Ger

Trescant pel qanat de la mina de vergós

Per entendre aquesta entrada haureu de llegir l'anterior PREPARANT LA SORTIDA DE SANT GUIM DE FREIXENET A CERVERA  on explico el repte personal d'en Feliu Izard que...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Sol – Solet

13-02-2020 Montserrat Miranda de Can Jorba Via : Sol – Solet (curta)Començaré com les dissertacions dels “Vells” ......  recordo que quant era “menys gran”...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
Gran Diagonal

05-02-2020 Aragó Pantà de Santa Anna Via : Gran DiagonalEn el meu temps de descans forçat, he fet una llista (curta) de vies de IVº,  mes o menys, assegurades,...
CAVALL BERNAT: vIa

CAVALL BERNAT: vIa"JOSEP BARBERA A4-6B

..I quan creus que,després de 35 anys escalant a la nord de Montserrat.ja no podràs fer res més per que el teu temps ja ha pasat i el físic no perdona i la ment ja no es...
Resseguir els passos de george orwell a barcelona

De tant en tant em toca reunió a Barcelona aprofito el matí per descobrir racons de Barcelona amb una certa temàtica. En aquesta ocasió he volgut resseguir les passes de...
Serra de la Punta

Ascendint al primer cimL'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
La Carla

02-02-2020BerguedàMalanyeuParet del Davessó Via : La CarlaDesprès de un segon temps de descans al peu, tornem a provar a veure com respon. El Peu no ha anat malament encara...
Germanautes a la Corriu.

L'he trobat molt maca,llàstima de la pinassa i sorra que hi havia al primer lllarg,sinó seria una via de IV/V cinc estrelles.Variada d'escalar i amb totes les tirades...

Dissabte 01 de Febrer: Tivissa, Pujador de Blaiet.Avui dissabte la sortida ha estat a Tivissa.Els senderistes hem estat:AntonioGerminaLluísTere RubenEnricA les 08,15,...
Volta als poblets de la vall de Sóller

Font des PujolUna passejada senzilla i agradable, que enllaça Fornalutx amb Biniaraix a través dels camins des Creuer i de Monnàber. Entre horts de tarongers, arribem al...
Mos agraden TOTES... i anar fent

Pateixo una malaltia que empitjora, un virus incurable que m'intoxica cos i venes.Estic enganxat al verí de les apertures.Faig un viatge de sis dies a Oman i m'enduc...

Vía Ferrata Xorret de Catí K3 (Castalla, Alicante) – Rincón Especial

Vía Ferrata Xorret de Catí es una corta pero interesante vía ferrata con un tramos vertical ligera desplomada bastante interesantes. Además está rodeado de un entorno de...
De vilamós a la bassa d'arres

He anat aquest cap de setmana a esquiar al Pla de Beret (esquí de fons) però el segon dia em trobo que està plovent. La previsió meteorològica no deia pas això. Així que...
Prou de Romanços.

Ens ha agradat molt,ens ha fet escalar a totes les tirades.Jo no és que tingui gaire memória ni criteri però el cinquè llarg és un dels més ben parits que recordo haber...
Montserrat Sur - Collbató, sector Primer Pis.

Un día curioso el domingo 02-02-2020, el día 33 del año y faltan 333 días para que termine. Junto com mi compañera Mar, que hacia que nos salíamos juntos a escalar, no...
Pic de la Rama (2.329 m) amb esquís

Com saben els nostres seguidors, cada any per aquestes dates fem una sortida de quatre dies d'esquí de muntanya per zones relativament poc conegudes dels Alps. El Queyras,...
Miradors de la Mola de Son Poquet

Carretera del VergerL'excursió comença a la vila d'Esporles, a l'inici de la carretera del Verger, anomenada Costa de Son Tries.(WP-01) Esporles (Costa de Son Tries) - 0,0 km...
Esquí a dolomites.

19-24/01/20.  Les Dolomites la tenim ben treballades, hem anat moltes vegades però sempre a l’estiu. Tenim pendent una visita d’esquí a l’hivern i aquest gener ha...
Pedraforca, cascades de gel, mapa general

-PEDRAFORCA-És una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya, situada a la comarca del Berguedà, a prop de les poblacions de Saldes i Gósol. Té una forma molt...
Via Gran Diagona de Santa Anna. La Llitera. Osca

Diumenge 12 de gener de 2020Tant anys anant per la carretera que passa per Alfarràs camí del Pirineu i sempre m'habia fixat en unes parets calcàries i al fons, un...
Comencem

Tuc de Bacivèr (2.645m) Beret, Vall d'Aran.Novembre i ja hi tornem a ser. Aquest any alguna alineació estranya ha fet que no recordem l'etern estiu i calcem la disfressa...
Aresta ger + toset toset

DISSABTE, 18 DE GENERAquest dissabte estem a les portes d’una onada de fred i mal temps pero tot i no tenir clar on anar decidim sortir.Finalment a la convocatòria hem quedat...
Donec Perifician.

Diria que és una via força guapa i variada.La cova,la posterior sortida al buit,les plaques mantingudes de sortida,els flanqueigos i els díedres del comemcament...te de tot i...

Dissabte 18 de gener de 2020Una de les rutes fetes pels companys de Riba-roja Figots Tours, ha estat la triada per fer aquest dissabte. No erem coneixedors d'aquest lloc i hem...
Vies el chico moñon + ermitaños

DIMECRES, 15 DE GENERAquesta setmana tan sols sortim el Joan i jo i la proposta que va fer-me és prou interessant i còmoda, tot i que una de les propostes ja l’he fet ,...
Cingles del Reu (1.263 m.)

var Latitud_sortida = 42.166373; var Longitud_sortida = 1.884616; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Trobada a Can Vilaró

Partim de la base que no és adient recomanar cap establiment, bar o restaurant, que tot canvia prou de pressa i el que pot ser vàlid per avui, pot no ser-ho per a demà....
Josep, elena i oriol

DIUMENGE, 12 DE GENERAquesta setmana hem quedat en sortir amb el Guillem, que fa molt temps que no coincidim sempre e escalar amb el teu fill.De les propostes que fa sembla que...
A la Tak Mahal (Serrat de St. Miquel, Àger)

*** luxe de repe de la Tak Mahal a Àger, acabada fa un anyet amb el bo del takband Jordi Marmolejo. I quin gust repetir-les amb tot net i polit (quan el grau va a la...
Circuit per Èguet

1.01.20  Iniciem el nou any amb un petit circuit al voltant d’Èguet, un poblet de l’Alta Cerdanya, situat entre Targasona i Font-romeu, sota els contrafots meridionals...
Miquel Xirimita, 6c+ (6a+ ob, 235 m), Ponotx

Darrer dia pel llevant i ens atansem al Ponotx. Tot indica una roca de molta qualitat i no ens defraudarà. Curta aproximació i escapada amb ràpel perquè encara ens quedaran...