Gracies

Via misteri

DIUMENGE, 28 DE JUNYDesprès de sortir dijous per culpa de les festes i revetlles, aquesta setmana toca sortir el diumenge.En la roda de contactes coincidim en sortir amb l’...
Ressenyes de Penia di Canazei.

Sector situat al passeig del poble de Canazei,tope urban.Sector interessant per dies de tempesta inminent ja que amb una mica de sort podrem aparcar a 20 metres de les...
Pont de l'Afrau de Cortalets

var Latitud_sortida = 42.268505; var Longitud_sortida = 1.799859; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Recordant el juanjo = tossal de moradilla

El 27 de maig farà 7 anys que ens va deixar el Juanjo Garra al Dhaulagiri. Ha passat tant de temps però encara el tenim molts ocupant part del nostre cor.Des de llavors cada...

Cinc anys del macroincendi que va cremar les Valls de la Marina i va sacsejar les consciències De les cendres del gegantí foc que va devastar 1.715 hectàrees va...
Llibertat: el tossal del pedrós d'albatarrec

Després de 50 dies de romandre confinats a casa, avui he pogut sortir a caminar. Però, encara hi ha restriccions i només podia anar pel terme del meu poble. La primera fita...
Cerdà Pokorski al Calderer.

Una altre de les clàssiques del Pedraforca!. Un pèl més aèria i difícil que la seva veïna i també hipereeptida Gran Díedre. Súper recomanable si ens agraden o...
Sant Jordi - #maifemcimambllibresiroses

Dijous 23 d’abril de 2020 – 40è dia de confinament (42è a Igualada)Hora de sortida: 11 h 30 mPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps...
Ruiz Justicia als Plecs del Llibre.

Itinerari esportiu que recorre un esperó ben trempat amb molt bon ambient.Els entesos de Sant Llorenç diuen que la roca és bona,deu ser veritat.Bastant equipada primer amb...
Llafranc – tamariu (camí de ronda).

Descripció de la ruta; excursió circular situada en plena Costa Brava, que ens portarà de Llafranc a Tamariu, passant pel Puig Gruí, per retornar a Llafranc pel GR-92...
#maifemcimrememberingyears

Dimecres 8 d’abril de 2020 – 25é dia de confinament (28é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...
Coves de la Fou. El Port

Vint-i-cinquè dia de confinament!!. Estem a l’abril, en plena setmana de pasqua, i seguim tancats a casa. És com un malson surrealista i recurrent… el dia a dia...
Tot anirà bé.

Comencem l'Abril tal i com acabem el Març: a casa, en família. Jugant, cantant, dibuixant, cuinant, llegint, fent tot allò indispensable pel dia a dia... vivint el dia a...
El Camí de l'Alzina.

Una escalada ben senzilla però que fa prou patxoca,amb unes plaques finals de traca i mocador en el seu grau.Ideal per agafar-li el punt a la placa montserratina ( molt...
Expedició Bolívia- 1998

Itinerari entre el refugi i el cim del Huayna Potosi (6088 mts.) amb nit al camp d'alçada.Finals de juliol de l'any 1998, amb el Xavier Martí i el Josep Emili Ferrer marxem...
Viatge Apatxe a la Pastereta.

Itinerari de caràcter esportiu,escalada de xapa i segueix.Totes les tirades són guapes d'escalar i totes són de placa,això si a trams fineixa i a trams es rema de ganda a...
OMAN 10. WADI MAZRAA. Via EL HUESO.

14/02/20. L’estada a Oman ja s’està acabant, avui la intenció és anar a una zona d’esportiva per obrir-hi vies i acabar amb els parabolts què ens queden, però no ho...
Atèncio...!!  Anùnciat important

Atèncio...!! Anùnciat important

Ahir el president de l'estat, va comunicar que degut al perill que comporta la Pandèmia del ...
Ferrades de la Pertusa

9.02.20  El primer cap de setmana de febrer, el grup de “ferrateros” reprenem l’activitat que més ens agrada: tocar ferro! La zona escollida és l’alterosa cresta...
CAVALL BERNAT: vIa

CAVALL BERNAT: vIa"JOSEP BARBERA A4-6B

..I quan creus que,després de 35 anys escalant a la nord de Montserrat.ja no podràs fer res més per que el teu temps ja ha pasat i el físic no perdona i la ment ja no es...
El frare gros: via blava?

Quedem amb els companys anar a fer la Normal al Frare Gros. Sense saber-ho em conviden a anar a l'única via blava que em quedava per escalar. Valoració: això és una via...

Dissabte 08 de febrer de 2020: Capafonts.Aquesta sortida d'avui, no estava programada. El company Balanyà, després de les últimes pluges que han hagut, es va oferir a fer-nos...
Miradors de la Mola de Son Poquet

Carretera del VergerL'excursió comença a la vila d'Esporles, a l'inici de la carretera del Verger, anomenada Costa de Son Tries.(WP-01) Esporles (Costa de Son Tries) - 0,0 km...

Local reobert

L’Ajuntament ens comunica que ja es pot accedir a l’Hotel d’Entitats. Reprenem l’horari d’atenció, tots els dimecres de 19:30 a 21 hores, al...
Corriols a llevant de Salàs (II)

Distància: 35 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: mitjana-baixa.Punt de sortida: Salàs de Pallars. Durada total: 5 h.Fa un parell de mesos vam fer un bonic pujabaixa a tocar del...
Tardor Calenta

28-12-2019 Montgrony Coll Roig Via : Tardor Calenta Amb un bon Sol es el lloc perfecte, provaré el peu a veure com respon en aquesta nova via que ja ha esdevenir una clàssica...
Feliç Any Nou 2020

Aquest any visitarem el refugi de Rebost (Cadí-Moixeró) per passar la nit de Sant Silvestre. A part de retrobar-nos amb companys d'aventures i amics de sempre, també voliem...
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
2019 dinar veterans

18-12-2019MontserratEl BrucRestaurant del BrucCada any i ja fa una bona colla que els Companys de Manresa i cia. Van començar a fer un dinar de Nadal dels escaladors en dies...