Ger

Heroes del Silencio al Montroig.

Molt guapa via esportiva sobre roca excel.lent malgrat parell de rostollets molt punktuals.Plaques de pressa petita,ens han semblat tots els llargs igual de difícils,sobre el...
ABELLA DE LA CONCA. Via LLAÇ GROC.

15/01/18: Aquest dilluns quedem amb el Jordi Lluch, ell surt d’uns dies engripat i aprofitant què han publicat (sisbemessanapren)  dues noves vies a Abella de Conca ens...
Recorrent la costa est australiana. 1º Part.

Ens quedaven 15 dies per tornar a casa i vam decidir  recòrrer el 2800 quilòmetres de la clàssica ruta per la costa est d’Austràlia que va de Sidney a Cairns,bé...
Escalada a Montejunto.

Montejunto consta de dos sectors:el nou i el vell.Nosaltres hem estat al vell.La majoria de vies estan reequipades amb químics i parabolts.La roca és un bon calcari amb forats...

424 . Oristà Rocaguinarda Oristà 100118

424 Oristà, la Quintana, Rocaguinarda, Oristà 10/01/2018Aproximació, cada grup pel seu compte, ens trobem a Oristà a les nou, amb l’objectiu de fer una caminadeta suau...

Xerrar per no callar

És una expressió nostrada que ve a dir que un hom diu coses ben poc interessants, que xerra, verb que te un caire pejoratiu a Catalunya tot i que, a les Illes, xerrar sigui...
GR7: La Coma - Hostal Nou

Una nova etapa del GR7 entre la població de La Coma i l'Hostal Nou del Pla, a la carretera del Coll de Jou. Hem arribat a primera hora a La Coma i, com és tradicional, hem...
Super gosa + el chico moñon

DIMECRES, 10 DE GENERAquest dimecres puc sortir desprès de molts dies sense fer-ho i amb un munt de quilos sobre per culpa de les festes.He quedat amb el Josep per fer una...
Puig Cornador

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaLa Ferreria - el Pujol - els Plans - Serrat de les Punxes - Collet de la Baga - Santa Margarida...

Cómo elegir Pala para Avalanchas 2018

Pala para Avalanchas es después de Arva y la Sonda el tercer elemento esencial de seguridad invernal. Es importante elegir una pala resistente y fiable al mismo tiempo es...
Ruta de les ermites romàniques (360 m)

Dimecres 10 de gener de 2018Matinal - Primera sortida de l’any 2018Hora de sortida: Dos quarts de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m...
Dos tontos muy tontos.

Conté tots els ingredients per convertir-se en una de les més repetides de la paret: equipament paternalista,dificultats moderades però sostingudes,escalada variada i rocam...
Agulla de Can Jorba, via Bego-Miguel-Kush

24.12.17  Abans que comencin les festes de Nadal i ens atipem de neules i torrons, volem fer la darrera escalada de l’any. La primera intenció és pujar fins la regió...
La Mola de LORD

Entre el Port del Comte, la Serra de Busa i el Clot de Vilamala s'aixeca un bloc muntanyós de roca conglomerada coneguda com la mola de Lord. El cim és un gran altiplà...
NILTINA 290m.6a+ obligat-CAP DEL RAS-AGER

Be ja s’acaba l’any 2017 , un any ple de moltes coses , unes de mes boniques i altres de mes esfaraidores....no donarem detalls que lo “GRAN HERMANO” aguaita per les...
Volta al massís de madres

Alçada mínima: 1414mAlçada màxima: 2469mDistància: 23,66 kmTemps empleat: 9h34mDesnivell + : 1351mDesnivell - : 1305mRéal – Coll de Sansa – Coma de Ponteils – Roc...
Tossal d'Engrilló (1.072 m.)

var Latitud_sortida = 40.929658; var Longitud_sortida = 0.331099; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Turó de Port Vell (2.489 m) amb esquís

Una ascensió relativament fàcil, tornant a la Vall de Rialb, que ja vam visitar la setmana passada. Aquesta vegada la sortida se'ns ha complicat una mica per causes diverses...
Falconera (798 m.)

var Latitud_sortida = 40.885976; var Longitud_sortida = 0.303004; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Balanç muntanyenc del 2017

L'Espardenyada, caminada popular pels voltants de la Pobla de Segur, passa a tocar dels rocs de Queralt Foto: Jaume FerrándezAcabant aquest 2017, em plau repassar algunes de...
Puigs des Porrassar i des Corb

Cases de s'Alqueria Vella de BaixBonic itinerari pel cor del Parc Natural de Llevant. Aquest parc està ubicat al nord-est de l'illa de Mallorca, a l'extrem septentrional de les...
Puig del Pam (2470 mts.)

Itinerari marcat al mapa IGN Francès.El mateix recorregut amb el Suunto Traverse.Just avui fa una setmana vàrem poder veure amb la Teresa la cara sud del Puig del Pam (2470...
Pic de Besalí (2.639 m) amb esquís

Avui hem iniciat la temporada d'esquí de muntanya amb l'acensió al Pic de Besalí, a la vall de Rialb. Aquest cim és com el germà petit del Pic de Font Blanca, que domina...
La gola del ter.

Descripció de la ruta; avui farem una passejada pel tram final del riu Ter. Després de néixer entre les altives muntanyes de la zona d'Ulldeter, ens desplaçarem arran de...
Dôme de Polset des de Pralognan

Avui som 11 d'octubre i m'aixeco molt d'hora, molt d'hora, per anar a provar un cim que vaig veure ahir des del Dôme des Nants, el conjunt de l'Aiguille i el Dôme de Polset...
Cacharrito

La Montse i l'Emili conformen la parella més xalada de la tribu dels tapiens.Tota una vida descobrint i pujant pedres, escalant de dia, rient de nit.M'atreviria a dir que ja...
Cistus Albidus

MONT·REBEIBIOGRAFIA ALPINISTICA1970-1995AGP Ressenya d'en Luichy amb correcions  Aquesta si que es una gran clàssica, un pel mes obligada que l'anterior però...
Coscollet (1.610 m.)

var Latitud_sortida = 42.076453; var Longitud_sortida = 1.249461; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sellui

La vall de Sellui neix a la cara sud del Tuc de la Cometa —«la cometa de Llesui», 2.446 m— i desaigua a la Noguera, als peus del santuari d'Arboló, al lloc on fins fa poc...
Les Escletxes de Papiol

26.11.17  Curta però interessant matinal pels trams més transitables de les Escletxes de Papiol, al Baix Llobregat. El turó on es troben aquestes escletxes és un antic...
A la cerca del misteriós  castell d'em pres

A la cerca del misteriós castell d'em pres

Mira que porto temps per Tuixent i la seva vall i caminant pels seus verals... doncs l'altre dia l'Enric em comenta que prop de Sisquer hi ha les restes del castell d'Em Prés....
Matagalls (1.697 m.)

Dimecres 6 de desembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarques del Vallès Oriental, Osona i la Selva.Temps aproximat: 3 h. 30 m. (7,6 km.)Desnivell:...
Cova de les Rondes (segon intent)

Els seguidors del blog deuen recordar que al febrer de 2016 vam fer una exploració a la Cova de Les Rondes, situada a prop de la població de La Llacuna. En aquella ocasió la...
Matanegra

El Serrat de Matanegra és la carena que separa la vall d'Àssua de la vall de Baiasca. Com indica el seu nom, és una zona plena de bosc, molt visible des de Sort. Podem dir...
Oferta especial al Serrat dels Monjos.

Via sinuosa i exigent que contínuament va buscant l'espai lliure a la dreta de la Picnic. Això fa que a vegades la via surti de la línia més evident per anar, no saps ben...
Roca de Sant Martí, via Magical Mystery Tour

22.11.17  La Roca de Sant Martí és un dels nombrosos monòlits que es drecen a l’indret montserratí de la Plantació, a l’ombra dels Gorros i les Magdalenes. Es...
Inversió Tèrmica.

De les guapes i repetides del lloc amb molt bona roca i prou variada ja que és majoritariament de placa però te un tram de díedre a L6 que l'hi dona el toc.Bona roca i les...
PR C-128 Cingles de Vallcebre (1.341 m)

Dissabte 2 de desembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 5 h (13 km)Desnivell: 615 m (acumulat)Dificultat (1):...
GR7: Fórnols - La Coma

L'etapa d'avui del GR7 ha estat molt singular a causa de la climatologia. Justament ahir, quan la Magda va trucar al Molí de Fórnols, on teníem previst esmorzar, ens van dir...
Avenc de l'Espluga

var Latitud_sortida = 41.652209; var Longitud_sortida = 1.976643; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...