Grau a la carbonera

El grau d'Olot i la mina dels Bandolers

25.02.17  Interessant ruta circular, d’uns 11,5 Km de recorregut i 545 m de desnivell, pels camins plàcids (i no tan plàcids) de la vall d’en Bas i el Collsacabra....
Vía Ferrata Grau de la Cova K1 (Mont-ral, Tarragona)

Cortísima (5 min) y facilísima nueva via ferrata de Tarragona. Se pasa por la foradada. Equipamiento en excelente estado. Lo complicado es encontrar el inicio. Aproximación...
El grau de l'Ós

Al vessant nord del Moixeró, prop de la boca nord del túnel del Cadí, hi trobem el torrent del Grau de l’Ós, sec gairebé tot l’any. El camí del fons del torrent...
La muntanya de Santa Fe i el grau de Fenollet

2.04.16  Després que vam haver de suspendre el passat mes de març aquesta sortida per les males previsions meteorològiques, aquest primer dissabte d’abril ens hem...
Puig des Grau i Caragoler des Guix 19-3-2016

L'excursió d'avui és una de les moltes que es poden fer per la comuna de Caimari (Selva), segurament una de les més esportives. La ruta que carena els puigs des Grau i el...
Beget - Grau de l'Escaladuix - Hortmoier - Beget

Una altra sortida que va tenir poc a veure amb el que havia previst. Els objectius eren dos: el primer, comprovar el pas de Beget a Hortmoier pel costat de la riera. Quan vaig...
Ressenyes del Grau de Granoteres.

Bon i variat sector ideal per l'estiu ja que te orientació Nord, nosaltres hi vàrem estar entre 11 i 7 de la tarda i vàrem estar tota l'estona a l'ombra. L'accés es fa com...

Corriol del Grau de la Teula

Vídeo gravat la setmana passada baixant el Grau de la Teula,gracies a en Joan,corriol que m'encanta de fer,encara que sigui curt es disfruta molt baixant.
El Grau Sadidorta

Aquesta circular, per muntanyes i valls de l'Alta Garrotxa, la podem considerar com una sortida amb dues parts diferenciades i molt atractives ambdues.Al matí farem una...
Roca CORBATERA pel Grau Tres Esglaons

Excursió a la Serra del Montsant.  En aquesta ocasió farem una visita a la Serra Major del Montsant enfilant el torrent on hi ha el Grau dels Tres Esglaons. En...
Puig des Grau i Caragoler des Guix

Puig Caragoler des GuixItinerari: Coll de sa Batalla - Bretxa Vella - deixem camí Vell - pas de n'Arbona - puig des Grau - puig Caragoler des Guix - camí Vell - coll de sa...
Montsant: grau dels 3 esglaons

primer esglaóDiumenge matí sembla que el temps vol aguantar una mica més. Tot i els núvols prominents arribem a Cornudella, on aparquem i preparem motxilles i GPS. Comencem...
Pas de sa Xeixa - pas d'en Grau (La Trapa) 9-6-2013

Dia 18 de març de 2012 férem l'excursió a La Trapa per la ruta clàssica, a través dels colls de cala en Basset i de ses Ànimes. Per aquesta ocasió la proposta era fer una...
El  GRAU  de  LES  GUILLETES

El GRAU de LES GUILLETES

L'altre dia, en Rafefe, del blog camins oblidats me va convidar a acompanyar.lo en una de les seues sortides d'investigació. I com que era pel "meu" terreno, vai...
SAN FAUSTO, UN PARADÍS DEL 6è GRAU A NAVARRA

Sovint es parla de San Fausto com la millor escola d’Espanya en graus mitjos-baixos. No seré jo qui ho afirmi o negui, entre d’altres coses perquè per fer-ho em...

Estrenant corda i grau a La Carbonera (Arbolí)

La motivació per escriure havia decaigut darrerament perquè per A o per B estava acomodat a la zona de confort i els avanços en corda eren mínims respecte al grau. Així que...