Garrotxa

Cresta del Ferran

Al gener de l'any 2002 vam venir a fer la Cresta del Ferran per primera vegada. Feia poc que s'havia publicat una ressenya en el Vèrtex i l'activitat ens va semblar atractiva....
Els nostres boixos es moren

A les importants plagues que estan patint els nostres boscos des de fa anys amb la processionària del pi (Viquipèdia i informe de la Diputació), que està afectant grans...
Puigsacalm (1.514 m) #cimsxlallibertat

Dissabte 13 d’octubre de 2018Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 6 h 30 m (13,2 Km)Desnivell: 930 mDificultat (1):...
Via de les Cabres a Gitarriu.

La pionera de Gitarriu.Alguns diran que es tracta d'una via de díedres Ordesians o Montrebeians.D'altres quan anem a Ordesa o a Montrebei diem:Cagun Déu è ben igual que...
Volcà de Montsacopa (532 m)

Dijous 5 de juliol de 2018Una passejada per OlotHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 2 h 30 m (5,4 km)Desnivell: 100 m...
Castellfollit de la Roca

Santa Pau

Castell d'Hostoles (602 m). Terra de nyerros.

IntroduccióSituat entre les Planes d'Hostoles i Sant Feliu de Pallarols, a tocar de la carretera, s'alça un turó amb les restes del Castell d'Hostoles. Des del cim del turó...
Bassegoda (1.373 m.)

var Latitud_sortida = 42.270200; var Longitud_sortida = 2.596431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Puig de Bestracà (100 Cims) por Cresta del Gall (Oix, Girona)

Puig de Bestracà por la Cresta del Gall es un recorrido impresionante y en algunos momentos aéreo para alcanzar Puig de Bestracà, uno de los 100 Cims de la preciosa...
Bistoltes (783 m). Per camins 100% garrotxins.

IntroduccióSadernes és una de les zones d'escalada clàssiques de les comarques de Girona. Lluny de les parets de Montserrat, Montsec i Siurana, Sadernes ofereix un munt de...
Volcà de la Crosa. Buscant el bon temps.

IntroduccióEntre Aiguaviva i Vilobí, a tocar de Sant Dalmai, hi ha el Volcà de la Crosa. Forma part de la gran zona volcànica que s'extén més enllà de la Garrotxa i que...
Btt la fageda d’en jorda.

Descripció de la ruta; avui ens desplacem a la Vall d'en Bas, amb l'intenció de fer una passejada amb BTT, i per això hem triat un recorregut no gaire llarg i amb un...
PUIG DELS LLOPS 1.486m. ESPERÓ DELS LLOPS.

27/11/17. Avui amb el Jordi ens arribem a la Garrotxa per a fer una Excursió-Escalada-Excursió. L’objectiu és l’Esperó dels Llops al Pic dels Llops de 1.486m,...
Tossa d'Espinau (1086 m). A l'ombra del Mont.

IntroduccióUs proposem una ruta per camins poc trepitjats a cavall entre l'Empordà i la Garrotxa. La Serra de les Corones, té la Tossa d'Espinau com a punt culminant i queda...
Puig Rodó (907 m). Una petita joia.

IntroduccióAbans de començar, avisem als lectors d'aquesta casa que ens ha portat més temps fer la crònica que la pròpia sortida. Dit això, tothom ja es pot fer una idea...
Volcans de la Garrotxa (740 m)

Dissabte 17 de juny de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h (15 km)Desnivell: 425 m (acumulat)Dificultat (1):...
Recaderia vertical

DIMECRES, 14 DE JUNYAquest dimecres sortim amb el VISA amb un objectiu molt concret i desconegut. Fa molt de temps que tinc en cartera conèixer aquesta zona, (he escalat alguna...
GR-2: De Santa Pau a Joanetes (675 m)

Dissabte 6 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 7 h 30 m (20 km)Desnivell: 1.490 m (acumulat)Dificultat (1):...
Integral de la Serra de Malforat

IntroduccióLa ruta que us proposem és una meravella. Recorrerem íntegrament la Serra de Malforat, una serra secundària situada a cavall entre la Garrotxa i el Ripollès, a...
Pels cingles de Cabrera i l'altiplà de Falgars

8.04.17  Llarg itinerari, d’uns 16 Km de recorregut i 700 m desnivell, pel nord-est del Collsacabra, entre l’altiplà de Falgars i la muntanya de Cabrera, en el que hem...
GR1: Can Repunxó - Oix

Una etapa més, la setzena, del GR1. Avui hem recorregut camins entre boscos a cavall del Ripollès i l'Alta Garrotxa. El punt de partida ha estat Cal Repunxó, on vam acabar...
Sant Roc (597 m.)

Dimecres 28 de desembre de 2016Darrera sortida del 2016Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 3 h. 45 m.Desnivell: 450...