Ger

Ath pic der Òme damb BTT

Distància: 38 km.Desnivell: 1550 m.Dificultat: molt alta.Exposició: baixa, molt puntualment mitjana-baixa. Ciclabilitat de pujada: 75%.Ciclabilitat de baixada: 85%. Durada...
SuperTeixi, 6b (260 mts), Puntals d'Àger

No vaig tenir la sort de conèixer al Xavier Teixidó. Em diuen que era un muntanyer fort, amb mentalitat, multidisciplinar, i per sobre de tot, una persona de pau, de...
Roca dels Arcs, via Camel

9.07.17  Ara que estem en ple estiu ve de gust fer activitat de tarda, i més si es pretén fer la Camel, una via clàssica però reequipada i situada a la cara est de la...
La Ventura Highway a la Sud del Pedraforca.

No recordo la última vegada que em vaig tenir que esperar al cotxe per veure com evolucionava la 'meteo' però aquest matí (i ben matí que era) una gotellada inesperada al...
Via G.A.S. al Pic de la Solana de Llauset 2630m

Diumenge 16 de juliol de 2017El Pic de la Solana de Llauset està situat en mig de vall del riu Llauset i la vall d'Anglios, en la part aragonesa de la comarca de la Ribagorça....
Sobirà/Aran catarra (i V): Mont-romies

Ens guardem per cloure la trobada '17 una ruta que sabem que agradarà segur: el bikepark d'Arties, anomenat Enduromies, un curiós joc de paraules entre la disciplina esportiva...

Puig de Milla (100 Cims) – Cueva de Biot (Millà, Àger, Lleida)

Serra de Millà es una zona poco frecuentado aunque lleno de encanto. Si llevas frontal podéis visitar la Cueva de Biot que se baja caminando. El recorrido para subir a Puig de...
Boy Roca a la Trompa de l'Elefant.

Gran clàssica de Sant Benet i potser de tot Montserrat. La línea és ben suggerent i l'escalada malgrat ser tota l'estona de placa te moviments força variats. L'ambient i la...
Cova del Rastre. El Port.

Des del aparcament del Salany pugem a la carena i en direcció a ma dreta seguim el corriol i les fites que ens portaran directament a la Cova del Rastre.L’entrada a la cova...
Avenc del Pèndol. El Port.

Demanem el permís al Parc per l’Avenc del Pèndol i la Cova del Rastre.Es poden fer el mateix dia ja que son bastant a prop.Per arribar a la Cova del Pèndol hi han dues...
Refugi Quintino Sella al Felik

En el nostre primer dia d'activitat al Monte Rosa hem fet l'aproximació al refugi Quintino Sella al Felik, una magnífica base d'operacions a la vessant italiana del Monte...
Cuevatur 2016.

Després d'haver publicat en aquestes pàgines un parell d'apunts sobre aquesta interessant trobada celebrada a Nerja (Málaga) el 2016 que representa el 6º Congreso de Cuevas...
Tuc deth Pòrt de Vielha

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Boca sud túnel de Vielha-Bosquet des Paus-Pletiu dera Escaleta-Estanh Redon-Tuc deth Pòrt de...

Només per a xerrar

Cert que no tot el d'abans era millor, tanmateix però, algunes coses sí. Cert també que no tot el d'ara és millor i, tanmateix, algunes coses sí. Parlo estrictament...
Les cavitats de Requí (3). Rojals.

...segueix de l'apunt anterior...Accés SuperiorEn la segona visita tot i equipant els pous inferiors, vam remuntar tot grimpant per l'exterior, a la dreta, assegurant-nos amb...
Sobirà Catarra (I): Pic de l'Orri

Ens trobem amb els amics 'iruñarres' per pedalar durant 5 dies pel Sobirà i zones limítrofes. Comencem una mica al sud perquè sembla que la méteo al nord no serà gaire...
Ressenyes de Bagergue.Aran.

Em sembla haver sentit que és la millor escola per escalar a l'Aran. Nosaltres hi hem fet una visita ràpida al sector iniciació un dia que no teniem massa temps i prou bé....
Cases Rei Sanç - Camí dels Colls de Gran Dia

Cases del Rei SançPer aquesta excursió, partim del coll de Sóller, carretera Ma-11A. Al no ser una ruta circular, prèviament hem deixat un vehicle a la carretera Ma-11 de...
Banzo saez

DIMECRES, 28 DE JUNYHi ha dies que quasi tot surt malament i avui a estat un dia en que quasi es compleix la dita.Les previsions de mal temps s’estenen arreu de la nostra...

Marklitinden, Gran Diedre Nord

Ja estàvem dalt de la congesta que s'allargava pel peu de la cara nord del Marklitinden. Començaria jo a escalar. El Guille preparava les cordes mentre jo acabava d'endreçar...
Normal al puro  (més o menys)

Normal al puro (més o menys)

DIUMENGE, 25 DE JUNYDonat que el dissabte és el sant de sogre i acostumem a fer tiberi familiar , a mitja setmana truco al Pere per si vol sortir i estirar les cames....
Gorra Frígia, via Pere Navalón

15.06.17  Després d’uns quants intents frustrats, quasi sempre per una meteorologia adversa, per fi ens trobem el Pau, el Jaume i jo al peu de la via Pere Navalón, una...
El Socau. Visitant mines del Figaró (2).

...segueix de l'apunt d'ahir...Mina del Socau La mina del Socau és una petita explotació abandonada, que resulta rellevant per les seves mineralitzacions i alhora és prou...
Valls d'Àrreu i Airoto

Vaig visitar les capçaleres de les valls d'Airoto i Àrreu fa un grapat d'anys, amb esquís, en una excursió magnífica que recordo molt bé. Eren unes valls pràcticament...
Cim lliure de fites: pui de la bonaigua

Ara que el nostre Pirineu comença a estar tan massificat fa una certa il·lusió pujar a un cim on no he trobat cap fita per indicar-me el camí. Pujava per pura intuïció...
Revetlla de sant joan al cor del montsec

Preparant les coques amb un forn de llenyaFa tres anys que celebrem la castanyada a la cabana del Sastre en el barranc del Bosc. Enguany hem volgut fer un pas endavant i hem...
Volta a l'estany de Pudo

var Latitud_sortida = 42.660665; var Longitud_sortida = 0.994023; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pels cingles del Far

10.06.17  Bell circuit, d’uns 10 Km de recorregut i 400 m de desnivell, pels cingles que envolten el santuari del Far, al Collsacabra, als quals hem accedit des del petit...
Montseny - Les Agudes - Via Itzi - 18/06/2017

Cansats de la calor fugim a dormir a Sant Marçal al Montseny, ho hem encertat fa una fresca molt agradable. Demà volem anar a escalar a Les Agudes del Montseny, en funció la...
Via FERNANDO LAJARÍN al Gorro Frigi

Diumenge 18 de juny de 2017Molts anys fa que coneixia aquesta via de la cara oest del Gorro, però sempre hi passava de llarg. Burins vells, un tram molt vertical, a l'ombra i...
Volcans de la Garrotxa (740 m)

Dissabte 17 de juny de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h (15 km)Desnivell: 425 m (acumulat)Dificultat (1):...

Petit Gerard a la Magdalena Inferior

La Petit Gerard és una raresa a Gorros. Amb una primera tirada tècnica i roca millorant a mesura que anem guanyant metres, té un segon llarg preciós, amb un sostret amb...