Gorges del foix

Parcs del Foix i d'Olèrdola

var Latitud_sortida = 41.263182; var Longitud_sortida = 1.633632; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Santuari de la Mare de Déu de Foix (661 m)

Dissabte 11 de febrer de 2017Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Penedès.Temps aproximat: 4 h (13 km)Desnivell: 320 m.Dificultat (1): Normal.Programa:...
 Les gorges de Nyer i la Capella de la Roca

Les gorges de Nyer ofereixen un espectacle grandiós en un lloc sorprenentment poc conegut.     Sortim de Nyer i enfilem per un camí asfaltat que es...
Les Gorges de la Fou a Arles de Tec - Vallespir

Anem a les Gorges de la Fou, és un congost a la Ribera de la Fou, un afluent de Tecal Vallespir.Trobem les gorges entre els municipis nord-catalans d'Arles, d'on surt...
Per les gorges del Segre

5.04.15  Passejada matinal per l’entorn de les gorges del Segre des del poble de Llo, a l’Alta Cerdanya, que ens permetrà gaudir, amb molt poc esforç, d’una extensa...

307 - Les gorgues de Foix 171214

307 - Les gorgues de Foix 171214Aproximació des del Bages, C-37 fins a Sant Salvador de Guardiola on ens trobem els Bagencs i el Berguedà, avui som colla, un bon esmorzar a...
Les Gorges de Sant Aniol

Les Gorges de Sant Aniol són, segurament, el millor barranc de Catalunya i un dels millors dels Pirineus. Nosaltres ja havíem fet aquest descens l'any 2005 però teníem ganes...
Torrelles de Foix a les Fonts de les Dous.

Passeig per les tres fonts més emblemàtiques de Torrelles de Foix, Alt Penedès.Des de Torrelles de Foix anem cap a les Fonts de les Dous.Font de l'OmedaFont d'EncovensFont de...
Passejada per les Gorges de Carança

Senzilla però espectacular (per inesperada...) excursió a l'entorn de les Gorges de Carança des del llogaret de Thues, al peu de la carretera N116 a la Cerdanya. Per no pagar...
Via ferrada de les Gorges du Gardon

A Collias, un poble del departament de Gard, al Llenguadoc-Rosselló, França, hi ha una via ferrada molt divertida que té unes vistes privilegiades sobre el riu Gardon. Es...