Gracies

GR 92 Etapa 3. Cadaquès - Roses

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
80 anys de la batalla de lleida

Amb motiu dels 80 anys de la Batalla de Lleida el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida, amb col·laboració de la Regidoria de Participació...
Peña Rueba, via Sendero Límite

27.03.18  Després d’escalfar els motors a la Cresta de la Cruz a Olvena, l’endemà l’Antonio, el Pau i jo vam anar cap a la Peña Rueba, un conjunt de moles...

Adherir-se al “tiqui-tic”

És allò tant sabut, per vell, del “renovar-se o morir”.  Vet aquí que moltes d’aquestes dites, basades en el contrast de la realitat per pura experiència de les...
La Cogula. Montsià.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica;...
Imatges de Trømso.

El diumenge al migdia després de pujar al Rødtinden (470 mts.) aprofitem el que resta de dia per fer una visita per Trømso, aquí us deixo unes quantes fotografies.A la nit...
Variant del Circuit de l'Open Vendrell 2018

Nou post per celebrar l'entrada de la Primavera gràcies a les detallades explicacions de l'amic Antoni Larrull!L'any passat, al juny, crec recordar, havíem fet el track de la...

Cinc euros de M....

El ponent que presenta el pressupost per a aquest any, arribat a un punt de la exposició, es remou ostensiblement a la cadira, sembla agafar aire, abaixa una mica el cap i diu...
El último Mohicano a la Codolosa.

Segurament aquesta via doni una mica la nota a la Codolosa degut al seu escàs i envellit equipament.Molts haureu xapat coses més velles i haureu escalat vies molt més expos...
Trobada escaladors/es de la seam a montalegre

En poques paraules... una mega passada. Arribo al bar de Vilanova de la Sal i em trobo amb un munt de gent que estan acabant d'esmorzar. La majoria són gent jove que no conec i...
Via del Llons al Montroig.

Pels tirilles com un servidor aquesta és una bona via d'escalada combinada en la justa mesura que fa que no ens aburrim ni de l'artifo ni del lliure. Pels escaladors bons deu...
Al mal temps, donar-li passada... al Montsant!

Distància: 43 km.Desnivell: 1550 m.Dificultat: alta, puntualment molt alta.Ciclabilitat: 98,5%.Durada total: 6:30 h. Punt de sortida: Ulldemolins.Portem un parell de mesos de...
Per la Valldonzella amb bicicleta

11.02.18  Aprofitant una treva de bon temps dins d’aquest periode de meteorologia tan adversa, les Isabels ens trobem a la plaça del Doctor Andreu, on hi ha l’estació...
La força tel·lúrica del castell dalmau

Hi ha racons que desprenen una força especial. El Castell Dalmau és un paratge d'aquest. Si no perquè un pedrot com aquest té la fal·lera de 18 vies. Si doneu el tomb per...
Serra de Castelltallat

var Latitud_sortida = 41.829443; var Longitud_sortida = 1.751698; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Díedre Raspinell.

A nosaltres no ens ha acabat de fer el pes,sobretot perquè la roca no acaba de desempallegar-se del tot d'una capa de sorreta que et fan estar alerta a no patinar durant tota...
GR5: Montseny - Collformic

He de reconèixer que si em preguntessin quina muntanya que no conec voldria conèixer, el Montseny no estaria -almenys fins ara- entre les meves prioritats. Però com...
Sant Llorenç, via Punta d'en Serreta

31.01.18  En ple hivern, i a la recerca de les cares sud, al Pau se li acut de tornar a Sant Llorenç del Munt on, ja fa quasi un any, vam pujar la via Aresta dels Cavalls....
Punta d'en Clerc a la Roca de les Onze hores.

Malgrat la fama de mala roca que te Santllors a nosaltres aquest fet no ens va fer patir gens,m'imagino que és una de les vies clàssiques del lloc i que el que havia de caure...
Parcs del Foix i d'Olèrdola

var Latitud_sortida = 41.263182; var Longitud_sortida = 1.633632; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pujada a Marmotes (Vallter 2000)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui era un dia on havíem d'afinar molt la punteria per no errar el tret i la veritat és que no hem encertat gens, l'escopeta...

És de Vangelis

Per si us ha passat com a mi, que veient qualsevol capítol del Caminant per Catalunya, a qualsevol de les emissores de televisió de la Xarxa, us heu preguntat de qui és...
Raquetes al Capcir

En aquest hivern estem gaudint d'uns paisatges fantàstics per fer excursions en raquetes gràcies a l'abundància de neu al Pirineu. Aquí teniu dues imatges de l'itinerari que...
Córrer una marató per una causa solidària

El 2006, dies després que la meva filla gran fes 1 any, vaig acabar la meva primera marató com a pare. Foto: Marga PradasUna de les meves aficions és córrer. Aquest modest...
Costa Est australiana . Arribem a Cairns.

Després de Rainbow beach continuem fent via. La següent parada és al poble de Rockhampton a fer la foto de rigor en el punt de tròpic  de  Capricorn. Hi vam estar...
Heroes del Silencio al Montroig.

Molt guapa via esportiva sobre roca excel.lent malgrat parell de rostollets molt punktuals.Plaques de pressa petita,ens han semblat tots els llargs igual de difícils,sobre el...
Esperó Jaume Caselles al Tossal de la feixa.

Més que per l'escalda en si la via ens ha semblat atractiva pel racó solitari on està ubicada i per lo curiós del canvi de roca. Iniciarem l'escalada sobre el típic...
Sant Miquel del Fai, una experiència atlètica

El 14 de gener es va celebrar la VI Sant Miquel Xperience, una prova de 14 quilòmetres que transcórrer entre Sant Feliu de Codines i Sant Miquel del Fai.Feia un parell d'anys...

Xerrar per no callar

És una expressió nostrada que ve a dir que un hom diu coses ben poc interessants, que xerra, verb que te un caire pejoratiu a Catalunya tot i que, a les Illes, xerrar sigui...

Les ‘pitjors’ rutes de Senderisme en tren

A senderisme en tren portem desenes d’excursions que ens han permès de conèixer belles raconades i pobles del nostre país que potser mai abans hauríem visitat si no...
Camino del cielo (mallos de riglos).

Descripció de la ruta; Els Mallos de Riglos, són unes formacions geològiques situades en la població de Riglos, a uns 45 quilòmetres d'Osca capital. Tot el conjunt resta...

"Novembre negre". Paret de l'Extrem. Montroig.

Tela amb l'hivern del 2017...Després que la fredor s’acarnissés durament una temporada a casa meva, i entre grip ... i grip, aconsegueixo treure una mica d'energia per...
Via Primavera a la Falconera.

La combinació de bon ambient des del primer metre,varietat de passatges,llargs entretinguts i paissatge relaxat fan d'aquesta via una suculent proposta.Una altre cosa que ens...
Agulla de Can Jorba, via Bego-Miguel-Kush

24.12.17  Abans que comencin les festes de Nadal i ens atipem de neules i torrons, volem fer la darrera escalada de l’any. La primera intenció és pujar fins la regió...
Entre blue mountains i sidney

El territori de  les Blue Mountains forma uns dels Parcs  Nacionals més visitats d’Austràlia. Degut a la seva proximitat amb Sidney s’hi organiTzen visites...
Btt la fageda d’en jorda.

Descripció de la ruta; avui ens desplacem a la Vall d'en Bas, amb l'intenció de fer una passejada amb BTT, i per això hem triat un recorregut no gaire llarg i amb un...
Coves de l'Arcada, del Cabrit i del Boixar

18.12.17  Excursió matinal pel vessant sud de Montserrat, al sector del Bruc, en la que hem enllaçat tres balmes (cova de l’Arcada, cova del Cabrit, cova del Boixar) a...
Ruta barranquera i reflexió sobre les batudes

Bona ruta,diferent,barranquera la que ens em marcat jo i Álvaro de prop de 16 km i prop de 800 metres de desnivell. Començem al camp de tir de Llíber encara de nit,agafem...
De saldes a la pleta palomera i retorn pels graus

Si seguiu aquest blog (-gràcies-) trobareu sortides sempre originals i diferents. Doncs bé avui trobareu una proposta que vaig fer l'altre dia i vaig anar per camí fressat -...
Les Escletxes de Papiol

26.11.17  Curta però interessant matinal pels trams més transitables de les Escletxes de Papiol, al Baix Llobregat. El turó on es troben aquestes escletxes és un antic...
Pujol de la Mata (771 m)

MatinalDissabte 9 de desembre de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Occidental.Temps aproximat: 3 h (14 km)Desnivell: 350 m (acumulat)Dificultat...