Gorgs a l'alt urgell

De l'Alt Penedès a l'Anoia

Aquest cop hem anat a buscar uns geocatxes a prop de casa, entre Vilafranca i Igualada.De Vilafranca i per camins estrets i asfaltats fem cap a l'Església de Santa Maria de...

12/02/17 a l'Alt Bergadà - Cingles de Malanyeu

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíItinerari: Malanyeu –...
Volta a l'Alt Urgell (extra bonus)

Distància: 32 kmDesnivell: 1300 mDificultat tècnica: mitjana-altaDurada total: 5 hPunt de sortida: la Seu d'UrgellEstem fent la volta a l'Alt Urgell en mode de...
Entre el baix i l'alt penedès

Arribant a St Martí SarrocaSegona trobada amb la Irene i el Miguel, fanàtics del tàndem, per fer una volta entre el Baix i l'Alt Penedès. Sortim de Llorenç del Penedès en...
Els set gorgs del torrent de la Cabana

15.06.16  El torrent d’Estiula, més conegut com a torrent de la Cabana (del nom d’un mas que hi ha a la vora), prop de Campdevànol, al Ripollès, forma un conjunt de...
Volta a l'Alt Urgell (VI)

Distància: 35 kmDesnivell: 1200 mDurada total: 7 hDificultat: mitjana, molt puntualment altaPunt de sortida: Sant Joan de l'ErmPunt d'arribada: la Seu d'Urgell Ens ajuntem els...
Pedalant entre la Noguera i l'Alt Urgell

Distància: 42 kmDesnivell: 1700 m+Dificultat: mitjana-altaDurada total: 7 hQui més, qui menys durant la joventut ha tingut una d'aquelles nits que sortia a fer un beuret i...
Per l'Alt Urgell

Aquest cop hem quedat al bar tot esmorzant, que a fora ja comença a fer fred.Entre una cosa i una altra, iniciem la ruta passades les deu direcció a Organyà per agafar poc...
Tardor a les vinyes de l'alt camp - part 1

Vinya a NullesL'altra dia tornant del Penedès amb la furgo vaig començar a veure tons ataronjats al camp que envolta la meva vida geogràfica actual. Ahir al matí tenia festa...
Un tomb per l'Alt Penedés

Fa dies que volíem anar a buscar uns geoamagatalls a prop de Sant Quinti i hem aprofitat avui per fer-ho.Fins a Lavit per carretera per agafar la pista que porta a les Casetes...
Pel Solsones i l'Alt Urgell

Estem al polígon industrial de Solsona tot esmorzant en Jordi, en Jaume, la seva companya i jo.Ja amb la panxa plena, iniciem la ruta direcció a Solsona per agafar tot seguit...
Travessa de l'Alt Pirineu en BTT (i II)

La segona etapa d'aquesta versió comprimida de la travessa a l'Alt Pirineu en BTT ens porta a ciclar per la part més al sud del Parc, la zona amb les alçades més modestes...
Travessa del PN de l'Alt Pirineu en BTT (I)

L'estiu de l'any passat vam publicar a la revista Vèrtex una tremendíssima travessa al Parc Natural de l'Alt Pirineu en BTT. Per celebrar aquest primer aniversari ens ajuntem...
ALT URGELL

ALT URGELL "via Cap i Passarell a Montanisell"

Ens trobem amb el Toni i el Jaume a Oliana on la mestressa del bar no em mira gairebé, per què no faré gasto.Havíem d'anar a la Serra de Carreu que jo encara no conec però...
ALT URGELL Cogullo de Turp via G. Arias

Aquest cap de setmana intentem assegurar, fent cas als molines de torn, que han dit que el diumenge faria un bon dia. Així que fem cap a Oliana amb el Jaume, el Jordi i el...
ALT URGELL Roca dels Collars

ALT URGELL Roca dels Collars "vis Dioni"

Aquest dissabte quedem ben d'hora ben d'hora ben d'hora, per anar amb el Toni a la Roca dels Collars, per fer la via del Dioni. Fa un fred bastant viu, però esperem que quan...
Tardor a l'Alt Pîrineu

L'Alt Pirineu lleidatà mereix una detinguda visita durant la tardor i així ho vam decidir la Fina i jo aquest any 2013. Calia elegir les millors dates per encertar el moment...
Una llarga tirada per l'Alt Pirineu

Distància: 55 km.Desnivell: 2000 m.Dificultat: mitjana-alta.Ciclabilitat: 99%.Durada: 8h.Punt de sortida: Adrall.De vegades improvisar està bé... si més no, per un terreny...
La travessa a l'Alt Pirineu, portada a Vèrtex

Una foto Pass@muntanyes arribant a Tornafort (Parc Natural de l'Alt Pirineu, Pallars Sobirà) és portada del número 248 de la revista Vèrtex. Aquesta instantània il·lustra...
Congrés Gorgs 2011

VIII Trobada Internacional de Descens de Canyons, Barrancs i Engorjats Sant Llorenç de Morunys (Solsonès)27, 28 i 29 de maig de 2011Aquest congrés és una parada...