Grimpada al gra de fajol per l aresta nord

Esperó nord al pic de ribuls

DIUMENGE, 03 DE SETEMBREPoc a poc anem entrant en la normalitat, però els nen encara tenen vacances i això condiciona els horaris.Aquestes vacances va trucar-me el Guillem per...
Northland, el llunyà  Nord de Nova Zelanda

Northland, el llunyà Nord de Nova Zelanda

Les terres del nord de Nova Zelanda ens van semblar magnífiques   i sorprenent ,  no parlarem  de grans paissatges i aglomeracions  de gent, però...
Visitant la Illa Nord de Nova Zelanda .

Deixem la Illa Sud, en tres hores creuem l'estret de Cook i arribem  Wellington, ciutat  entrada pel sud de la Illa Nord. Vam notar...
Navegar per la cara nord al midi d'ossau

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de tots els cantons. De fet es tracta d'una xemeneia d'un antic volcà amb una roca excepcional bella. Des de feia temps...

Santa Cecília, Aresta dels Merlets (75m, 6b)

Ja fa uns dies, vaig repetir aquesta petita via oberta en solitari el 2007. I ara aprofitant l’avinentesa he decidit donar-la a conèixer. Es tracte d’un interessant...
A la nord de la Fontnegra (Cerdanya)

**Encara amb pols a finals de maig! ens apropem a aquesta cubeta amb la idea de fer una alpinada de més roca que neu i en canvi el pam de neu nova ens fa prescindir dels ferros...

Aresta Nord del Dit

A recer de les mirades curioses l’Aresta Nord del Dit cedeix tot el protagonisme a la seu vessant de migdia. No obstant l’ombrívola cara Nord posseeix una de les...
Paret de l'os. aresta

Paret de l'os. aresta "puki-nuki"

27/04/17. Prediccions meteorològiques nefastes, pluja arreu, però si hi ha una oportunitat per escalar avui és cap a Ponent. Parem a Artesa per esmorzar plovent,...
Foquejant la nord del Turbón

Distància: 18 km.Desnivell: 1150.Dificultat: ME, S2 (hi ha uns 150 m+/- de bosc gens esquiable, si més no per a nosaltres).Durada total: 6 h.Punt de sortida: Pllano de la...
Roca de Ponent, via Aresta GER

15.03.17  Quan entre muntanyencs parlem de “granit”, immediatament evoquem records de crestes pirinenques, però per tastar un bon “granit” no cal anar tan lluny ja...
Sant Llorenç, via Aresta dels Cavalls

9.02.17  Quan la passada diada de Sant Esteve, anant d’excursió per Sant Llorenç, vam passar sota el cingle dels Cavalls, damunt de Can Pobla, en Pau va recordar que...
Solstici d'Estiu a la Nord del Pollegó Inferior.

La tartera és la mateixa i la pujada també, però la petita rentada de cara que l'hi han fet al camí fa que l'aproximació a la cara nord del Pollegó Inferior del Pedraforca...
Gra de Fajol (2.708 m.)

Dissabte 9 de juliol de 2016Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 4 h. 45 m. (8 Km.)Desnivell: 670 m.Dificultat:...
ROC DE PONENT, Aresta GER

1/06/16. Avui posem rumb cap a Tarragona, ara feia molt de temps què anava cap el sud. Aquesta via és tota una clàssica d’escalada en granit, molt estrany en...
Placa base i Aresta oest, a Abella de la Conca

L'endemà de la GAM, amb el José Manuel, anem fins a Abella de Conca per descontracturar-nos. Allà, gaudirem de dues vies molt interessants, però també molt agradables en...
Eriste Nord 3025m. i Eriste Central 3053m.

Introducció:28-06-2015.- Després que ahir varem fer la Cresta de les Espadas, avui fem els 2 Eristes que ens queden i baixarem fins el cotxe.Hem passat una bona nit, hem...
Besiberri Nord (3.008 m.)

//--> Basse de la paret summital Estany de Mar, en una ullada de sol Grimpada aèria entre blocs La Sílvia en un tram exposat...
 nord est clàssica al pic de la valleta

DIMARTS, 18 D’AGOSTUna de les avantatges de fer vacances és la possibilitat d’escollir el dia que vols anar a escalar en funció del temps i de l’objectiu i aquest ha...
I love climbing: aresta mogli

Darrerament sento molt el terme I LOVE CLIMBING crec que va ser la revista Desnivel que va "maquina" aquest terme que vindria a ser vies per anar a lligar, encara que s'ha...
Bessiberris: aresta de peyta

d'esquerra a dreta: aresta de Peyta, Bessiberris N, central i S, ComalofornoDissabte tarda quedem amb David i tirem cap a la vall de Boí. Tot i la mala previsió de mal temps...
Gran diedre, a la nord del Pedraforca

Aquest dissabte, volíem fer una escalada ràpida per ser a l'hora de dinar a casa, i el Gran diedre va ser una bona opció. El José Manuel no l'havia escalat mai, i jo...
Montserrat, saca gran, aresta brucs

6/05/15. Aquesta tarda ens demanem una de les clàssiques d’Agulles. La Saca Gran per la seva Aresta Brucs, una de les imprescindibles amb un grau amable.Feia molts anys què...
Calidònia a la Paret Nord d'Agulles

El traçat i recorregut es d'allò de lo mes encertat i tot amb lliure, pena que la roca no acompanya gens traient-li  interès.Per a fanàtics de la cara Nord.Material...

Aresta Nord de la Nana

Vet aquí un de tants casos de vies que van canviant de tarannà amb el pas de les cordades. Ve a tomb transcriure unes línies del “Roques, Parets i Agulles”...

Aresta Nord de l’Amagada

L’Amagada, dissimula entre la Mamelluda, la Miranda de l’Alba i l’Agulla d’en Charly fent honor al seu nom. Malgrat passar desapercebuda és una agulla...