Garraf

Avenc dels Topògrafs

L'Avenc dels Topògrafs és una de les coves més estètiques de la zona del Garraf i l'Ordal, amb tota mena de formacions molt ben conservades, encara que amb un recorregut...

GARRAF. LA FALCONERA. Via CHANI.

26/10/19. Aquest dissabte fem una matinal al Garraf. Quan arribem sorpresa! Ja han tancat el solar on s’aparcava i les voreres del costat, ara només és pot aparcar a...
Pilier dels palmerales

DILLUNS, 23 DE SETEMBREPortem dos dies d’escalada  i hem acumulat més de mil metres, ja és hora de fer un recés si no volem cremar-nos i avui dilluns ha sorgit...
Per l'Alt Penedès i el Garraf

Aquest cop fem una ruta matinal per terres prou conegudes.Sortim de sant Sadurní direcció a Gelida per la C-243b per agafar la pista que porta a la Serra del Pi del Moió tot...
Com relaxa un bany de peus!

Aquesta tarda he estat una bona estona mirant d'aprendre alguna cosa, via Viquipèdia i altres webs, sobre l'amidament de la intensitat del sol. La veritat és que he entès...
Costo de Agosto al Pic del Martell.

A jutjar per la informació existent a la xarxa la Costo de Agosto és una via poc freqüentada.Costa d'entendre els motius d'aquest oblit ja que a nosaltres ens ha semblat...
De la Font del Molí a la Font de Partegat

10/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Baixa, concretament a Benimantell, poble bàsicament agrícola i de muntanya situat a la vall de Guadalest, a l'ombria de la...
Penya del Moro - Sector Tirolina (2).

Nueva visita a la Penya del Moro en el Parc del Garraf, una zonita local pero encantadora, donde por casualidad, siempre llevo a alguien que comienza a escalar, en esta ocasión...
Ordesa desencadenado

com django unchained, retornar a Ordesa allibera les emocions més salvatges.I com la peli, torno i "desencadeno".Estreno temporada a la Racs, quarta repe, i empato: arrastrada...
Maneras de Vivir al Pic del Martell.

Quan vàrem repetir la Diagonal Pasatiempo ens vàrem fixar amb una impressionant placa a la nostre esquerra on s'hi veien parabolts. Mirant la guia de Barcelona y...
Via de la Bavaresa a la Cantera.

A la primera tirada hi ha una curta però bonica bavaresa i més amunt escalem trams d'esperó,sempre moventnos en terreny de IV/V.Cal tenir en compte que escalarem sobre la...
GR-92: Vilanova i la Geltrú – Sitges (38 m)

Dissabte 20 d’abril de 2019Hora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 3 h (8,5 km)Desnivell: 50 m (acumulat)Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
Via sanchez reynald

DIMECRES, 03 D’ABRILAquest dimecres tinc molts números de no poder sortir a escalar. La meteo no és gaire encoratjadora i per si fos poc, tinc obligacions familiars que em...
Via Ania Kostecka a la Cantera Sud.

Te trams guapos d'escalar però la via fa poc que ha estat equipada i la roca encara ens pot donar algun esglai.D'altra banda va molt atapaïda entre les lineas veïnes i pot...
Les Basses de Can Dimoni

Vet aquí que no ho sabia pas.Ha estat aquest matí que mentre feia el cafè em mirava mapes del delta del Llobregat i m'he topat amb aquestes basses. Em mirava els mapes...
EL CMM a OLIVELLA

&nb...
Corsarios

DIMECRES, 23 DE GENERAvui amb les previsions de la meteo, poc marge tenim i ens decantem per baixar a la zona on sembla que el temps aguantarà.Quedem en trobar-nos a les...
Marxa dels castells del Baix Gaià (116 m)

Diumenge 27 de gener de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Tarragonès.Temps aproximat: 6 h 30 m (26,5 km)Desnivell: 480 m (acumulat)Dificultat...

Molt bones, avui hem volgut anar a fer la via la falconera al Garraf i ens trobat que torna a esta prohibit l,acces i per tant escalar a tota el pas de la MalaDona. Per a...
Via Empotraments a la Falconera.

Aquesta no ens ha acabat de fer el pes,massa herba i un parell de trams de mala roca no ens han permés gaudir plenament de la via.Arribats a la feixa cal anar a la dreta i...
Via chani

DIMECRES, 19 DE DESEMBREAvui és un dia complicat per anar lluny, a les dues tenim el dinar anual d’escaladors seniors al Bruc i en aquests llocs si no i ets, no menges.De...
Via correveidile

DIUMENGE, 16 DE DESEMBREAquesta setmana torna a tocar escalada casolana, tenim que arribar aviat a casa i s’imposa anar a la zona del Garraf.Per tal de canviar un xic ens...
Via Chani. Paret de la Falconera.

Aquest diumenge he anat amb en Pere i en Xavi al Garraf, a la paret de la Falconera, a fer la via Chani, una de les clàssiques del lloc i que es caracteritza per haver de fer...
*** Via Vertical (90m, V+), la Falconera, Garraf

Dimecres, 28 de novembre de 2018Tanta llum de mar i tota per nosaltres, la mirada s’emplena de blau. Oneja l’aire, vibrant i tan nítid que tens la sensació que el mar...
Vertical

DIMECRES, 12 DE DESEMBREDesprès de molt de temps buscant la possibilitat de sortir quasi tota la colla com fèiem fa un quants anys. Aquesta setmana he aconseguit treure’n...
Via La Llastra sortint per gran diedre dreta.

Després de rebentar-nos els avantbraços en una via de cinquè ahir a Malanyeu. Avui anem a descansar a la Cantera sud del Garraf deprés de descartar el pla A.Entrem...
Same + good join

DISSABTE, 24 DE NOVEMBREAquest cap de setmana tinc poca disponibilitat horària, em cal trobar un company per fer una escapada matinal el dissabte i el Juan Carlos s’apunta. I...
MONTAU (657,6 m) des de Begues Park

CIM: Montau (657,6 m) des de Begues COORDENADES CIM: 41º 20'45.07” N / 1º53' 6.048”EVÈRTEX GEODÈSIC: 282128 001COMARCA: Baix Llobregat /Alt PenedèsDESNIVELL: +306,3...
Directa Correveidile al Pic del Martell.

La primera tirada l'he trobat guapa per vertical i mantinguda,el segón llarg és xulo però són ressalts sense continuïtat igual que la terçera tirada.La paret és la que...
Lafayette al Pic del Martell.

Aquest cop poc que vàrem pas acabar la via.Com és habitual al Pic del Martell no vàrem sortir per on tocava a partir de R2,comuna amb Àcid Làctic i Maricel. A la ressenya...
Sentor de tardor

Ahir al vespre vaig agafar les altres cames, o sia la burreta, per a arribar-me al Mirador del Migdia, a Montjuïc.De ben segur que em repetiré, perquè al mirador que dic hi...
Maricel al Pic del Martell.

L'havia fet fa una desena d'anys i no recordava res, al blog hi vaig anotar que no ens va acabar d'agradar per ser poc mantinguda. L'altre dia la vaig repetir i em va agradar,...
Mutant World al Pic del Martell.

Segurament ens trobem davant de la via més clàssica i repetida del Pic del Martell.Malgrat el segón llarg una mica rostollet a la resta del recorregut gaudirem de la típica...