Grimpada

Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Cresta de Peguera (PD+)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Abans-d'ahir, per fi ens deixen moure per tot Catalunya. Aprofitem per iniciar la temporada de crestes i que millor que...
PENYA SEGAT DE LA FALCONERA. Via FALCONERA.

10/06/20. Anem deixant la sense raó en darrera, el Garraf i l’Alt Penedès tornen a estar a l’àrea sanitària de Barcelona i podem tornar a escalar al Garraf, els de...
Rampes al Sol

Corredor SE, 40º PDPic de la Mina, Porte Puymorens.Faig una llaçada, col·loco bé el sobrebotí, ajusto la tanca del peu i després la del turmell. Per acabar aixeco la lleva...
Sajolida a Malanyeu.

Ens ha agradat molt,típic gruyere de roca súper bona i d'escalada entretinguda,més per l'autoasegurament que pels moviments en si.Més o menys et pots anar assegurant bé...
Gavà- La Roca del Barret- Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui és el primer dia d'ença que es va decretar l'Estat d'Alarma que ens deixen sortir una estona a la muntanya. La nostra...
Serra d'Albercutx

Panoràmica"La ruta d'avui ens mena fins a la base de la península de Formentor, a la zona d'Albercutx, on s'aixeca els cims del Penyal Roig (267 m) i del Morral (353 m)....
Viatge Apatxe a la Pastereta.

Itinerari de caràcter esportiu,escalada de xapa i segueix.Totes les tirades són guapes d'escalar i totes són de placa,això si a trams fineixa i a trams es rema de ganda a...
Pic de la mina

Fèia anys que sentia parlar d'aquest pic, i mai trobava l'ocasió de venir a pujar-lo, no hi havia manera, finalment he tingut l'oportunitat juntament amb uns amics, ja...
OMAN 8. WADI TIWI. Via MAAMOUL POWER.

12/02/20. Anem al Wadi Suwayh on tenim constància de dues vies. Arribats al lloc fem una incursió per la vall a la busca i captura d’objectius, després d’una estona no...
Els Cortins, la cova Simanya i el Montcau

15.02.20  Ja fa més de vuit anys que vam ressenyar al bloc una interessant volta al Montcau, el segon cim del massís de Sant Llorenç del Munt, amb visita a la cova...
Tosseta Rasa i Rases del Maraco. Ports

1 de març de 2020La Tosseta Rasa, la gran oblidada. A molts mapes no surt ni el topònim, però estem parlant del sostre comarcal de la Terra Alta, un magnífic mirador de la...
Via

Via " El llaç lila"

Aquesta setmana, amb en Pany, hem deixat acabada aquesta nova via. Son 7 tirades que van cercant les plaques que es poden escalar tot pagant el peatge de caminar entre les...
GRONSA SUD. Via SOM 27 i MÉS.

29/02/20. Aquest dissabte acabem amb el pla B per les prediccions meteorològiques què donen possible pluges cap a ponent, volíem anar a Collegats. Així què posem rumb al...
Vinculant a Vilamala.

Després d'una estressant setmana de Carnaval on ha passat de tot: des de coses divertides i bones, passant per les no tant bones i acabant per autèntiques punyalades al cor...
Camins de Collbató, 1

Drecera dels Graus - Camí Vell - Pla de Sant Miquel - les Feixades - la Salut26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant...
Montserrat Sud, pel Camí Vell i les Feixades

26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant un itinerari d’uns 10 Km de recorregut i 550 m de desnivell que correspon...
SANTA ANNA Via de la gran diagonal

Sempre que havíem vingut per aquí no havia una rata, i després d'algunes piulades per internet. Avui sense contar les dues cordades que fèiem nosaltres havia nou persones...
Serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez

Pas d'en GiménezAvui guiats per la companya Magdalena Riera, pugem a la serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez. Es tracta de superar unes cornises que discorren per la...
Donec Perifician.

Diria que és una via força guapa i variada.La cova,la posterior sortida al buit,les plaques mantingudes de sortida,els flanqueigos i els díedres del comemcament...te de tot i...
Circuit per Èguet

1.01.20  Iniciem el nou any amb un petit circuit al voltant d’Èguet, un poblet de l’Alta Cerdanya, situat entre Targasona i Font-romeu, sota els contrafots meridionals...
Daniel, SA, a la Miranda de les Boïgues

Diuen que la primera escalada de l'any sempre és especial, i aquesta curta però bonica via ho va ser, sobretot per a la Queralt, que no havia escalat mai a Agulles!Una via...
ROC DE PONENT. Vies BORGES i FELICITAT.

2/01/20. Dia fred i amb boires, no tenim clar a on anar i al final ens decidim per anar cap a Tarragona, al Roc de Ponent. Quan arribem a l’Espluga de Francolí està sota la...
Via Zapadores a la Roca Alta.

La combinació de verticalitat,algún bloc sospitós i navegació fan que el primer llarg actui a mode de filtre,essent bastant més exigent que la resta del recorregut.Val a...