Gallina pelada

Gallina Pelada (2.317 m.)

var Latitud_sortida = 42.172141; var Longitud_sortida = 1.784236; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Tres vies a malanyeu

DISSABTE, 02 DE JUNYSeguim amb la mateixa tònica de sempre, - fugir de la pluja-. Aquesta setmana ens trobem cinc companys , en Joan, el Xavi, l’Eric i el Josep .Mirant la...
EM Cadí (Ordiguer-Cristall)

***Visita (abans de la nova nevada) al Cadí amb el morro ben fí, que aquest dia el 3 dels prepris al bpa aquí era d'allò més encertat (el dia abans veníem de la nord de la...
EM N Gallina Pelada (Berguedà)

***Aquest és un d'aquells descensos que podrien formar part de la llista dels selectes. Si bé als modestos Prepirineus costa trobar descensos llargs, aquí hi ha poc a envejar...
Pujada a Marmotes (Vallter 2000)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui era un dia on havíem d'afinar molt la punteria per no errar el tret i la veritat és que no hem encertat gens, l'escopeta...
A la Tosa Pelada des de Port del Comte

Distància: 28 km.Desnivell: 1200 m.Dificultat: mitjana-alta, molt puntualment alta.Durada total: 4 hPunt de sortida: estació d'esquí de Port del Comte.Des de l'aparcament de...
Gallina Pelada o Cap Llitzet (2.327 m)

Dissabte 10 de juny de 2017Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 4 h (7,2 km)Desnivell: 705 mDificultat (1): Mitjana.Programa:...
Circular a la Serra d'Ensija

La Gallina PeladaSembla que pot ser una proposta interessant. Dins el calendari d'activitat de BTT del CEB, és una ruta circular que tinc ganes de poder realitzar. Com comença...

403 - RASOS DE PEGUERA amb neu 290317

403 - RASOS DE PEGUERA amb neu 290317Sortida improvisada. Sortint d'esmorzar a Berga l'hem sustituida, en ràpid consens, per la prevista per avui a PrullansUna trucada ens ha...
Sempre ens quedarà

Sempre ens quedarà "la gallina"

Cap de la Gallina PeladaTenim tot el Pirineu colgat de neu i moltes ganes de treure a passejar els esquís. Però les inclemències meteorològiques modulen els nostres plans...
Volta al Pedraforca

Per aquells que no es veuen amb cor de ni amb forces remuntar 900 m. de desnivell en un no res per a tornar-los a perdre tot seguit, o per als qui els genolls o el vertigen els...
Travessa Sud-Nord de la Gallina Pelada

Aquest diumenge ans vàrem retrobar uns quants companys de la Facultat (INEF) per fer un excursió a la Serra d'Ensija, l'excusa perfecte per recordar vells temps i planificar...

04/09/16 Serra d'Ensija

LLOC DE TROBADA:  UEC de Barcelona (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíITINERARI: Font Freda – Les Planelles – Refugi...
Cap del Llitzet  -pel Portet-

Cap del Llitzet -pel Portet-

En aquesta sortida coronarem el cim de la Gallina Pelada (o Cap del Llitzet) per una ruta gens habitual. Sortirem de les proximitats de la font Freda, concretament per una pista...
La Gallina Pelada pel coll del Portet

Aquest diumenge amb la Neus hem tornat a la Gallina Pelada, però aquesta vegada hem començat a caminar per la seva Vessant Nord.Una ruta circular que farem en 4 h tot caminant...
La Gallina Pelada

Feia temps que tenia ganes de conèixer la Roca gran d'en Ferrús i la setmana passada amb la Neus vàrem decidir pujar a la Gallina Pelada per aquell vessant. La ruta és...
Pedraforca 360º

//--> Sortim de Gósol Coma de Cerneres i el Cadinell Pujant cap al Collell Baixem per la pista sota la cara nord del Pedraforca...
Cap del Verd des de Gósol

Feia temps que la Serra del Cap del Verd estava en el punt de mira, però per un motiu o per un altre no m'hi havia acostat mai; segurament és que queda eclipsada per uns...

306 SALGA AGUDA (Serra de Picancel)  - Vilada - 10.12.14L’aproximació des del Bages es fa per la C-16 fins a Berga, un cop esmorzats i recollir el Berguedà, anem a...
SERRA S'ENSIJA: GALLINA PELADA (2.320 m)

Serra d'EnsijaFeia temps que hi anava darrera i finalment ahir va arribar el dia de pujar al cim de la Gallina Pelada, punt culminant de la serra d'Ensija, al Berguedà....
Pedraforca en dilluns, solitud

El Pollegó Inferior del Pedraforca des del cim principal.El Pedraforca és una de les muntanyes més visitades i fotografiades de Catalunya. La seva silueta és ben...

Serrat voltor

Font Freda-Refugi Serra d'Ensija-Gallina Pelada-Creu de Ferro-Serrat Voltor-Torrent de les Llobateres-Font Freda
Directa estel

DIUMENGE 31 D’AGOSTÚltims dies de vacances per part meva, però el Lluis encara no les ha començat, i aprofitant aquest impàs entre que ell marxa i jo torno, decidim fer...
Marató de Muntanya de Berga

Distància: 42.000 m.Desnivell positiu: 3.000 m.Temps: 5h 51m 45s.Ritme: 8m 22s.Posició: 57 de 172.L’última vegada que vam venir a Berga, fa unes setmanes, els carrers feien...
Refugi Serra d'Ensija

Dissabte 22 i diumenge 23 de març.Font Freda, Refugi d'Ensija, Gallina Pelada.No podia faltar el vi damunt la taula.Una solemnitat, un ritu que veniades de la nit: el vi...
L'encís d'ensija: la creu de ferro

A la serra d'Ensija sempre havia pujat a la Gallina Pelada però cal trencar rutines i avui he decidir explorar el cim més a llevant: La creu de Ferro. La baixada - des del...
Peguera

Peguera-Roques Blanques-Gallina Pelada o Cap del Llitzet-Refugi d'Ensija-tornada a Peguera per una Canal aprop de la Creu de Ferro.
Refugi Serra d'Ensija

Dissabte 21 i diumenge 22 de setembre.Ruta 1 - Font Freda, Refugi d'EnsijaRuta 2 - Refugi d'Ensija, Clot d'Ensija, Barranc d'Ensija, Serrat Voltor, L'iglésia, Pla...

Itinerari circular per la Serra d’Ensija

Hem anat a fer un tomb per la Serra d’Ensija (Pep i Cañete; 15.08.2013). Sortint del trencall a Peguera de la carretera Fígols-Rasos de Peguera hem pujat la Gallina...

Sortida a la Serra d’Ensija

30 de juny El diumenge l’excursió és a la serra d’Ensija, amb dues opcions, una pujar al Cap Llitzet (Gallina Pelada)  8 Km. desnivell 660 m., temps unes 4...