Grimpada

Esperando el Parche de Morfina.

Una de les darreres creacions d'Àger que pot arribar a esdevenir clàssica.Es tracta d'un itinerari prou variat malgrat desenvolupar-se majoritariament sobre terreny...
Moleta de Son Cabaspre per la Gran Canal

Moleta de Son CabaspreUn itinerari matinal i circular. Sortim del camí de la Coma d'en Llobera (Esporles), una pista de terra tancada amb una barrera. Des del mencionat camí,...
EL BAELL. CAL BARRICÓ. Via OSSEL.

30/10/19. Les Plaques de Cal Barricó és un racó del Ripollès amb una roca molt bona, mica en mica hem anat tatxant vies, avui amb el Josep anem a la via Ossel. Aquesta via...
214 - Ets Homonets i sa Falconera 19-10-2019

Podríem dir que aquesta ruta és la més exposada i vertiginosa de senderisme que es pot fer a Mallorca. Dic senderisme perquè hom no pot anar assegurat, ja que no hi ha on...
Bikini al Serrat dels Monjos.

Via majoritariment de placa amb un díedre final especialment bonic i sostingut. La placa del primer llarg és fina i  actua de filtre,en canvi la placa del segón llarg...
Volta al Catllaràs

Divendres 11 octubre 2019Distancia       14,4 kmDesnivell     1.066 mMonestir de Santa Maria de Lillet, Xalet del Catllaràs,...
Canvi climbàtic

DIMECRES, 16 D’OCTUBREAquesta setmana tinc malament el tema d’anar a escalar lluny, cal que arribi a casa al migdia per tant s’imposa quedar-me per Montserrat.Però les...
Lofoten a la Corona de la Reina.

Degut a l'abundància de parabolts aquesta és una via per tastar la finura d'Agulles sense massa exposició.Si sou dels que no voleu caminar més que escalar us caldrà...
El Gat, via Homedes, sortida Barbé

17.09.19  Molt de temps ha passat des d’aquell llunyà 7 d’octubre de 1984 en que vaig pujar a la roca del Gat, al massís del Pedraforca, per la via Homedes amb...
Pilier dels palmerales

DILLUNS, 23 DE SETEMBREPortem dos dies d’escalada  i hem acumulat més de mil metres, ja és hora de fer un recés si no volem cremar-nos i avui dilluns ha sorgit...
Cresta dels Racons

La Cresta dels Racons separa els dos cims bessons del mateix nom: el Pic del Racó Gros (2.779 m) i el Pic del Racó Petit (2.785). Curiosament, els noms dels cims no concorden...
Cresta de Peguera

La Cresta de Peguera (en realitat el nom correcte és Serrat de les Eres) és una activitat curta i relativament fàcil, apta per a una matinal. Ahir vam haver de suspendre la...
Via Tuaregs a la Palleta.

La més equipada de la paret i m'imagino que per això la més repetida,interessant dur un pla B tant per escalar com per rapelar,ja que no deu ser estrany trobar-hi la gentada...
Pica d'Estats.

16 d'agost del 2019Aquest mateix estiu es compleix el 25è aniversari de la meva primera ascensió a la Pica d’Estats, llavors amb la meva companya i amb amics, en la que vam...
Roques del Masmut (931 m)

Dissabte 14 de setembre de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Matarranya.Temps aproximat: 4 h (11,5 km)Desnivell: 395 m (acumulat)Dificultat (1):...
Mont Ténibre (3.031 m) en travessia

Avui hem fet el que podríem anomenar etapa reina de la nostra travessia de cinc dies pel Mercantour. Hem fet la travessia entre el refugi de Vens i el de Rabouns, passant...
Circuit pel Cambradase

22.08.19  La muntanya del Cambradase (o Cambra d’Ase, 2750 m), situada entre les valls d’Eina i de Planès, a l’Alta Cerdanya, forma un característic circ glacial...
La Collarada (2883 mts.) des de Villanúa.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Una setmana més la meteorologia ens ensenya la seva millor cara, d'ença que vaig penjar els esquís l'1 de juny, l'única...
Świnica (2.301 m.)

var Latitud_sortida = 49.232674; var Longitud_sortida = 19.982852; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Cresta de Roháče

var Latitud_sortida = 49.144267; var Longitud_sortida = 19.695045; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
PIC DE SUBENUIX (2950m) per la Vall Fosca

Alçada mínima: 1760mAlçada màxima: 2950mDistància: 24,2 kmTemps empleat: 10h45m (aturades incloses)Desnivell + : 1483mDesnivell - : 1483mFeia massa temps que no tornava a...
Vanoise. pic pierra menta. aresta nord.

14/08/19. La Pierra Menta és un Pic molt estètic per la seva vessant nord, si la veus has de pujar-hi. L’aresta Nord és la gran clàssica d’aquest cim. Aproximació...
Esperó NE al pic de la Valleta

Molt bona excursió + grimpada + excursió.Escalada plaent i divertida a un paratge bonic i molt mes a prop de casa del que ens pot semblar. Hi ha tot d'expansions que no tenen...
Barranc de la Font. Montsià

22 de juny de 2019 Les fortes pluges del passat hivern van causar nombrosos desperfectes a molts camins d'accés al Montsià, i a la vegada van fer baixar els barrancs de...
Gredos (3): circumval·lació a la galana

Impressionant recorregut per les altes valls de la Serra de Gredos: Comencem pel cercle de l'Almanzor i després visitem el cercle de 5 Lagunas.Pugem per la canal de los...
Cerví, aresta del Leone des de Cervinia.

El Cerví, la muntanya icònica, una de les més reproduides i una de les més altes dels Alps, amb el seus 4.478 metres. I encara més si tinguéssim en compte la prominència...
Sànchez Galí al Calderer.

També anomenada Esperó Central la Sànchez-Galí ens ha semblat una via molt benparida,de traçat elegant que recorre un esperó força aeri.Per nosaltres ha resultat ser una...
Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
El Somni d'en Rossell.

Sota el nostre punt de vista hi ha  cinc tirades molt bones,la resta es mou entre la caminada,el rostollisme i el ressalt ben aprofitat.Hem enllaçat els llargs 6+7 i...
Ascensió a la pala pedregosa de llesui

Ahir els companys es desdiuen d'anar a escalar i he de buscar un pla B amb urgència. Recordo haver-me mirat la Pala Pedregosa de Llesui com un cim prou interessant doncs està...
A la penya telera no pugen les vaques

L'altre dia estant a Panticosa, vaig estar observant la Penya Telera i em vaig adonar que era un dels cims més destacats del Pirineu i que encara no hi havia pujat.Així que...