Gr

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.
Romànic de la Vall de Boí

A la vall de Boí hi trobem les mostres més rellevants de l'art romànic català i les més importants d'Europa. L'any 2000 la UNESCO les va declarar Patrimoni de la Humanitat....
Ruta de les fonts de Llívia i cascades

Comarca de la Baixa Cerdanya. Ruta fàcil a moderada de 5,9 km. No és circular. 175m desnivellWIKILOC rutas-senderismo/les-fonts-de-llivia-i-cascadesIniciem la ruta...
Travessa BTTsenderista dels Montsecs (II)

Segon sector de la travessa BTTsenderista dels tres Montsecs, la que transita per l'obaga del Montsec d'Ares. Ascens al cim més alt, el Sant Alís (1675 m), i descens per la...
Tak Mahal al Serrat Alt.

Pel meu gust la més rodona de la paret.La roca boníssima i l'escalada ben variada,amb trams fissurats així com de placa.Suposo que aquests alçades de la pel.licula tothom...
15 anys de... la Rasta a Cavallers.

No sé exactament com vam anar a parar en aquesta via de Cavallers, avui farà 15 anys. Suposo que devia voler escapar del sol de la plana i escalar quelcom fàcil pel...
El campirme: la muntana de la guerra

He pujat 4 vegades al Campirme però he anat combinant diferents opcions. Una vegada vaig tirar la carena al nord fins assolir el Ventolau. Una altra venia per la carena oposada...
Santi Sagaste a Peña Rueba

L'endemà de Riglos, anem a Peña Rueba, el gran massís de conglomeras situat just a l'oest. No ho hem mirat gaire, i triem la via Santi Sagaste mirant les ressenyes, sense...
Malalts de Roca (renovada)

Aquest dissabte vàrem pujar a Coll Roig a veure com havia re-equipat en Santi Sanz la nostra via.Mentre en Jòse i jo comencem per escalar la via del Jony, en Jordi i el Joanet...
Roca espana = roca estimada

Fa anys, quan vaig pujar al pic del Mont-roig, vaig admirar una agulla que atreia els meus ulls amb força. Quan vaig arribar a casa vaig cercar com es deia aquella altiva roca,...
Ponts de Diàleg al Riu Lacó.

Hi ha algun tram interessant,per treure's el barret amb l'estil de l'obertura només fent servir tascons i ponts de roca.De totes maneres el seu obridor permet els friends però...
Tuc de Maubèrme (2880 mts.) des de Bagergue.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui toca sortida a la Vall d'Aran amb la Irene, aquest cim feia molts anys que volia pujar, durant els anys...
Gra de Fajol (2.714 m) per l'Esperó NE

L'espero NE del Gra de Fajol és una cresta de grimpada relativament fàcil que ens ofereix una manera alternativa de pujar a un cim tan popular con és el Gra de Fajol. Tot i...
Montserrat - El Piteu.

Nueva visita a la Montaña Mágica, Montserrat siempre me a cautivado, su formas, sus placas, su diedros, sus fisuras, sus patatas y algo que cada vez me gusta mas, sus finuras....
Sant Segimon (1.237 m)

Dissabte 22 de juny de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 5 h 30 m (14,2 km)Desnivell: 610 m (acumulat)Dificultat (1):...
Penya de Rocafort pel pas des Pi

Camí de Cas CarreterUna volta ben engrescadora per la vall de Sóller, que tinc el plaer de compartir amb l'amic i bon guia de muntanya, Lluís Sanchis. (WP-01) Jardí...
Via Romenage a trois a l'agullola de Rupit

Santornemi a la bonica Agullola de Rupit!! Aquesta vegada  a la seva northface. Ens fiquem en una tremenda i recomanable via, tota en bona ombra estiuenca.La via no te cap...
Pic de Delluí (2802 m.)

Passats uns dies des de la Ribalera, no hi ha millor punt i a part per la temporada de curses que recuperar les sortides estivals de bota, bocata i càmera de fotos, i amb la...
Pels cingles de Vallcebre

10.06.19  Els cingles de Vallcebre, a l’Alt Berguedà, constitueixen un estrep oriental de la serra d’Ensija, amb un replà superior on es situa la població de...
Diedre Primavera a la Dent d'en Rossell

Aquesta setamana toca pugar de cota i literalment ens fregim de calor a la Dent d'en Rossell. Poca cosa a dir de la via que ja no estigi en la xarxa.Que la via es ben...
Peque Mantecas a la Roca Alta.

Una molt bona via,de les d'anar repetint cada cert temps.La roca és bona en tot el recorregut,l'ambient aeri,els moviments variats i la dificultat mantinguda.Cal alguna cosa...
Fa 20 anys de la mítica marató de l'Aneto

Diumenge, 20 de juny de 1999Marató de l'AnetoFa 20 anys de la meva participació en la ja mítica marató de l'Aneto, la que pujava i baixava de Benasque al cim de l'Aneto....
Cinglera  dels esqueis

Cinglera dels esqueis

DIMECRES, 19 DE JUNYAquesta setmana sembla que es presenta magre per escalar, tinc un compromís familiar per l tarda i tan sols puc fer una escapada fins el migdia.La colla,...
Neix la Copa Vallesana de Trail

El mes d'octubre comença un petit circuit que aplegarà tres maratons i una mitja marató del Vallès Occidental
Escaladors Bucòlics

19 –06-2019 Bergadà Santuari de Corbera Via : Escaladors Bucòlics Fa tot just  uns dies el col·lega Baraldés va penjar un parell de vies amb tots els ingredients...
Cdr

12-06-2019 Collbató La Codolosa (dreta) Via  : CDR Avui els llençols se ens ant pegat al cul i arribem al Bar de L’Anna tard mol tard inclús per a nosaltres,...
Penya del Moro - Sector Tirolina (2).

Nueva visita a la Penya del Moro en el Parc del Garraf, una zonita local pero encantadora, donde por casualidad, siempre llevo a alguien que comienza a escalar, en esta ocasión...