Guingueta

Matinal al pic de Duraneu

16.07.17  Fàcil i ràpida ascensió al pic de Duraneu (2539 m), situat a la serra de l’Artiga, a l’Alta Cerdanya, sobre l’antiga estació d’esquí d’Er Puigmal...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
El Pla d'Alp

var Latitud_sortida = 42.430600; var Longitud_sortida = 1.941111; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Lo Caubo (2.281 m.)

var Latitud_sortida = 42.576148; var Longitud_sortida = 1.213033; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Ruta arqueològica per Eina (1.574 m.)

Dijous 11 d’agost de 2016Primera sortida temporada 2016 - 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 3 h.Desnivell: 100...
Refugi del Pla de la Font

Avui hem fet una curta etapa d'aproximació fins al refugi del Pla de la Font on tenim previst pernoctar per tal d'intentar demà l'ascensió amb esquís al Pic del Pinetó. Hem...
CONGOST del MU

...
Els quatre Puigmals

30.08.15  Excursió senzilla des de la Cerdanya, malgrat el desnivell, al conjunt dels quatre Puigmals, format pel Puigmal pròpiament dit o Puigmal d’Er, el Pic o...

25-26-27/08/2015 tram carros de foc

25-26-27/08/2015 TRAM CARROS DE FOCDIMARTS 25A ¾ de 10 ens trobem els 9 participants, Catalunya Central Junyent, Rosa i Samsó, d’Osona Ramón, Costa Brava Sud, Blanch,...
Un altre circuit per la Cerdanya amb bicicleta

18.07.15  Com sempre per aquestes dates, i de cara a l’entrenament per a la bicicletada de l’estiu que aquest any serà al riu Duero, les Isabels i el Siscu ens hem...
Ventolau (2.851 m.)

//--> Pla de Sartari Estany de la Gola Tres Estanys i el Ventolau al fons Mont-roig i el circ de la Gallina, des del cim...
Gorges del Segre en BTT

//--> Pedalem per la plana ceretana camí de Llívia Entrem a les Gorges del Segre Pujant fort per la pista al peu del riu Arribem...
CANIGO (2.784 m.) per Cortalets

CIM: Canigó (2.784 m.) per CortaletsCOORDENADES CIM: 42°31′10″N, 02°27′22″ECOMARQUES: Roselló, Conflent i VallespirHORARI: 3h 15 min. (2 h + 1h15 min.)DESNIVELL:+...
GR 11: Espot - La Guingueta d'Àneu

Anterior: Restanca - EspotDesprés de la pallissa del dia anterior, i encara havent dormit més hores que un rellotge, no em veia amb cor de continuar el GR tal i com tenia...
GR 11: Ref. Conangles - Ref. Restanca

Anterior: Ref. Coronas - Ref. ConanglesPer fi, onze anys després de començar la travessa pirenaica arribo a la meva terra. De moment, el traçat del GR 11 per la província de...