Goda

Les Pedreres de Godall

6 d'octubre de 2019p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} span.s1...
Un altre tomb per Cabrera

15.09.19  Tercera ressenya que dediquem en aquest bloc a la muntanya de Cabrera, al Collsacabra. En aquesta ocasió sortirem de Sant Julià de Cabrera per anar cap al coll...
QUINTO BASTIONE DE MONDEVAL Via de la placa negra

Dels 18 dies que hem estat per terres dolomítiques pràcticament cada dia ha plogut, però sort que amb les noves tecnologies, afinen bastant l'hora en que plourà. Avui, la...
Les Salines (1.451 m.)

var Latitud_sortida = 42.403599; var Longitud_sortida = 2.801823; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Tossal de la Nevera. Catí

16 de desembre de 2018L’any 2018 s’ha declarat la Pedra en Sec com a patrimoni inmaterial de la humanitat per la UNESCO. Finalment s’ha reconegut el coneixement relacionat...
Pruneta Ensucrada a  Gitarriu

Pruneta Ensucrada a Gitarriu

De tota la integral de Gitarriu aquesta és la que menys ens va fer el pes.Tota la via te un aire de mala llet que ens va fer anar amb l'ai el cor.No és expo però en algún...
Mirador dels Tossals i Pont de les Canals.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px Arial; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px...
Via de les Cabres a Gitarriu.

La pionera de Gitarriu.Alguns diran que es tracta d'una via de díedres Ordesians o Montrebeians.D'altres quan anem a Ordesa o a Montrebei diem:Cagun Déu è ben igual que...
Croda del Becco, des del llac de Braies

El dilluns 30 de juliol vaig començar un periple dolomític, aprofitant l'avinentesa que la Marta i el Moi volien fer l'Alta Via número 1, la que surt del llac de Braies i...
TURÓ DE MERADES (187,7 m)

CIM: Turó de Merades (187,7 m)COORDENADES CIM: VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: MontsiàDESNIVELL: 11,6 mHORARI: 24 min (12 min + 12 min)DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFIA: Serra de...
Bassegoda (1.373 m.)

var Latitud_sortida = 42.270200; var Longitud_sortida = 2.596431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Andara, Cedrilles, Cova del Bruto. Montsià

31 de març de 2018 A l'entrada anterior sobre la Cova del Bruto, ja vaig comentar la possibilitat de fer una circular, pujant pel barranc d'Andara i baixant per la Cova...
Le Perthus - Coll de l'Ullat

Aquest any, la tradicional sortida entre Cap d'Any i Reis ens ha portat a l'Albera, on es troben les muntanyes més orientals dels Pirineus. Hem fet una ruta de tres dies per...
Tossa d'Espinau (1086 m). A l'ombra del Mont.

IntroduccióUs proposem una ruta per camins poc trepitjats a cavall entre l'Empordà i la Garrotxa. La Serra de les Corones, té la Tossa d'Espinau com a punt culminant i queda...
Transpirenaica catalana en BTT (1)

Después de medio año preparándonos para realizar la ruta Transpirenaica catalana en BTT, de Llançà al Pont de Suert (475 Km en diez etapas), el pasado 5 de agosto llegamos...
Lligallo Reial - Barranc de l'Egüeta

17 de setembre de 2017Seguint la meva falera de trobar indrets singulars de la serra del Montsià, tant pel que fa a la presència humana, a l’aprofitament de l’escasa...
Serra de Godall. Zona Ventalles

1 d’agost de 2017Des de qualsevol indret de la comarca, sempre podem albirar la Serra del Montsià. És el nostre punt de referència. A  la part de ponent del Montsià...
Sima de la Higuera, monumento natural. (1)

Presentem, fragmentat en dues parts per la seva extensió, l'interessant llibre sobre aquesta singular i estètica cavitat hipogènica murciana.Agraïm al seus editors que hagin...
VILAESTRET (226,9 m.)

Foto: Albert BoscCIM: Vilaestret (226,9 m.)COORDENADES DEL CIM:40° 39′ 34.97″ N, 0° 28′ 14.46″ ECOMARCA: MontsiàDESNIVELL: 61 m.HORARI: 24 min. (12min. + 12...

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116 Aquesta sortida la fem quatre xiruques de la costa. Sortim de Sant Feliu de Guíxols amb direcció Cassa de la Selva – Girona Salt...
Camí de Gallecs (125 m.)

Dimecres 5 d’octubre de 2016Hora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Oriental.Temps aproximat: 2 h. 30 m. (9 km.)Desnivell: 80 m.Dificultat:...
St aniol d'aguja

ermita de St Aniol d'AgujaRàpida ecapada a la vall de Sadernes, on deixem la furgo i comencem a caminar per la pista que remonta la vall de St Aniol. La primera intenció era...
Dent del Montmell, via Espolón Guerrero

11.04.16  Era pel gener de l'any passat que una colla del Centre vam anar al Montmell per tal de fer-hi un tomb a aquesta serra, tot pujant al seu punt culminant: la Talaia...
Corral Nou- Andara

Una aproximació al Montsià de la banda dels Freginals, per veure alguns dels seus racons emblemàtics i descobrir senderes poc fressades i molt desconegudes, per a molta...
Cova de Santa Magdalena

Us proposo una visita a la cara est de la serra de Godall per visitar dos llocs emblemàtics: la cova de Santa Magdalena i l'ermita de la Pietat d'Ulldecona. Deixo la...
LA COGULA )406 m.), des de Ulldecona

Vista de l'avantecim des de el cimCIM: La Cogula (406 m.) des de UlldeconaCOMARCA:MontsiàDESNIVELL: .+275 m.HORARI: 2h 18 min. (1h18 min. + 1h)DIFICULTAT:...
Puigsacalm (1.514 m.)

//--> Tram molt dret equipat amb cordes al Puig Tosell Caminant sota grans faigs Des de la carena veiem el Puigsacalm El Canigó a...