Garrotxa

Tossa d'Espinau (1086 m). A l'ombra del Mont.

IntroduccióUs proposem una ruta per camins poc trepitjats a cavall entre l'Empordà i la Garrotxa. La Serra de les Corones, té la Tossa d'Espinau com a punt culminant i queda...
Puig Rodó (907 m). Una petita joia.

IntroduccióAbans de començar, avisem als lectors d'aquesta casa que ens ha portat més temps fer la crònica que la pròpia sortida. Dit això, tothom ja es pot fer una idea...
Volcans de la Garrotxa (740 m)

Dissabte 17 de juny de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h (15 km)Desnivell: 425 m (acumulat)Dificultat (1):...
Recaderia vertical

DIMECRES, 14 DE JUNYAquest dimecres sortim amb el VISA amb un objectiu molt concret i desconegut. Fa molt de temps que tinc en cartera conèixer aquesta zona, (he escalat alguna...
GR-2: De Santa Pau a Joanetes (675 m)

Dissabte 6 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 7 h 30 m (20 km)Desnivell: 1.490 m (acumulat)Dificultat (1):...
Integral de la Serra de Malforat

IntroduccióLa ruta que us proposem és una meravella. Recorrerem íntegrament la Serra de Malforat, una serra secundària situada a cavall entre la Garrotxa i el Ripollès, a...
Pels cingles de Cabrera i l'altiplà de Falgars

8.04.17  Llarg itinerari, d’uns 16 Km de recorregut i 700 m desnivell, pel nord-est del Collsacabra, entre l’altiplà de Falgars i la muntanya de Cabrera, en el que hem...
GR1: Can Repunxó - Oix

Una etapa més, la setzena, del GR1. Avui hem recorregut camins entre boscos a cavall del Ripollès i l'Alta Garrotxa. El punt de partida ha estat Cal Repunxó, on vam acabar...
Sant Roc (597 m.)

Dimecres 28 de desembre de 2016Darrera sortida del 2016Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 3 h. 45 m.Desnivell: 450...
GR-1: Banyoles – Besalú (235 m.)

Dissabte 26 de novembre de 2016Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarques del Pla de l’Estany i de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h. (13,6 km.)Desnivell: 260...

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116 Aquesta sortida la fem quatre xiruques de la costa. Sortim de Sant Feliu de Guíxols amb direcció Cassa de la Selva – Girona Salt...

Volcà de montolivet

La Pinya-Oratori de Sant Valentí-Volcà de Montolivet-La Pinya (La Garrotxa)

Diumenge, sortida de tardor a les Roques Encantades

Aquest diumenge sortim altre cop amb la secció de senderisme cultural. I què millor per a fer un tast de tardor que anar a un dels llocs més bonics de la Garrotxa? Esmorzarem...
Sant Patllarí (647 m.)

Dissabte 13 d’agost de 2016Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Pla de l’Estany.Temps aproximat: 2 h. 30 m.Desnivell: 290 m.Dificultat: Normal.Programa:...

Diumenge, proposta refrescant a Sant Aniol

Aquest diumenge anirem a donar un volt per l’Alta Garrotxa. Des de Sadernes, anirem per la riera de Sant Aniol fins a l’església de Sant Aniol d’Aguja, en mig...

St aniol d'aguja

ermita de St Aniol d'AgujaRàpida ecapada a la vall de Sadernes, on deixem la furgo i comencem a caminar per la pista que remonta la vall de St Aniol. La primera intenció era...
Miretades Espeològiques (6)

(1988) Forat de la Vaca "calcàries" (Pallars Jussà). Diego Ferrer. Avenc d'eclosió o col·lapse, que segons ens van explicar: el substrat va cedir quan una vaca pasturaba a...
Miretades espeològiques (5)

(1979) J.M. Urquiza amb un vestit de goma Turbo i Diego Ferrer amb un pontonniere de làtex Gomex amb pit inflable, observeu com penja l'àpendix del bufador, als Biberos d'o...

Diumenge, canvi de destinació

Aquest diumenge dia 24 d’abril, teníem previst fer una sortida cap a la Garrotxa. Hem decidit canviar la destinació, i deixar la sortida prevista per a la tardor, ja que...
El Salt de Sallent de Sant Privat

Comarca de la Garrotxa. Desnivell: 360 m. Durada: 3 h., 7 km. itinerari circular. Senyalitzat.Deixem el cotxe a l’àrea de pícnic Pla d’en Xurri, a la sortida de Sant...
Riera de l'Om o Cascades de Goleró

Aquest cap de setmana les previsions  eren  galdoses i després d'intensos debats sobre si creure a l'AEMET o al METEOCAT, va guanyar la vena nacional i vam optar per...