer, situada en el Km. 33,7 de la carretera Ma-10 de Lluc a Sóller.(WP-01) Aparcament font del...
Fent memòria   (anaconda)

Fent memòria (anaconda)

19 DE MARÇ DE 2020Aquests dies de recolliment (obligat) per culpa de l’emergència sanitària pel virus, hi ha moltes tasques a fer, però sempre hi ha un moment per a la...
Coll de Port i Torrent  de les Grutes i del Lloro

Coll de Port i Torrent de les Grutes i del Lloro

Aquesta és una entrada singular del blog i, segurament, serà l'última abans d'un obligat parèntesi en les activitats de muntanya, que pot ser llarg. Des del mes de setembre...
Puig de na Fàtima

SafareigAscensió al puig de na Fàtima (650 m) per l'aresta de ponent, seguint restes d'un remot camí de ferradura. És una excursió curta, però intensa pel tipus de terreny...
Aniversari Flama de la Llengua Catalana

El passat divendres 21 de febrer, i a iniciativa del company Eduard Castro i Morlans, va tenir lloc al nostre estatge social un petit acte en recordança dels 40 anys de la...
Puig de s'Alzinar

Penyal des MigdiaAvui, amb el meu amic Fernando de Angulo, ascendim al puig de s'Alzinar per un itinerari que em va ensenyar, el gener de 2019, el meu bon amic i gran...
Penyal des Llamp i puig des Cocó

Penyal des LlampAproximació: Per arribar al punt d'inici d'aquest itinerari, hem de prendre la carretera Ma-11 de Palma a Sóller i, un cop passat el Km 12 desviar-nos a la...