Ger

Ermita de la Roqueta

http://www.caminades.info/index.php/activitats/per-avui/icalrepeat.detail/2018/04/08/858/61/l-ermita-de-la-roqueta-sant-marti-de-tousRuta CircularParticipants: 21Sortida:...
D'Ull de Ter a Coma de Vaca

Aquest any que hi ha un bon gruix de neu, vam anar a la zona d'Ull de Ter a «fer alguna cosa». Vaig pensar que potser podríem fer el cim de les Borregues —un cim que no he...
Peña Rueba, via Sendero Límite

27.03.18  Després d’escalfar els motors a la Cresta de la Cruz a Olvena, l’endemà l’Antonio, el Pau i jo vam anar cap a la Peña Rueba, un conjunt de moles...
Barrufets a la Font Freda.

A nosaltres ens va agradar força,la vàrem trobar ben sostinguda,carregada de lógica.Malgrat que la via és lógica en alguns punts cal intuició i ofici per anar...

Adherir-se al “tiqui-tic”

És allò tant sabut, per vell, del “renovar-se o morir”.  Vet aquí que moltes d’aquestes dites, basades en el contrast de la realitat per pura experiència de les...
3 colls i repicó

Vall de NúriaTemporada excepcional de neu al Pirineu, però amb poques finestres de condicions favorables de "meteo" per a poder fer activitat. Aquest diumenge, però,...
Andara, Cedrilles, Cova del Bruto. Montsià

31 de març de 2018 A l'entrada anterior sobre la Cova del Bruto, ja vaig comentar la possibilitat de fer una circular, pujant pel barranc d'Andara i baixant per la Cova...
Pic dels Pedrons (2.715 m.)

var Latitud_sortida = 42.560264; var Longitud_sortida = 1-765001; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...

MOLA DE LES TRES CREUS (1.127,3 m) o Mola d'Estats

CIM: Mola de les 3 Creus (1.127,3 m) o Mola d'Estats.COMARCA: Conca de Barberà. Muntanyes de PradesHORARI: 3h 25 min (2h 10 min + 1h 15 min)DESNIVELL: + 403 m...
Slettinden (1115 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Foto del llibre Ski Touring in Troms de Espen Nordahl.Avui decidim anar a provar sort a uns 45 kilòmetres al sud de Trømso, el...
UT Llastres (95,6km & 6.170m D+)

Todo empezó hace ya unos meses cuando en el hilo de una conversación con el gran Ramón Ferrer en Facebook apareció en la conversación una nueva carrera llamada UT Llastres....
Creu de Santos per la Font de l'Oliver

12 de març de 2018Degut a una visita recent  a la zona, torno a reprendre la recerca de camins i racons de la meva estimada serra de Cardó, la Vall Amagada. Ja he fet...
De viatge i exili

Acabo de triar per a aquesta entrada el tipus de lletra "helvètica"; no sé, potser per a variar. O perquè això d'helvètica vol dir suïssa i aquests darrers dies en parlem...

Cap de setmana a Mont Rebei, dies 2 i 3 de juny

El cap de setmana del 2 i 3 de juny proposem fer una sortida a la zona de Mont Rebei. Aquesta sortida l’organitzem conjuntament amb el grup de fotografia Objectivament....
Adéu Pi

Adéu és una contracció de “amb Déu”. En un comiat, havent de deixar sola aquella persona, hom deia a l’altre “quedeu amb Déu”, i rebia la resposta “que Ell us...
Biniamar - Mancor - Biniarroi

Cases de Son OdreItinerari que discorre pels municipis de Selva i Mancor de la Vall.Es tracta d'una volta d'una mica més de dotze quilòmetres, còmoda i per muntanya baixa....
Trail Vall d'Àger (19,8 km, 1380 d+)

Després que l'any passat no poguéssim córrer la Trail Vall d'Àger per la gran acumulació de neu (el circuit de l'edició 2017 va fer el mateix recorregut que la Trail Via...
Pic de Campirme (2.633 m) amb esquís

La previsió del temps era força dolenta per al dia d'avui, però mirant amb detall les previsions semblava que podia haver-hi una petita finestra de bon temps a primera hora...
Serra de Madres i les Noufonts

Mai no havia tingut ocasió de visitar la Serra de Madres i finalment, en aquesta temporada tan generosa de neus —i també tan inestable metereològicament— hi he pogut...
Paret del Devessó, via Adéu Espanya

7.03.18  Després d’aquest llarg període d’abstinència forçada per una meteorologia realment adversa, ja teniem ganes de canviar la resina del rocòdrom per preses...
Breu crònica de la marató de Barcelona

Satisfacció en acabar una nova marató. Foto: Marga PradasAhir vaig córrer la marató de Barcelona. Em costa plasmar en paraules el que vaig viure per tot el que la marató...
Per la Pedrissa i l'ombria de Bèrnia

diumenge, 18 de febrer de 2018 Aquesta ruta per a mi és de lo milloret del terme de Benissa llevat de crestejar Bèrnia que és lo més.Començem als...

Cinc euros de M....

El ponent que presenta el pressupost per a aquest any, arribat a un punt de la exposició, es remou ostensiblement a la cadira, sembla agafar aire, abaixa una mica el cap i diu...
GR7: Brics - Pinós

Una etapa curta i fàcil del GR7 entre les poblacions de Brics i Pinós. L'etapa recorre camps i boscos, amb poc desnivell i amb algun tram de carretera però sense gairebé cap...
Pels dominis dels Ubach i d'en Capablanca

3.03.18  Petit itinerari circular d’uns 8,5 Km de recorregut i 300 m de desnivell, pel conjunt arquitectònic situat al vessant sud de la serra de l’Obac (cases Nova i...
Diumenges de rutina

Corredor Pocoyó, F (200m)Pic de la Dona, 2.704mDiumenge. Ahir vaig plegar tard i quan sona el despertador em vull morir, però avui no cal passar per Sabadell i em consolo...
PIC DE LA CARBASSA 2738m. AMB ESQUÍS.

7/03/18. Aquest dimecres tenim predicció de bon temps, la nit del dimarts ha deixat una petita nevada a la Cerdanya. Quan passem el túnel del Cadi trobem un espectacle en...
Flors tardanes

Dia clar. Dels dies que, com avui, he sabut al vespre, des de Collserola es veu a l’horitzó del mar la silueta de Mallorca.Clar, diàfan, però amb uns grans flocs de cotó...
Cabernet sauvignon

DISSABTE, 24 DE FEBRERAquesta setmana he quedat per sortir, en Joan i jo, i li deixo tot l’esforç de proposar vies a ell, conscient del seu bon ull.El divendres tinc noticies...
Brou d'hivern i de tardor

Tast de grans petites vies pels mesos curts de l'anyvariades, intenses però ràpides,  llargues o curtes, totes molt bonesrebel en plena "ninoterapia"Clandestins,...
Can Pere de la Plana

Trobada escaladors/es de la seam a montalegre

En poques paraules... una mega passada. Arribo al bar de Vilanova de la Sal i em trobo amb un munt de gent que estan acabant d'esmorzar. La majoria són gent jove que no conec i...

Dos tonos muy tontos, 160m 6a+

Via: Dos tontos muy tontos Metres: 160 m Dificultat: 6a+ (V+ obligat) Zona: Àger Equipament: via equipada amb parabolts. Reunions dos parabolts amb anella. Material: 12 cintes...