Garraf

Lafayette al Pic del Martell.

Aquest cop poc que vàrem pas acabar la via.Com és habitual al Pic del Martell no vàrem sortir per on tocava a partir de R2,comuna amb Àcid Làctic i Maricel. A la ressenya...
Sentor de tardor

Ahir al vespre vaig agafar les altres cames, o sia la burreta, per a arribar-me al Mirador del Migdia, a Montjuïc.De ben segur que em repetiré, perquè al mirador que dic hi...
Maricel al Pic del Martell.

L'havia fet fa una desena d'anys i no recordava res, al blog hi vaig anotar que no ens va acabar d'agradar per ser poc mantinguda. L'altre dia la vaig repetir i em va agradar,...
Mutant World al Pic del Martell.

Segurament ens trobem davant de la via més clàssica i repetida del Pic del Martell.Malgrat el segón llarg una mica rostollet a la resta del recorregut gaudirem de la típica...
Zepelin Circus a la Falconera.

Aquesta no és de les que ens ha agradat més de la paret. Hi ha una mica massa d'herba pel nostre gust,suposo que som uns llepafils de collons perquè la gent la deixa...
Antón Ribas al Pic del Martell.

Ens ha semblat una via ben rodona on totes les tirades són xules d'escalar.Recorregut generalment de fissures i díedres amb un parell de trams de placa.La roca és...

Vía Esperó Daikiri (IV+ 90m) La Falconera (Garraf, Barcelona)

Vía Esperó Daikiri es la vía larga más asequible de la Falconera, con un tercer largo al borde de un filo del espolón que impresionan. Es muy interesante para hacer...
Roca maura

DIMECRES, 06 DE JUNYUna setmana més sota l’ amenaça del mal temps. Començ la setmana i la ronda de trucades per trobar company i el més important, un lloc per escalar...

GR 92 Etapa 22: Garraf – Vilanova i la Geltrú 22 km +604 m -625 m

Garraf a Vilanova i la Geltrú es la etapa de GR-92 que te sorprenderá y muy gratamente por sus rincones y paisajes. Esta etapa se diferencia en 2 partes claramente. La...
Via MAR I CEL, al Pic del Martell.

Aquesta primavera ens torna a adreçar de nou cap un pla B,i ens posem a la via MAR I CEL del pic del Martell al Garraf.La via te nomes uns parell de burils vells i...
Capvespre

Diumenge a mitja tarda, eixint de la ciutat amb la burreta pel cantó del Morrot, amb la sensació agredolça d'anar contra corrent. Tanmateix la densitat de cotxes que tornen...
Garraf cantera sud esquerra. integral  espigolo

Garraf cantera sud esquerra. integral espigolo

8/04/18. Aquest dissabte torna el mal temps, amb un dia rufol optem per anar al Pic del Martell, però quan arribavem no ho veiem clar, està tapat i cauen gotes. Canviem el pla...
Almendariz al Pic del Martell.

Variada i amb un llarg de fissura ample molt característic a la segona tirada, la roca no està pul.lida pel pas de cordades peró la sortida de la primera reunió l'hem...
Adéu Pi

Adéu és una contracció de “amb Déu”. En un comiat, havent de deixar sola aquella persona, hom deia a l’altre “quedeu amb Déu”, i rebia la resposta “que Ell us...

Via de la Bavaresa a la Falconera

Situat al costat mateix del Port Esportiu del Garraf el penya-segat de la Falconera ofereix un interessant terreny de joc per l’escalada clàssica. A la banda est de la...
Parcs del Foix i d'Olèrdola

var Latitud_sortida = 41.263182; var Longitud_sortida = 1.633632; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Balanç muntanyenc del 2017

L'Espardenyada, caminada popular pels voltants de la Pobla de Segur, passa a tocar dels rocs de Queralt Foto: Jaume FerrándezAcabant aquest 2017, em plau repassar algunes de...
Diagonal del pasatiempo

DIMECRES, 27 DE DESEMBREPer avui la meteo dona unes perspectives molt dolentes, vent i fred, però desprès de dos dies omplint la panxa, s’imposa sortir per pair els torrons...
Piset + zeppelin circus

DIMECRES, 13 DE DESEMBRESembla que darrerament tenim accions de Garraf, no ens en movem, però és que amb el fred que fa i els dies tant curts , és la millor opció.Aquesta...
GARRAF LA FALCONERA. Via EMPOTRAMENTS.

5/12/17. La Falconera és un bon refugi per a dies freds i solejats com avui. Quedem amb el Josep per sortir i enseguida coincidim amb la via “Empotraments”. La via...
Via miramar

DIUMENGE, 3 DE DESEMBREAquesta setmana teníem pensat amb el Jordi fer una escapada lluny, a cercar una paret Sud amb caloreta assegurada , però a darrera hora varem tenir...
La via més llarga de les garrigues

És la via més llarga de les Garrigues però també us haureu de dir que és la via més fàcil de les Garriques i quasi m'atreviria a dir de els que he fet. No us vull...
Vies Vertical i Piset a la Falconera.

Dues propostes prou interessants que recorren la part de la Falconera més propera al port. Ambdues vies acaben en una feixa on podem acabar de fer cim per alguna altre via. Em...
Chani a la Falconera.

La clàssica de la paret!.Reçentment s'ha reequipat amb parabolts inox,incloent algunes variants més difícils. L'escalada en si no m'ha semblat espectacular però entre...
Arqueologia transmediterranea a la Falconera.

Aquesta via combinada amb la sortida per la Chani seguramanet sigui de les millors actitivitats que podem fer a la Falconera. Si bé el flanqueig no és ben sostingut és molt...
L'Avenc Lung. Garraf.

El passat 4 de maig ens trobem Ricard Alsina, José Hidalgo, Jaume Julià, Toni Robert, Rafael Solanes i Dolors Boter.AccésCom que no tenim clar el camí d'accés, mentre...
Per l'Ordal i el Garraf

No havíem estat mai per la zona de Vallirana i com hem sentit que des de les seves muntanyes hi ha bones vistes hem fet una ruta per la zona i de pas pel Garraf i les serres...
Garraf. pic del martell. esperó bombers.

25/04/17. La intenció era anar a Montrebei però les prediccions meteorològiques no ho aconsellen. Com a consolació fem una matinal al Pic del Martell, la proposta és anar a...
SAME a la Falconera.

Una alpinada marítima!.Llarg flanqueig de dificultat poc sostinguda i un pèl herbós per caçar el punt feble de la paret.Després sortida per un parell de plaques i una...
Pel Penedès i el Garraf

Aprofitant que cap a la muntanya encara hi ha força neu hem fet un tomb cap a la platja que feia temps que no hi anàvem.Comencem a prop de Sant Sadurní per la pista que puja...
Avenc d'en Pasant

var Latitud_sortida = 41.281981; var Longitud_sortida = 1.909287; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Esperó dels Bombers al Pic del Martell.

A jutjar per les piulades a les xarxes socials i la quantitat de magnesi a la via aquesta és la via de moda a la paret.Suposo que els que som asidus de la paret i al.lergics al...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via Falconera a la Falconera.

Interessant via marinera,pels qui els hi agradi escalar damunt del mar. Deixant de banda l'entorn la via l'he trobat força variada i amb roca de primera llevat de la tirada de...
Esperó dels bombers + excalibur

DIMECRES, 01 DE MARÇCom cada setmana hem quedat amb el Josep per sortir, però aquesta setmana compromisos familiars seus fan que no ens plantegem fer una escapada a terres de...