Grimpada

Serra de Curull i fageda de la Grevolosa

24.11.18  En la primera sortida col·lectiva de la temporada (l’anterior al cim del Talló es va haver de suspendre per la pluja) hem anat una quarantena de companys a la...
Cincuentones

DIMECRES, 14 DE NOVEMBREEl dimarts va trucar-me el Juan Carlos per dir-me que el dimecres podia sortir a escalar i el mecanisme va posar-se en moviment.Tenim una via en cartera...
Castell de l’envestida (rupit).

Descripció de la ruta; Excursió d'una mica més de 10 quilòmetres, amb un desnivell moderat que no arriba als cinc-cents metres. El terreny pel qual passarem no té gaires...
Rotpunkt romàntic

Normal, V+ (90 m) Cavall Bernat, Montserrat.Porto un parell d'hores esbufegant de valent i sense aturar-me. Avui després de la migdiada, sense voler-ho evitar, l'avorriment...
Cresta del Ferran

Al gener de l'any 2002 vam venir a fer la Cresta del Ferran per primera vegada. Feia poc que s'havia publicat una ressenya en el Vèrtex i l'activitat ens va semblar atractiva....
La Venus a la Roca de la Coma.

Jornada esplèndida a Abella de la Conca i amb moltes ganes d'escalar. Com que erem tres i l'estat de forma de cadascú era més que dubtós, no ens hem complicat la vida i hem...
PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA  DE BANYELL

PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA DE BANYELL

Alçadamínima: 1785mAlçadamáxima: 2743mDistància: 14,3 kmTemps empleat: 6h (parades incloses)Desnivell + : 1292mDesnivell - : 1292mAPARCAMENT SORTENY – REFUGI DE RIALB –...
Xemeneia TIM a Sant Jeroni.

En aquesta via vàrem entrar amb el ganivet a la boca,preparats per una xemeneia estreta,fosca i impossible d'assegurar.Com tantes altres vegades l'itinerari va refutar les tres...
Xemeneia Pitufos a Collegats.

M'ha semblat una via ben suculenta i complerta.El primer plat del menú és una placa d'autoprotecció,llavors venen dues tirades de pura xemeneia on els més tirilles hauran...
Pic d'arbizon

El Pic d'Arbizon situat a dins de França al departament dels Alts Pirineus és un d'aquells cims que de tant en tant veus a les guies i ressenyes i que mai decideixes d'anar-hi...
Roca del Joc (1.615 m.)

var Latitud_sortida = 42.225550; var Longitud_sortida = 1.947494; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cova del Drac. Tinença de benifassà.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial; min-height:...
La Piràmide, via Aresta Brucs

8.09.18  Hi havia una vegada uns senderistes que un dia es van atrevir a alçar la vista cap a les muralles i agulles que apunten al cel... cap al territori dels agosarats...
Pessons, cresta del Gargantillar

La cresta del Gargantillar (a sobre) és una d'aquestes escalades senzilles que ens regalen les crestes andorranes. Una aproximació llarga però agradable, bona roca granítica...
Monte Pelmo

El Monte Pelmo, qui l'ha vist i no ha pensat immediatament en poder-hi pujar? Un dels cims més alts i més imposants de les Dolomites. Gros, massís i amb aspecte impenetrable....
Montoya-Picazo

Molt bona via, senzilla, assegurances justes i bona roca.cada burí te al costat un bolt , menys l'últim del primer llarg, al segon llarg hi ha un bolt de propina abans del...
Escurçó al Peladet.

A tots nosaltres ens va agradar molt:variada,ambient i roca prou correcte com per no passar por pel tema.De les plaques de franjes sobre roca gris impecable de les dues primeres...
Camí de l'Alsina

28-07-2018 Santuari Mirador dels Ermitans Via  :  Camí de l’AlsinaEl Víctor me envia un “guazap” per sortir dema dissabte, Jo ja me havia fet a la idea de...

Ascensió al Lustou (3.023 m)

El Lustou és un dels tresmils menys visitats pels muntanyencs del vessant sud dels Pirineus. El seu accés per la vessant espanyola és complicat per la llunyania dels...
Pirin. Travessa nord-sud

var Latitud_sortida = 41.873523; var Longitud_sortida = 23.426968; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Siuranella: territori perdut pels excursionistes

He anat d'excursió pels vols de Siurana i crec que és un territori que hem perdut els excursionistes de sola de bota i que ens han pres els escaladors. Totes les parets estan...
La Broca

18-07-2018          Sant Llorenç de Morunys Roca SubiranaVia  :  De la BrocaAvui toca fer una mica de...
Olimp (2.918 m.)

var Latitud_sortida = 40.083982; var Longitud_sortida = 22.406928; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Meteora (2)

var Latitud_sortida = 39.707693; var Longitud_sortida = 21.625314; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Integral josep barbera

DIUMENGE, 29 DE JULIOLEl dissabte vaig acabar al Bruc sense cap intenció d’escalar però amb l’idea de trobar un company per diumenge.No és normal que per aquestes dates...
Via de les Cabres a Gitarriu.

La pionera de Gitarriu.Alguns diran que es tracta d'una via de díedres Ordesians o Montrebeians.D'altres quan anem a Ordesa o a Montrebei diem:Cagun Déu è ben igual que...
Via ROCA VIVA al Pic de la Solana de Llauset

Diumenge 29 de juliol de 2018El Pic de la Solana de Llauset està situat en mig de vall del riu Llauset i la vall d'Anglios, en la part aragonesa de la...
Via castells barbera

DIMECRES 25 DE JULIOLTercer dia d’activitat, avui hem quedat amb el Marc a Martinet, ell ens acompanyarà en el nostre projecte al Cadi.Sortim de Martinet a les vuit i mentre...