Gorges del segre en btt

Gorges del Segre

var Latitud_sortida = 42.454002; var Longitud_sortida = 2.059380; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
 Les gorges de Nyer i la Capella de la Roca

Les gorges de Nyer ofereixen un espectacle grandiós en un lloc sorprenentment poc conegut.     Sortim de Nyer i enfilem per un camí asfaltat que es...
L'entranyable pic del segre des de núria

Dins del marc de la 1ra Jornada Nacional Senderista ens hem instal·lat a l'hotel de Núria. Recordo quan vaig estar una altra vegada fent un bivac, feia el GR-11. Crec que vaig...
Passejada pel Segre a prop de Talltorta

Sortim de Talltorta i ens apropem al Segre tot passejant.   El poble de Talltorta es troba a la plana, a la riba dreta del Segre, en confluència...
Les Gorges de la Fou a Arles de Tec - Vallespir

Anem a les Gorges de la Fou, és un congost a la Ribera de la Fou, un afluent de Tecal Vallespir.Trobem les gorges entre els municipis nord-catalans d'Arles, d'on surt...
Gorges del Segre en BTT

//--> Pedalem per la plana ceretana camí de Llívia Entrem a les Gorges del Segre Pujant fort per la pista al peu del riu Arribem...
Per les gorges del Segre

5.04.15  Passejada matinal per l’entorn de les gorges del Segre des del poble de Llo, a l’Alta Cerdanya, que ens permetrà gaudir, amb molt poc esforç, d’una extensa...
Les Gorges de Sant Aniol

Les Gorges de Sant Aniol són, segurament, el millor barranc de Catalunya i un dels millors dels Pirineus. Nosaltres ja havíem fet aquest descens l'any 2005 però teníem ganes...
Passejada per les Gorges de Carança

Senzilla però espectacular (per inesperada...) excursió a l'entorn de les Gorges de Carança des del llogaret de Thues, al peu de la carretera N116 a la Cerdanya. Per no pagar...
Via ferrada de les Gorges du Gardon

A Collias, un poble del departament de Gard, al Llenguadoc-Rosselló, França, hi ha una via ferrada molt divertida que té unes vistes privilegiades sobre el riu Gardon. Es...