Ger

Dos Tontos Muy Tontos a Àger

Equipada pel gaudi del personal, amb roca boníssima i si no sanejada a consciència, la Dos Tontos Muy Tontos de ben segur que ja és de les vies més repetides a Àger. Amb un...
Aceitunas y naranjas

Jaen, grata sorpresa navideña.(Navidades 2014-15)largo 5* de Lobo Estepario, un must de AlcandorasNuestros amigos del Sur nos han desvelado algunos de sus secretos.Ahora...
A la Aromes de Malanyeu....

***Ben bona via d'escalada neta i de com passar pels llocs sense parabolar, de la bona saga dels germans Castellà de l'escola forta Berguedana. Xapó!Només comentar q falten...
Coves d'Olopte i cova d'en Manent

27.12.18  Itinerari circular al voltant del tossal d’Isòvol, a la Baixa Cerdanya, amb quatre derivacions a cavitats situades a banda i banda de la vall del riu Duran....
Via stae

DIVENDRES, 04 DE GENERBona manera de començar l’any !!!Aquesta setmana amb els reis que cauen en dissabte, tinc clar que no puc sortir i avanço el dia d’anar a escalar a...
Estat de Gracia

22-12-2018 Bergada Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Estat de GraciaPrimer dia d’hivern .... em deixat enrere les pluges i el fred i avui escalarem en mànigues...
Via ferrada de Calcena

Com és ja tradicional, hem organitzat una sortida nadalenca per als dies compresos entre Cap d'Any i Reis. Aquesta vegada volem fer una travessia de muntanya per la serra del...
Mola de Son Ferrandell pels

Mola de Son Ferrandell pels "Passets"

El sector de la serra de Tramuntana comprès entre els pobles d’Esporles i Valldemossa hi destaca, com a muntanya agrest i espectacular miranda, la mola de Son Ferrandell. Els...
Lucero del Alba, 6a+/Ae (110 mts), Roca Alta

La intenció inicial era començar per la Ettanoshenopuedo al contrafort de la Roca Alta, i sortir adalt per la Lucero del Alba. Així que aproximem cap al contrafort, trencant...
Mont-ral: tres coves i una ferrada

Una nova jornada espeleològica, aquesta vegada de gran intensitat, amb el recorregut de tres coves, a més d'una petita via ferrada pels voltants de la població de Mont-ral, a...
Picaso Miró les Tàpies.

La segona tirada ens ha semblat boníssima i a més l'hem enllaçat amb la terçera. D'aquesta manera ens ha quedat un llarg mantingut,físic,amb ambient i amb bona roca. El...
Aina

19-12-2018BergadaMalanyeuParet del DavessóVia  :  AinaAsseguraven un dia de Sol i pugem amb una fina i intermitent pluja, ufff pinten “bastos”  be de moment...
Ja som a Festes de Nadal

Ja som a les Festes de Nadal. Com aquell que res hem passat de buidar les platges a omplir de llumetes "kitsh" determinats carrers de viles i ciutats. Amb la prèvia enguany,...
La canal ferremini al montsec de rubies

Mil cops m'encanto mirant els mapes; és una petita dèria que tinc. L'altre dia veig que a la vora de la pujada a la Portella Blanca de Rúbies hi ha una canal que duu el nom...
El tresor de l'agulla del castell de pedra

En la cinglera del Montsec vist des del sud destaca una edificació blanquinosa, es tracta de la façana del Santuari de Pedra. Segons els historiadors aquí havia l'antic...
Formiguera  Normal

Formiguera Normal

13-12-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret de La Formiguera Via  :  NormalFeia temps que els tres no ens trobàvem al mateix temps, així que tenim un munt de temes...
Per 10 nius de metralladores d'espluga calva

Em falten posar més fotos... demà ho acabo....Avui la colla hem volgut anar a les Garrigues a buscar indicis de la Guerra Civil doncs en Manel Cortés ha localitzat alguns...
Serra del Corb

var Latitud_sortida = 42.142957; var Longitud_sortida = 2.462280; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
4 vies fàcils al Serrat del Muntaner

Aquest dissabte anem amb el Jordi a la recerca de vies fàcils perquè ell te problemes a la vista i no vol apretar massa.Anem a la part de la dreta del serrat del Muntaner a on...
Les Roques del Masmut (1.035 m) y La Tossa (1.194 m)

Sobre el municipio de Pena-roja de Tastavins (Peñarroya de Tastavins en castellano) se alza una impresionante e imponente mole conglomerada de color rojizo, símbolo y orgullo...
GR7: Lilla - Mont-ral

Avui el GR7 ens ha portat a recórrer la Serra de Prades en una etapa molt interessant i variada. Hem arribat de bon matí a Lilla, on vam acabar l'etapa anterior. Justament...
*** Stress (130m, 6a+), Roca Gris, Montserrat

Dimarts, 13 de novembre de 2018Fa temps que em tenia intrigada aquesta via, a diferència de la seva veïna GEM, resta en un prudent segon pla que de tan discret com és...
Bukanan

DIMECRES, 5 DE DESEMBREEl dimecres torna a tocar sortida amb la colla i buscar un lloc assolellat, sembla que aquesta setmana serem una bona colla.El dimarts tot sembla canviar...
Camino de caracoles

DIUMENGE, 02 DE DESEMBREFa uns dies que la Isabel va proposar d’anar a Montrebei per fer aquesta escalada, però el temps no acompanya, però aquesta setmana tots els astres...
Yolanda cortes

DIMECRES, 28 DE NOVEMBREIntentar fer memòria d’una escalada després de fer més sortides i festes és difícil. Tot i tenir la ressenya, pots recordar trams puntuals on has...
 La canal

05-12-2018 CollbatóLa Codolosa EsquerraVia  : La canal (Variant d’entrada) Per una cosa ho un altre sempre falla algú, a mes en vigílies de un llarg pont, el Bruc...
Camins a la Serra d'Alfàbia

Camí de ses rotes de Can BarretesRemots i oblidats camins que solquen el vessant nord de la serra d'Alfàbia. Iniciem la pujada pel camí de Can Barretes, però tot d'una el...
Aguda Gran, via del Quico

4.12.18  El març del 2014, en el decurs d’una excursió al cim del Sobrepuny des del poble de la Nou de Berguedà, vam passar, de baixada, pel peu d’un conjunt de...
Pels bunkers de cubells (i)

Hi ha dies especials on en principi no esperes gaire cosa i tot surt redó. Avui la colla hem quedat amb la Núria Grau i el Josep Maria per ensenyar-nos uns nius de...
Via de la Peseta a Rocamaura.

Via del mateix estil esportiu que la seva germana petita, la Poseidón. L'escalada és força sostinguda però la via te una mica d'herba ja que diria que no s'ha fet massa. De...
Via QUERALTINA a la Serra de Queralt. Berga

diumenge 9 de desembre de 2018La Queraltina es una via de tall clàssic envoltada de vies esportives i tot que semi-equipada en els trams mes difícils i no obligats, ens...
Doraemon

28-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  DoraemonUn altre cop L’esteve i Jo esmorzant sols i ja ha arribat el fred, sor t que no es veu ni un núvol i anem...
Noruega 6:visitant les illes lofoten

Aquest arxipièlag àrtic és un territori  bastant dur, isolat  i encara es conserva poc contaminat del maquillatge turístic tot i ser una...
Ascensió al Yelmo (1.707 m)

Avui hem tancat la nostra estada de tres dies a la Pedriza del Manzanares amb l'ascensió al Yelmo, un dels principals cims de la zona. No és el cim més alt de la Pedriza...
Pared de Santillana

En el segon dia d'activitats a la Pedriza hem fet un llarg recorregut per alguns dels llocs més emblemàtics de la zona. L'objectiu final era la Pared de Santillana, situada a...