Gap

Valdegovía la zona estrella del verano.

En Euskal Herria visitamos Bilbao y tras pasar todo el día recorriendo el centro y catando sus pinchos, nos dirigimos a Villanueva de Valdegovía muy cerca de Vitoria-Gasteiz....
Alps, un recull de vies bones a la fresca (1)

Dues setmanes de juliol pels Alps i rodalies,escapant de tanta obsessió, fart i saturat d'una sobre-exposició a notícies atemoridores.Ni diaris, ni tele, ni mitjans socials...
El barranc de la Vall. Port

12 de juliol de 2020Revisant rutes penjades per la gent a qui segueixo a wikiloc, em va cridar l'atenció una proposta de l'amic mauro_59, una ruta per la Vall i Font del Bosc,...

Frare del Temps

El frare del Temps és un higròmetre construït amb un cabell d’una dona rossa i jove de raça eslava  dissenyat per l’inventor de Calella Agapit Borràs Pedemonte...
Expedició Bolivia-2002.

Cims realitzats en la nostra estada en aquesta zona de Bolivia.Mai havia pensat a comprar-me "encara" un escàner per digitalitzar les diapositives que havia anat fent durant...
Els Cortins, la cova Simanya i el Montcau

15.02.20  Ja fa més de vuit anys que vam ressenyar al bloc una interessant volta al Montcau, el segon cim del massís de Sant Llorenç del Munt, amb visita a la cova...
Matinal a la Serra de Mauri (2412 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Avui, aprofitant que hem estat el cap de setmana pel departament francès dels Pyrénées-Orientales he  fet una matinal a...
Pic de la Rama (2.329 m) amb esquís

Com saben els nostres seguidors, cada any per aquestes dates fem una sortida de quatre dies d'esquí de muntanya per zones relativament poc conegudes dels Alps. El Queyras,...
Blancs de prepiris...

***nevada molt ben rebuda als Prepirineus que la cosa estava del tot pelada. Fins a 110cm que al caure humits i per efecte del vent donen una base que durarà dies. Ull que...
Travessa en BTT de la Serra d'Aubenç

Distància: 40 km.Desnivell: 1400 m.Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Coll de Nargó.Punt final: Peramola.Durada total: 6 h.Volem anar a fer els senders megapedregosos que...
Jardins del Palau de Pedralbes

Descobrirem uns jardins senyorívols amb una gran varietat d'arbres, arbustos i plantes. Camins que ens conviden a passejar i a descobrir racons íntims i...
PIC D'AURIÒL i PIC DE TAULADES per la Vall de Bésines

Alçada mínima: 1550mAlçada màxima: 2695mDistància: 22,2kmTemps empleat: 8h35m (aturades incloses)Desnivell + : 1461mDesnivell - : 1451mVALL DE BÉSINES – PIC D’AURIOL...
Albània escalada i turisme

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke:...
Normal a l'Agullola de Rupit . Pla de Fabregas.

La setmana passada ens endinsem en el que per a mi es el millor i mes bucolic lloc per escalar de tot Catalunya, doncs el seu taranna li dona un aire de grandaria ,magestuos...
El Cap i el Passarell a Montanissell

01 –06-2019 Alt Urgell Montanisell Serra de Sant Joan (Sota les Antenes) Via : El Cap i el Passarell a MontanissellSembla que estem en el primer dia de l’estiu, en lo...
Paret d'Àger, via Montsiciana

23.05.19  Entre la gran varietat de vies que el nostre company Joan Prunera té ressenyades al seu blog El col·leccionista de vies, n’hi ha una que al Pau li crida...

462 - Volta a Espinelves 220519

462 - Volta a Espinelves 220519Si us voleu baixar la traça d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep Samsó:La Galeria de fotografies:Francesc...
Via INDEPENDÈNCIA a la Paret del Devesó. Malanyeu

Diumenge 26 de maig de 2019Aquest diumenge tornem a Malanyeu fent esmena de l'expresió, "anem cap a la independència". Aquesta via fa temps que ens la miràvem i aquet cop ens...
Roca Narieda, embolic a l'Ermita del Balinyó

Diumenge passat, amb el Pep, vam tornar a la Roca Narieda. Tot i ser ara la millor època (en teoria), ens hi vam rostir de valent. Si voleu anar-hi i el temps no canvia,...
Comabona, cara nord. Ruta Mendizale.

Aquest hivern tan curiós que està fent, amb poca neu però amb els corredors en condicions prou bones, ens ha permès d'anar a la paret nord del Comabona pujant en cotxe fins...
Cims de la Serra de Llaberia

11 de novembre de 2018Aquesta vegada pugem fins a la Ribera d’Ebre, al poblet de Llaberia, per conèixer una mica millor la preciosa serra que l’envolta i a la que li dóna...
Cresta Anyeller - Pic Rodó

Avui hem vingut a la Vall de Núria per fer una activitat relativament fàcil però força interessant. La cresta de l'Anyeller al Pic Rodó no és gens complicada, ja que...
Olimp (2.918 m.)

var Latitud_sortida = 40.083982; var Longitud_sortida = 22.406928; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
De Sant Miquel del Fai a Sant Pere de Bertí

Anem a Sant Miquel del Fai amb la intenció de fer una circular tot arribant a Sant Pere de Bertí que forma part de l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de...