Ger

12/11/17 Terra Alta – Serra de Pàndols

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
GR7: Aixirivall - La Seu d'Urgell

Segona etapa del GR7 (quarta segons el pla inicial) des de la població andorrana d'Aixirivall fins a La Seu d'Urgell. Una etapa de transició entre les Valls d'Andorra i la...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (2)

12.07.17 - Refugi Dresdner - Refugi Sulzenau - Refugi NürnbergerEns llevem a les 6 com cada dia, no ens fa falta ni despertador. Sortim a les 7.30 i tirem vall a baix fins a...
Volta a la Moleta de Pastoritx

Valldemossa des del mirador des MirabòUna agradable excursió matinal pels voltants de Valldemossa. Itinerari: Valldemossa - Cases de sa Coma - mirador des Mirabò - pou de neu...
Via gutierrez, el puto amo, a abella de la conca

Tornem a escalar a Abella de la Conca amb el PInto. La via d'avui és Gutièrrez, el Puto Amo. És una via dedicada de Los Galls al company Joan Gutiérrez que és segurament...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (1)

Aquest estiu, dotze companys del Centre hem fet un trekking d’una setmana, del 8 al 15 de juliol, per l’Alta Via de Stubai, al Tirol austríac. Aquesta és la crònica de la...
Escalada al Castell de Sant Ferran.

Actualment a Figueres hi ha un parell de rocódroms peró fins fa un any no era així i l'única alternativa eren les muralles del Castell de Sant Ferran. Després d'una primera...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Informació pràctica per anar a austràlia

Deixo aquí quatre coses bàsiques de com ens ho vam fer per anar i voltar  per  Austràlia. A grans trets aquest va ser el nostre recorregut que ja aniré...
Passenger

DIMECRES, 04 D’OCTUBREAquest dimecres tornem a sortir el Josep i jo i com sempre , tenim el mateix dilema de cada setmana, escollir via.A la vista de la meteo li proposo anar...
Col du Grand Saint Bernard - Via Francigena

Distància: 57,5 km.Desnivell: 1900 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 7:30 h.Punt de sortida: Moulin (Aosta).Preciosa baixada de 1700 m- gairebé tota per senders lúdics i...
Equidistància

imatge de La Vanguàrdia treta d'internetNomés li va faltar dir "rendíos!"En aquest camí cap a la plenitud de Catalunya, que ve de tant enrera i tantes giragonses haurà...
Brendan Marris, espeleo-fotògraf (2).

Continuem amb una nova selecció de fotos d'aquest excel·lent fotògraf de New South Wales que ens mostra imatges dels seus paisatges subterranis.
Valls de la Portella

var Latitud_sortida = 42.101298; var Longitud_sortida = 1.843492; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serrat del Coniller, via Liebe Claudia

20.09.17  Un capvespre, tot navegant per la xarxa, un pensament va guiar-nos cap al Coll de Nargó, cap a al serrat del Coniller, cap a la via Liebe Clàudia...El serrat...
Cafe, copa i puro

DISSABTE, 23 DE SETEMBREFa molts dies que en parlàvem de sortir però sempre hi ha impediments per una o altre part. Per fi aquest dissabte s’han tornat a creuar els camins i...

Cómo poner Información de Emergencia en iOS

Cuando tenemos un accidente los sanitarios o bomberos suelen coger nuestro móvil para contactar con los familiares o amigos para avisar. Pero muchas veces llevamos el...
Empentes a protegir. Perú.

Huesos y huellas a proteger.Jean-Ives Bigot, James Apaéstegui & Xavier Robert.Prácticas de Palestina. Agost 2017.
Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pierra Menta estival

Distància: 24 km.Desnivell: 1400 m.Dificultat: baixa, molt puntualment mitjana (si no hi ha neu).Durada total: 7:30 h.Punt de sortida: Refugi Plan de la Lai.Agradable passejada...
Xiii marxa btt serra de biar 2017

La btt de Biar és una marxa que cada any ens sorprèn mes gratament.Lluny queda ja aquella edició de la NO senda i la seva taponera, des d'aleshores és...
Entre via i via

Didgeridú, 6b (85m)Paret del Pont, Montserrat.*Aquesta via es troba en una zona sotmesa a regulacions.Els escaladors som molt pesats i cada dos per tres caiem en debats...
Pels camins del comte Arnau (1)

Gombrèn - Castell de les Dames - Montgrony - Forat de Sant Ou - Gombrèn02.09.17  Iniciem avui una sèrie de caminades per indrets del Ripollès relacionats amb la...
Ménage à trois, 7a (190 mts). Carbonera

Farà un any vàrem començar aquest projecte que Víctor tenia al cap. Després d'obrir els primers dos llargs, se'ns va tirar a sobre la tardor, i fins aquest estiu no l'hem...
BTT SOBREPUNY (1.655 metres).

Descripció de la ruta; El cim del Sobrepuny és un dels punts elevats més vistosos de la serra del Catllaràs, situat entre els municipis de Castell de l'Areny, la Nou de...
Passejada pel llac de Fontviva

A mitja tarda anem a fer un tomb i decidim acostar-nos al llac de Font Viva de fàcil accés    Anem fins al poble de Portè i seguim una pista asfaltada...
El mirador de la Mola Ferrana

Coll de s'Heura. Portell al camí de l'ermita.Una curta excursió circular pels alzinars de la mola Ferrana, al terme municipal d'Esporles.(WP-01) Àrea recreativa de Son Tries...
Alpinisme d'estiu

Gran Diedro, V+ (210 m) Pic Russell, Massís de l'Aneto.El primer cap de setmana de setembre és la festa major de Sabadell, però aquest any la meva assistència serà...
Alimera

20-07-2017CollbatóLa CodolosaVia :  AlimeraDeu ni do com va "La canalla" .... !!!!!  Avui ens ha fet els honors la Angi que ha tingut el valor de treure a passejar a...
Un altre coll de categoria Tour

Coll de Serra-SecaAquest estiu ha estat especialment interessant des del punt de vista ciclista: començàvem amb un parell de rutes molt atractives per Capcir-Ariege, incloent...
Somnis de pel·lícula

The Nutcracker, 5.9 (655')Manure Pile Buttress, Yosemite.Hi ha un racó de món, més enllà del mar, on tot és més gran del que imaginem. La gent és gran, el menjar és...
Con

Con "U" de Ustralia

Hace años, mientras Rocío trabajaba en el servicio de Emergencias 112, me explicó que un operador de radio deletreaba el lugar a donde debían acudir a prestar auxilio....
Cabeç Bord

La primera excursió de la temporada li l’anem a dedicar al Cabeç Bord, una modesta i desconeguda muntanya de 238 m alt. que suposa el punt més elevat de l’Horta...
Astazous

Brutal la pujada al "Balcón de Pineta" des de la pradera, més de 1.300 m de desnivell positiu. Si aixó li sumem els prop de 700 m fins arribar als dos Astazous (Astazou Or i...
Les muntanyes de Sant Quirze de Colera

A l'Albera hi ha excursions magnífiques, racons extraordinaris i panorames insuperables. Però els mesos de més calor no són aptes per caminar per aquestes zones. A menys que...