Guerreros de la roca a la paret del dispensari

Disciplina Feixista a la Paret del Grau.

Matinal ultra ràpida a Coll de Nargó per rescatar-nos mutuament amb el company de les cavòries que últimament ens atormenten i que ens allunyen involuntariament de les...

“C.A.D.E.” a la Roca 92

C.A.D.E. (150 m MD+) a la Roca 92 de Montserrat, amb en Joan Brunet… o bé com suar més que …Continua llegint →

“Del Corb” a la Roca Gran de Ferrús

DEL CORB (250 m MD+) a la Roca Gran de Ferrús, amb en Kiku Soler… o bé com passar més …Continua llegint →
Via del Quart Home a la Roca del Migdia.

Aquests darrers dies he navegat en un mar de dubtes per decidir on anar escalar: ahir al vespre vaig optar pel Cadí i fins aquest matí al prat no he triat la via. Finalment,...

466 - Costabona Roca Colom 100718

466 Costabona Roca Colom 100719Si us voleu baixar la traça del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc, per Avifont:...
CAMARASA. PARET DEL DISPENSARI. Via JOEL.

13/07/19. Tornem a buscar l’ombra i anem a Camarasa, però avui tot i escalar a l’ombra hem tingut molta xafogor. Anem tatxant vies i avui li toca a la via Joel de la...
Malalts de Roca (renovada)

Aquest dissabte vàrem pujar a Coll Roig a veure com havia re-equipat en Santi Sanz la nostra via.Mentre en Jòse i jo comencem per escalar la via del Jony, en Jordi i el Joanet...
Roca espana = roca estimada

Fa anys, quan vaig pujar al pic del Mont-roig, vaig admirar una agulla que atreia els meus ulls amb força. Quan vaig arribar a casa vaig cercar com es deia aquella altiva roca,...
Peque Mantecas a la Roca Alta.

Una molt bona via,de les d'anar repetint cada cert temps.La roca és bona en tot el recorregut,l'ambient aeri,els moviments variats i la dificultat mantinguda.Cal alguna cosa...
Via Estruch a la Roca de les Onze Hores.

Recorregut pels amants de l'encastament i el rovell.L'entrada l'hem fet per la Renom-Garcia,tirada tombada de finura que contrasta amb el caràcter atlètic i fissurat de la...
Resum de la Trobada Roca Nua Montserrat 2019

Només han passat dos dies des que ens despedíem dels participants, acompanyants i col·laboradors a les portes del refugi de Sant Benet i sembla que hagin passat setmanes. La...
MONTSERRAT Paret de la Codolosa

Feia mes de tres anys que no podia quedar a la tarde a Montserrat, per fi avui quedem amb el Toni, per fer una grimpada per Montserrat. Ja comença apretar la calor així...
Via INDEPENDÈNCIA a la Paret del Devesó. Malanyeu

Diumenge 26 de maig de 2019Aquest diumenge tornem a Malanyeu fent esmena de l'expresió, "anem cap a la independència". Aquesta via fa temps que ens la miràvem i aquet cop ens...
Rostollaires a la Paret de Catalunya.

Dos anys gairebé sense anar a la Paret de Catalunya de Montrebei i la veritat és que ja en tenia ganes, però l'estat de la pista tirava enrera (i certament, si no tens...
Martinetti a la paret de la Formiguera

Del cim de l'esperó sud, agafem un caminet que va cap a l'oest seguint la carena, fins que comença a baixar i creua el que que puja des de la carretera. Llavors en poca estona...
Via BADALONA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 4 de maig de 2019Tornem a Malanyeu a fer una de les vies que ens quedaven pendents de fer, la Badalona. No es una via que m'ha fet el pes, doncs te un primer llarg...
Díedre Farreny a la Roca Alta.

El díedre més cridaner de tot el Montsec!. Un cop ficats a la via ens hem topat amb una escalada més feréstega que farrenya.Hi ha trams de roca a controlar,sabines groses...
Sa Paret des Moro i el puig de ses Fel·les

Sa Paret des MoroEl punt d’inici d'aquest itinerari, es situa al Km 5 de la carretera Ma-1030 d’Andratx a Sant Elm. Deixem el vehicle a l'aparcament del cementiri de...
Tercera República a la Roca de les onze hores.

Potent escalada lliure o entretinguda escalada combinada,de nosaltres o del nostre nivell dependrà l'elecció.En tot cas la via roman equipada amb bolts i espits del 10 per no...