Goulotte amor a primera vista 300m md iv4

Viatge entà Vista Aneto

Distància: 35 km.Desnivell: 1400 m.Dificultat tècnica: mitjana.Ciclabilitat de pujada: 95%.Ciclabilitat de baixada: 100%.Durada total: 6 h.Punt de sortida: Vielha.Enfilem a...

La primera al Cavall Bernat

La primera vegada que vaig veure aquesta pel·lícula em vaig quedar meravellat. Una molt bona producció que va fer el programa Temps d'aventura. A fruir en aquest temps de...

19 de gener, primera sortida de l’any a Vallgorguina

Aquest proper diumenge 19 de gener farem la primera sortida de l’any, i ens estrenem a un indret molt especial: la Serra del Corredor. Visitarem un dels dolmens més...
La primera excursió de la Martina a la muntanya.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Ahir per indisposició d'un familiar de la Teresa hem d'anul·lar la sortida d'esquí de muntanya al Pirineu...
Taillón, cara oest. Goulotte Quintana.

Divendres passat, amb el Moi, vam marxar cap a la vall de Bujaruelo per dormir una estona al refugi i, l'endemà, anar cap al Taillón. No teníem gaires referències però...
Israel, Primera Part.

Us deixo unes quantes fotos d'aquests primers dies per Israel. Hem estat un parell de dies a Tel Aviv, al matí visitant la ciutat i a la tarda a la platja.Després pugem cap al...
Polònia, Primera Part. Varsòvia.

Les grans figures de l'alpinisme Polonès com: Jerzy Kukuczka,  Krzysztof Wielicki, Wanda Rutkiewicz, Wojciech Kurtyka, Artur Hajzer han marcat part de...

La Primera dels 90 a Magdalena Superior

Si no teniu manies amb els espits una mica rovellats, no us podeu deixar perdre aquesta petita perla amagada a la banda menys visible de la Magdalena Superior. De concepció...
Catalunya a vista de «time-lapse»

El fotògraf sabadellenc José Ángel Arroyos ha immortalitzat amb la seva càmera racons del Vallès, el Berguedà, el Pallars Sobirà o l'Empordà, entre altres
La primera del 16

Arrenquem el nou cicle 2016 de forma molt suau amb una sortida a Fontanars dels Alforins sense cap dificultat, tan sols amb l'ànim de rodar i és que els torrons ens han passat...