Gr-92

Ferrata de cala moli (sant feliu de guixols)

Feia temps que tothom em parlava de la Ferrata de Cala Molí a Feliu de Guíxols i em cantava les seves meravelles. Jo em resistia dient que estava molt lluny,  finalment...
GR-92: d’Aiguablava a Aiguafreda (275 m)

Dissabte 8 d’abril de 2017Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Empordà.Temps aproximat: 4 h 15 m (9,5 km.)Desnivell: 350 m (acumulat)Dificultat...
Pla de les Palmeres (298 m)

Dissabte 4 de febrer de 2017MatinalHora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 2 h (5,6 km)Desnivell: 200 m.Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
El Torn (152 m). La muntanya nuclear.

IntroduccióUs proposem una ascensió curta a un cim baix però amb vistes àmplies. Entre l'Hospitalet de l'Infant i la central de Vandellós, s'alcen 2 bonys a davant de la...
GR 92. Etapa 31. Amposta- Pont de l'Olivar

18 d'agost de 2016 Aquesta és la darrera etapa del GR 92 per terres catalanes, i està constituida per la travessa de la serra del Montsià, sovint desconeguda per la gent...
GR 92 Etapa 30. Amposta-Ampolla

11 d’agost de 2016Etapa 30 del GR 92. Tot i que la major part d’etapes d’aquest GR transcorren prop de la costa, creuant platges, pujant i baixant per sortejar algun...
Vilalba Sasserra - el Corredor

El Corredor és una de les zones que em cauen més a prop i que menys conec; després de travessar-la al 2004 quan feia el GR 92, no m'hi havia tornat a ficar... Aquesta vegada...
Gr 92: travessa del massís del garraf

Avui la colla del CEL tenen organitzada una sortida pel GR-92 (etapa núm. 21) i a última hora m'apunto. De fet fan una travessa prou interessant del massís del Garraf. A la...
LA FORADADA (682,3 m.)

CIM: La Foradada (682,3 m.) des d'AmpostaCOMARCA:MontsiàHORARI:3h 20 min. (1h 55 mim + 1h 25 min.)DESNIVELL: 673 m.DIFICULTAT: FàcilLa Foradada és un cim molt...
Puig d’Olorda (439 m.)

Dissabte 16 de gener de 2016MatinalHora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Barcelonès / Baix Llobregat.Temps aproximat: 3 h. 30 m. (10,8 Km.)Desnivell: 402...
Ermites del penedès...

Una de les meves debilitats a l'hora de conèixer el terreny per on vull traçar una ruta són les ermites i els castells, llocs i enclavatges que per la seva importància...
La Morella (596 m). Un passeig pel Garraf.

IntroduccióLa travessa que us proposem creua una bona part del Massís del Garraf. Des de Gavà fins a la vila costanera de Garraf passant per l'ermita de Bruguers, el castell...
De Lloret a Tossa de Mar pel GR-92

País/Comarca: Catalunya/La Selva Ruta: Travessa Ascensió acumulada:.............  667 metres Descens acumulat:.................  603 metres...
GR 92: Port de la Selva - Llançà

Acabant de fer la penúltima etapa del GR 11 i com que tenia tota la tarda per endavant, vaig tornar a Llançà a peu, però ara desfent les meves passes de tretze anys enrere...
TURÓ DE LA TELEFONISTA (780,2 m.) o Turó Gros

CIM: Turó de la Telefonista Gros (780,2 m.) o Turó Gros.COMARCA: Vallès OrientalDESNIVELL:+297 m. Des de la carretera afeixi +500 m.HORARI: 1h 30 min. (50 min. + 40 min.....
TURÓ GROS (780,2 m.) o DE LA TELEFONISTA

CIM: Turó Gros (780,2 m.) o de la Telefonista.COMARCA: Vallès OrientalDESNIVELL:+297 m. Des de la carretera afeixi +500 m.HORARI: 1h 30 min. (50 min. + 40 min.. Si el...
GR 11: Llançà - el Port de la Selva

Anterior:(Espolla) - els Vilars - LlançàQuan vaig sortir de casa per agafar el tren, tenia en ment que aquesta podia ser la meva última jornada pel GR 11. No ho veia molt...
GR 92: L'Ametlla de Mar - l'Ampolla

Després de quinze anys, torno als meus orígens senderístics per a recórrer la meva primera etapa del GR 92. Al 2009 en vaig fer la meitat, de la Platja de l'Àliga a...
Coves del Llorito. Tarragona

Presentem les topografies de les pedreres subterrànies denominades en el seu conjunt com Coves del Llorito.Situació i accésTerme municipal de Tarragona, Tarragonès....
Lloret de Mar - Tossa de Mar

//--> Petits illots a la cala dels Frares Túnel després de Lloret Deixem Lloret de Mar enrere Avancem el primer tram pel Camí de...
GR 11: (Espolla) - els Vilars - Llançà

Anterior: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)Després de més de 800 km. travessant el Pirineu, el GR 11 torna arran de mar. Una etapa no gaire digna del caràcter de "gran...
Camins de ronda (2). Tamariu -Tamariu

Excursió realitzada el 14/06/2015Excursió que ens porta de Tamariu fins a Llafranc, tot passant pel Far de Sant Sebastià, per tornar a Tamariu per l'interior. De Tamariu fins...
Ulldecona - la Foradada i el Castell

Anem fins Ulldecona per enfilar-nos a la Foradada a la serra del Montsià, sense oblidar el paisatge que conformen les oliveres i també visitar Ulldecona i el seu...
Tarragonès en btt amb l'aem

Diumenge em trobo amb gent de l'AEM a la Pobla de Montornès per realitzar un atrevit recorregut pel Tarragonès en BTT. Comencem en direcció a l'ermita de la mare de Déu de...
Montgri: Pistes i corriols

Sortim de L'Escala per anar cap a Riell de dalt a buscar el camí dels Termes, el track en aquest punt és una línia recta fins que va funcionar correctament, seguim el camí...
Via Intrèpida Sirena a Cala Montgó

Via: Intrèpida SirenaParet/Agulla: Punta MilàZona: Cala MontgóDificultat: V+ Dificultat màxima obligada: V+Llargària: 20+40+13+20+15+15= 123 metresAperturista: Xeve...
Circuit de Llançà

26.04.14  Com cada any per aquestes dates toca la sortida col·lectiva a la costa, i l’indret escollit ha estat l’extrem nord del Cap de Creus amb inici i arribada a...
Eramprunyà.

Ruta circular pels voltants del massís del Garraf, amb un paisatge que sorprèn al caminant pels seus contrastos, passant a tocar zones industrials i urbanitzades, a...
Els arrossars de Pals. Pals-Pals

Excursió realitzada el 27/4/2014Excursió que recorre la zona d'arrossars de Pals i les zones de pineda i dunes dels voltants. L'excursió, amb un desnivell gairebé...