Grimpada

Es Castellàs i es Castell des Moro

Camí de pujada a ses PlanesLa construcció ancorada a la roca d’època musulmana del castell del Moro es coneix també com a castellet del Molí. La seva funció era...
CADE a les Bagasses.

Et mires la paret des d'abaix i flipes de com una via de V es pot xulejar aquest llamp de tàpia.La CADE de les Bagasses és la gran clàssica de la paret i un dels itineraris...
Balmes i graus de Siuranella

1.05.19  Ara fa un any donàvem notícia en aquest bloc de la cova de Na Blanca, una gran balma obrada oberta al cingle vermell de Siuranella, la mola que s’aixeca...
Ana

04 –05-2019 Alòs de Balaguer Serrat del Poll Via : AnaDia emboirat  tota una colla al bar fent petar la xerrada, finalment va guanyant força la idea de anar a fer una...
Mossèn Tronxo

27 –04-2019 Bergadà Berga Serra de Queralt Via : Mossèn TronxoUna via controvertida, he llegit de totes les opinions, ens feia patxoca provar-la, com sempre el punt de...
Sa Paret des Moro i el puig de ses Fel·les

Sa Paret des MoroEl punt d’inici d'aquest itinerari, es situa al Km 5 de la carretera Ma-1030 d’Andratx a Sant Elm. Deixem el vehicle a l'aparcament del cementiri de...
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
Ruta de les ermites de Montserrat

13.04.19  La muntanya de Montserrat ha estat des de temps molt antics un recer per a la vida eremítica, desenvolupada inicialment a la part baixa i mitjana de la muntanya....
Cova de l'Escaleta

Avui hem visitat una altra cova del Mont-Roig. La Cova de l'Escaleta no és tan fàcil ni tan popular com la del Tabac. De fet és molt poc visitada perquè l'accés té certes...
Montserrat - La Bitlla - Via Normal  4/4/2019

Montserrat - La Bitlla - Via Normal 4/4/2019

La Bitlla, agulla simbòlica, esvelta, amb emplaçament privilegiat, només rebre l'ombre de la seva veïna la Bola de la Partió.Fins el 18 de juny del 1944 no va rebre la...
Quercus

23 –03-2019 Berga Santa Maria de Queralt Via : QuercusQuin dia ...!!!! d’estiu total i quina collada que som ....!!! set aspirants a gaudir de valent i be que ho farem al...
Trail Montroig Extrem (24,5 km, 1850 m. d+)

Després d'un any d'aturada, enguany ha tornat amb força aquesta cursa del Mont-roig, amb un circuit renovat que ha incrementat el desnivell de la prova llarga fins als 1850...
Antikrestas

DIMECRES, 27 DE MARÇFa unes setmanes vàrem anar a escalar al Pic de Sant Cugat i entre les converses de sobretaula amb els companys va sortir la possibilitat de tornar a pujar...
Puig es Picó (Bunyola)

Camí des FreuEl punt d’inici d'aquest itinerari, es situa al punt quilomètric 8,5 de la carretera Ma-2100 de Bunyola a Orient. Aquí comença el camí des Freu, que va...
Tres mil quatre-cents quatre

Estasen, PD (300 m) Aneto, Massís de la Maladeta. Intento trobar una posició còmoda per apagar els pensaments i descansar fins l'endemà. Aquest acte que repeteixo cada dia...
Roca Narieda, embolic a l'Ermita del Balinyó

Diumenge passat, amb el Pep, vam tornar a la Roca Narieda. Tot i ser ara la millor època (en teoria), ens hi vam rostir de valent. Si voleu anar-hi i el temps no canvia,...
Cresta del Sol, Serra dels Bastets

El dissabte 2 de març, per entrenar una mica això de les crestes, i també per recordar les bones estones passades a la Cresta del Sol fa 12 anys, vaig tornar-hi acompanyat...
Tossal Balinyó - Via Regular - 27/02/2019

Sortim a les 7 del matí de casa, anem amb l'idea de fer metres i per això hem escollit la Via Regular del Tossal Balinyó. Hem llegit opinions per tots els gustos, com ja...
Coma de Gelis

Gener del 2019 Sant Llorenç de Montgai Cresta de Coma de GelisPer fi donarem complaença als companys que no paren de insistir de anar a fer aquesta via, finalment he cedit a...
La Cincuentones a la Paret de Sant Miquel.

Molta activitat oberturista hi ha ultimament a la Paret de St. Miquel d'Àger (o Serrat Alt... ja n'hi ho sé) i, avui, ens ha fet gràcia veure quin pa s'hi donava repetint la...
Quercus

13-02-2019 Berguedà Santuari de Queralt Via :  QuercusFoto agafada del complert Blog del "Roc Jumper" espero no  li sàpiga greu ....Tot de una a finals de setembre...
Via marta

DIMECRES, 13 DE FEBRERAquesta setmana després d’uns quants estira i arronsa sobre si anar a esquiar o a escalar les opcions s’han repartit i a la proposta d’anar a...
Sant Pere de la Vall i Balconet de Santa Linya

27.01.18  Aquest diumenge ens hem aplegat gairebé una cinquantena de companys per efectuar una ruta circular per la serra de Montclús, a la Noguera, que surt de la petita...
Tal com raja a la Serra de Sant Joan.

Via aventurera,només recomanable per a tots terrenys que tant els hi carda sortejar blocs inestables,escalar díedres i plaques de bon equipar,creuar una feixa,lidiar amb...
Clot de Vilamala, via Arantxa

15.01.19  Com diuen que “lo prometido es deuda...”, quatre dies després d’haver escalat el Camí dels Alamalivons tornem al Clot de Vilamala per pujar per la seva...
Gallina Pelada (2.317 m.)

var Latitud_sortida = 42.172141; var Longitud_sortida = 1.784236; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
ABELLA DE LA CONCA. Via MARTA.

21/01/19. En aquests hivern fred i amb boires Abella de la Conca és un bon refugi per escalar al sol. Aquest darrer capo de Setmana, en Francesc Panyella i Joan Baraldés...
Galilea - Torrent de Son Martí

Església parroquial de GalileaTornem un altre vegada al torrent de Son Martí, però aquest cop partint del poblet de Galilea. Volem arribar-nos a la cova d'en Salvador i...
Via Marta.

Dades generals.- Via: “ Marta ” 320 m 6a+,  (V/Ae obligat)- Zona: Serra de Carreu. - Orientació:  Sud- Equipament:  parabolts i ponts de...
Coves de mont-ral

En aquesta ocasió venim a la Serra de Prades per realitzar la visita a un conjunt de tres cavitats que es troben molt properes entre si i a poca distància del poble de...
Pa-ba

29-12-2018 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  PA-BAUfff comença a fer fred, encara que amb un dia de Sol  aquí a Malanyeu es per escalar en mànigues...
Els Carcaixells i el Montclar

29.12.18  Ruta en gran part circular, d’uns 8 Km de recorregut i 340 m de desnivell, pel massís de l’Ardenya, al Baix Empordà, per on ens enfilarem a les crestes...
Via Empotraments a la Falconera.

Aquesta no ens ha acabat de fer el pes,massa herba i un parell de trams de mala roca no ens han permés gaudir plenament de la via.Arribats a la feixa cal anar a la dreta i...
Serra de Cúber Nord, pel pas de n'Alou

Serra de CúberAscendim a la serralada de Cúber pel pas de n'Alou i la recorrem en sentit nord-est fins al darrer cim (cota 943 m). Baixem per l'accidentat coster que mira cap...