Here

Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
Via misteri

DIUMENGE, 28 DE JUNYDesprès de sortir dijous per culpa de les festes i revetlles, aquesta setmana toca sortir el diumenge.En la roda de contactes coincidim en sortir amb l’...
Via : K

25-06-2020    Montgrony Coll Roig Via :  "K" Arribada al aparcament de Coll Roig i esta a petar .....!!! de moment ningú a les parets, al aparcament...
Cresta de l'abellerol

Fa 10 anys vaig fer una entrada al blog a la Cresta de l'Abellerol. Ara en tornar-hi veig que la informació que hi vaig posar és massa justa i crec adient ampliar-la i...
15 anys de... la Chamán a la Paret del Montnou.

La via Chamán a la Paret del Montnou sempre m'havia imposat respecte ja que la graduació original era MD/A2+ i un A2+ no era per infravalorar i menys coneixent els autors de...
El Cilindre de Montgai, via Ribes-Sabaté

21.02.20  Després d’haver anat a escalar dos cops seguits al Montroig, ara per a variar anem un xic més avall d’aquesta serra: a Sant Llorenç de Montgai, indret que...
Coll de Nargó - Els Castellassos.

Coll de Nargó con la misma tribu de "Grimpaires" de Vilanova, Dany, Marcel, Carlos, Dani, Adrià, el menda y hoy nos acompaña Xavi uno de los equipados del sector "Els...
SERRA DE LES CANALS. Via SOL DE MITJANIT.

9/03/20. Ara feia temps què no quedava amb el Jordi Lluch i avui hem coincidit per anar a la via Sol de Mitjanit a la Serra de les Canals. Aquesta via la vaig fer quan la van...
VILANOVA DE MEIA Via Tarzan

Recordo que fa unes setmanes que vam venir a fer les vies de les 5 feixes i em trobava supermotivat, Avui, que venim a fer la Tarzan em trobo més encongit no sé si el motiu...
Abella de la Conca - Via Marta - 27/12/2019

Abella de la Conca és un poble que enamora, no sé exactament el per que; la seva orientació, el fet que està per sobre de la vall, les seves llums, les seves cases, els seus...
ABELLA DE LA CONCA Torre Xica  via Yolanda Cortes

ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Yolanda Cortes

Després dels dos dies de Nadal ens trobem amb els amics del Vallès a Abella de la Conca . Ens distribuïm en tres cordades per fer les vies Pepa, Yolanda Cortes i la Mariquita...
61è PESSEBRE DE MUNTANYA: SERRA DE LA CAMPANETA

(Aquesta entrada està carregada d'observacions personals que poc poden interessar als que cerquin una forma agradable d'assolir el cim de la serra de la Campaneta)Avui ha...
Vies a Coll Roig

Ressenya d'en Joan AsinAquest dissabte pugem a Coll Roig a fer la via Tardor Calenta i la del seu costat, una via den Gustavo Mañez que en Santi Sanz està restaurant al seu...
Pala Alta, via Brothers Ruiz

27.11.19  La Pala Alta, amb els seus 950 m, és el punt culminant del Mont-roig, una allargada serra situada al sud del Montsec i que representa el primer entrebanc...
Ezin gelditu  (Montañesa  7b+ obl)

Ezin gelditu (Montañesa 7b+ obl)

Texto: Gorka Lertxundi (aviador)Fotos: Maria Alsina, Unai Mendia y Gorka Obra de arte de Eli Azurmendi. Eskerrik asko!Todo empieza cuando recibo una llamada de Maria y...
Plaques d'orgasme: tardor calenta

En Toni Vilaseca obra una via damunt de Coll Roig (Santuari de Montgrony) i em diu que m'animi a fer la segona repetició de la via. Una idea que abans tenia certa...
Tardor calenta

DIMECRES, 13 DE NOVEMBREAquest mes sembla que es presenta malament per a poder sortir a escalar, desprès del pont de novembre en que va fer mal temps i jo encara estava tocat...
Barranc de la Font i de l'Aubelló. Xert

31 d'agost de 2019 Nova aproximació a les terres del Maestrat. Us proposo una passejada pel barranc de l'Aubelló i de la Font, de Xert, per gaudir del potent patrimoni de...
Paret d'Àger, via Alkaid

29.10.19  Després d’haver tastat la Paret d’Àger a la via Montsiciana la passada primavera, ara en plena tardor toca entrar en matèria, per això anem a l’Alkaid,...
Via TARDOR CALENTA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 9 de novembre de 2019La via que proposem aquest cop està total equipada amb parabolts, escalada de poc compromís i discontínua però molt divertida i ràpida....
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via TARDOR CALENTA.

6/11/19. Quan vam repetir la via Malalts de roca al Coll Roig, recent re-equipada per Santi Sanz vam coincidir amb ell, li vaig preguntar per unes plaques de...
Lo castanyot de la seam - alpirando

Avui ha tocat una sortida social. La SEAM (Secció d'Escalada i Alta Muntanya) organitza una festa. He anat a fer esportiva al sector d'Alpirando. He estat durant el matí fent...
Al Sant Alís, per l'obaga

Foto: Carles M.Distància: 50 km.Desnivell: 1800 m.Dificultat: mitjana (alta si trobem el "ferm" moll).Punt de sortida: Cellers.Durada total: 7:30h.Excursió llarga i exigent...
EL BAELL. CAL BARRICÓ. Via OSSEL.

30/10/19. Les Plaques de Cal Barricó és un racó del Ripollès amb una roca molt bona, mica en mica hem anat tatxant vies, avui amb el Josep anem a la via Ossel. Aquesta via...
Diari

Un blog esdevé amb el temps el dietari d'un mateix,sobretot quan s'han acabat les històries sorprenents, les aventures, o les apertures exigents.Llavors hi expliques...
AGULLA DE LA PARET DE LA RUFA. Via ESBIAIXADA.

24/10/19. Avui amb el Remi anàvem a re-emprendre un antic projecte i ves per on a l’arribar a peu de via ja veiem parabolts ?....sembla què algú ja hi està treballant. Com...