Gracies

Tot anirà bé.

Comencem l'Abril tal i com acabem el Març: a casa, en família. Jugant, cantant, dibuixant, cuinant, llegint, fent tot allò indispensable pel dia a dia... vivint el dia a...
El Camí de l'Alzina.

Una escalada ben senzilla però que fa prou patxoca,amb unes plaques finals de traca i mocador en el seu grau.Ideal per agafar-li el punt a la placa montserratina ( molt...
Expedició Bolívia- 1998

Itinerari entre el refugi i el cim del Huayna Potosi (6088 mts.) amb nit al camp d'alçada.Finals de juliol de l'any 1998, amb el Xavier Martí i el Josep Emili Ferrer marxem...
Viatge Apatxe a la Pastereta.

Itinerari de caràcter esportiu,escalada de xapa i segueix.Totes les tirades són guapes d'escalar i totes són de placa,això si a trams fineixa i a trams es rema de ganda a...
OMAN 10. WADI MAZRAA. Via EL HUESO.

14/02/20. L’estada a Oman ja s’està acabant, avui la intenció és anar a una zona d’esportiva per obrir-hi vies i acabar amb els parabolts què ens queden, però no ho...
Atèncio...!!  Anùnciat important

Atèncio...!! Anùnciat important

Ahir el president de l'estat, va comunicar que degut al perill que comporta la Pandèmia del ...
Ferrades de la Pertusa

9.02.20  El primer cap de setmana de febrer, el grup de “ferrateros” reprenem l’activitat que més ens agrada: tocar ferro! La zona escollida és l’alterosa cresta...
CAVALL BERNAT: vIa

CAVALL BERNAT: vIa"JOSEP BARBERA A4-6B

..I quan creus que,després de 35 anys escalant a la nord de Montserrat.ja no podràs fer res més per que el teu temps ja ha pasat i el físic no perdona i la ment ja no es...
El frare gros: via blava?

Quedem amb els companys anar a fer la Normal al Frare Gros. Sense saber-ho em conviden a anar a l'única via blava que em quedava per escalar. Valoració: això és una via...

Dissabte 08 de febrer de 2020: Capafonts.Aquesta sortida d'avui, no estava programada. El company Balanyà, després de les últimes pluges que han hagut, es va oferir a fer-nos...
Miradors de la Mola de Son Poquet

Carretera del VergerL'excursió comença a la vila d'Esporles, a l'inici de la carretera del Verger, anomenada Costa de Son Tries.(WP-01) Esporles (Costa de Son Tries) - 0,0 km...

Local reobert

L’Ajuntament ens comunica que ja es pot accedir a l’Hotel d’Entitats. Reprenem l’horari d’atenció, tots els dimecres de 19:30 a 21 hores, al...
Corriols a llevant de Salàs (II)

Distància: 35 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: mitjana-baixa.Punt de sortida: Salàs de Pallars. Durada total: 5 h.Fa un parell de mesos vam fer un bonic pujabaixa a tocar del...
Tardor Calenta

28-12-2019 Montgrony Coll Roig Via : Tardor Calenta Amb un bon Sol es el lloc perfecte, provaré el peu a veure com respon en aquesta nova via que ja ha esdevenir una clàssica...
Feliç Any Nou 2020

Aquest any visitarem el refugi de Rebost (Cadí-Moixeró) per passar la nit de Sant Silvestre. A part de retrobar-nos amb companys d'aventures i amics de sempre, també voliem...
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
2019 dinar veterans

18-12-2019MontserratEl BrucRestaurant del BrucCada any i ja fa una bona colla que els Companys de Manresa i cia. Van començar a fer un dinar de Nadal dels escaladors en dies...
La Filigrana, via Ratafia

11.12.19  Una “filigrana” és, per definició, un refinat treball d’artesania i això és el que sembla aquest modest monòlit de la regió d’Agulles que, malgrat...
Nou niu de metralladores a les comportes de lleida

En Diego Arànega del diari La Mañana em fa un whassap dient-me que ha localitzat un nou niu de metralladores. Em puja l'adrenalina. Quedem per anar a ver-ho.La Sra. Dolors...
Via Manowar al Doll.

La clàssica del Doll,en pugna amb la més recent Pilar Central.Itinerari d'aventura,ben lògic i d'escalada atlètica. Abunden els díedres,fissures i xemeneies però hi ha...
Vies a Coll Roig

Ressenya d'en Joan AsinAquest dissabte pugem a Coll Roig a fer la via Tardor Calenta i la del seu costat, una via den Gustavo Mañez que en Santi Sanz està restaurant al seu...
Pala Alta, via Brothers Ruiz

27.11.19  La Pala Alta, amb els seus 950 m, és el punt culminant del Mont-roig, una allargada serra situada al sud del Montsec i que representa el primer entrebanc...
Passejant pel Bellestar

26 d'octubre de 2019Dins del calendari d'activitats del Parc Natural de la Tinença de Benifassà, el passat 26 d'octubre vam portar a terme una "Passejada cultural pel...
Pic Nic al Serrat dels Monjos.

Una via ben reeixida,la clàssica del Serrat dels Monjos.La veritat és que totes les tirades m'han agradat,l'escalada és variada alternant constantment el díedre i la...
Encetem temporada a Port del Comte

Aquest any sí que podem començar ben aviat la temporada d'esquí de muntanya gràcies a les generoses nevades del novembre. Tan generoses que fins i tot podem esquiar al...
Coves de Mitjavila. Coratxà

19 d'octubre de 2019 El passat 19 d'octubre una proposta del Parc Natural de la Tinença em va cridar l'atenció: "A caminar a la Tinença, descobrint les coves del...
Pegotrail,bona cursa!

Arriba la segona cursa del Circuit Trail al poble de Pego i el seu perfil era dels que m'agraden,dos pujades fortes i dos baixades corredores. En el record la meua...
L'enigma de la jana

DIMARTS, 19 DE NOVEMBREAquesta setmana per necessitats familiars tinc que sortir dimarts si vull fer alguna escalada, però tots tenim el nostre calendari muntat i costa trobar...
Suspiros almendrados

DISSABTE, 16 DE NOVEMBREDimecres passat vaig poder sortir i provar com va la recuperació, però això de fer vies fàcils , te un problema, sempre en tens ganes de més, no...
Via Normal al Remacha.

La primera tirada te l'entrada un pèl gastada seguida d'un tram de rostoll,no mola massa.En canvi el segón i el tercer llarg, que a més es poden enllaçar,són molt bons.A la...