Ger

Gran Manitu al Llop Blanc.

Itinerari feréstec en una paret poc freqüentada,segueix una línia ben lògica per fissures connectades a través de plaques.La via està parida i deixada anar de manera que...
Gavà- Sitges per La Morella.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Aprofitant que estem federats i podem sortir del Municipi, avui hem decidit anar des de Gavà fins a Sitges passant pel costat...
Confinament Voluntari 10ª setmana

Confinament Voluntari 10ª setmana 18-05-2020 Be els de “Can Fanga” ja estem al 0,5 i això es nota al meu carrer, la meitat de establiments gestionats per personal Xines ha...

14 X 1.000: El repte de Sergi Mingote

Divendres 22 de maig de 2020 – 69è dia de confinament (71è a Igualada)Hora de sortida: 17 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
#maifemcimtravelstories

Dimecres 20 de maig de 2020 – 67è dia de confinament (69è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Turó de la Malesa (464 m)

Avui hem anat una mica més enllà en les nostres sortides de confinament: el Turó de les Maleses està més lluny que les altres muntanyes que hem pujat en dies anteriors, en...
Confinament Voluntari 9ª setmana

Confinament Voluntari 9ª setmana 11-05-2020 Avui els camins de la muntanya de Montjuic a Barcelona ant tornat a la normalitat, sembla que tota aquell munt de gent que va sortir...

Recordant el Camí d'en Barberà

Ja fa més de cinquanta dies que estic confinada, tot comptant les jornades que resten per la meva particular “desescalada”... la maniobra més perillosa. Darrerament em...
La crosta

Pic de La Carbassa (2740m) Meranges, La Cerdanya.I vam fer tard.La nevada de torn se les prometia abundants i voluptuoses, el perill d'allaus disparat a tocar sostre i els...
Puig de sa Bassa

Penyal des MigdiaSortim del Pla de sa Bassa pel camí de sa comuna de Fornalutx, el qual es dirigeix cap a ponent amb espectaculars vistes sobre la vall de Sóller. En un...

Les freres ravier

Avui ja podem sortir a caminar després d'estar 50 dies tancats. Una autèntica passada. Si teniu temps després de passejar podeu veure aquesta genial pel.lícula dels germans...
Confinament Voluntari 7ª setmana

Confinament Voluntari 7ª setmana 28-04-2020 Avui dimarts alguns grups de WhatsApp treuen fum tothom volem sortir i uns que si el divendres  dia 01 altres que el dilluns...

L'Elefant, via The Wall

5.10.18  Ara li toca el torn a una altra escalada “memorable” que vam fer la tardor del 2018, a la regió de Sant Benet, i que tampoc va ser ressenyada al seu dia: es...
Confinament Voluntari 6ª setmana

Confinament Voluntari 6ª setmana 21-04-2020 Bones ..... portem quatre dies plovent, quasi sense parar, al menys a “Can Fanga” i ja se sap si plou a can Fanga plou a tot el...
Sant Jordi - #maifemcimambllibresiroses

Dijous 23 d’abril de 2020 – 40è dia de confinament (42è a Igualada)Hora de sortida: 11 h 30 mPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps...
PUIG CAVALLER (706,2 m) des de Gandesa

CIM: Puig Cavaller (706, 2 m) des de Gandesa COORDENADES: 41º 1' 39.93219 N / 0º 26' 15.43581” EVÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI: 2h...
#maifemcimmountainkitchen

Dissabte 18 d’abril de 2020 – 35é dia de confinament (37é a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1...
Confinament Voluntari 5ª setmana

Confinament Voluntari 5ª setmana 13-04-2020 Bona nit del dia 13-04-2020 demà si tot va be hi hauran un grapat de "pringats" que estaran exposats a un possible...

El Eiger - La Pared Asesina

Ens explica la història de la paret que més por fa. El terrible Ogre dels Alps. Una paret plena de tragèdies.

Una altra de les meves passions, són les Motos. El pròxim dia 26 d'abril, el Moto Club Flix tenia pensat d'organitzar (i...

Des de fa uns quants anys, a Flix es celebra la cursa de les 1000 escales. Una cursa popular que aplega molta gent i que pots fer caminant o corrent. Aquest any, s'ha hagut que...

Ens ha tocat viure una epoca dolenta i diferent, on per culpa d'un malait virus ens toca quedar-nos a casa i fer bondat. No podem sortir a fer allò que més ens agrada, caminar...
Quatre excursions per la Cerdanya

Dissabte 11 d’abril de 2020 – 28é dia de confinament (31é a Igualada)Hora de sortida: 12 h.Punt de sortida: Connexió per ZoomUbicació: Casa vostra.Temps aproximat: 40...
Confinament Voluntari 4ª setmana

Confinament Voluntari 4ª setmana 09-04-2020 Esta arribant l’ensopiment ... he passat la novetat, la adaptació, la resignació i ara estem en l’ensopiment .... Enyoro el...

Llafranc – tamariu (camí de ronda).

Descripció de la ruta; excursió circular situada en plena Costa Brava, que ens portarà de Llafranc a Tamariu, passant pel Puig Gruí, per retornar a Llafranc pel GR-92...
Covid 19 (ED+/ABO-)

Qui de nosaltres no ha pensat, durant aquest dies, com serà la tornada a les parets ? Encara tenim un temps pel davant per anar planificant l’estratègia. Sembla clar que la...
Liberación de vías largas y duras.

Una pequeña aportación para entretener durante la cuarentena del Covid19.LIBERACIÓN DE VÍAS LARGAS Y DURAS.- La Reina de Escocia 220 m. 8b+ Montserrat, Cataluña. (Sachi...
#ultramegatrailextremmaifemcim

Dissabte 4 d’abril de 2020 – 21é dia de confinament (24é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...
ConFinaRun

Quan ja portem vint-i-dos dies de confinament, som molts els que estem intentant no perdre (del tot) la forma física, per la qual cosa les classes d'exercici on-line, pujar...
VÈRTEX DURAN (360,8 m) des de La Pobla de Massaluca

CIM: Vèrtex Duran (360,8 m)COORDENADES CIM: 0º22'26.88134”E / 41º 11´47.07492”NVÈRTEX GEODÈSIC: 246135001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+19mHORARI: 1 h (31 min + 29...
Fent memòria (l'agulla del embut)

03  DE DESEMBRE DE 2011VIES "EL BLUES DEL GAMARÚS, EMPATIA, EL NIÑO DE LA MERCOMINAAvui hem quedat amb el Josep per anar a Ager, és un d’aquells llocs que encara que...
Es-Trad-y-varios  relatos

Es-Trad-y-varios relatos

Diumenge 1 de desembreEm lligo amb l'Arnau, contrapunt perfecte a un dia i un company com el d'ahir.Anem a la Falconera, la roca reina del Montsant.Bull de gent. Deu o quinze...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...

Eiger: aresta mittelleggi

Confinament= Veure vídeos per passar l'estona. L'Eiger (l'Ogre) crec que tots hem somiat alguna vegada en pujar-hi, però la nord no està al nostre nivell. L'Aresta Mittellegi...
El Timbaler del Bruc, via Francesc Sardans

Aquí estic, sota l’impacte del confinament forçós i intentant recordar quan i on va ser la nostra darrera escalada abans de que s’imposés l’estat d’alarma per la...