I nuvols

Pic de la Rama (2.329 m) amb esquís

Com saben els nostres seguidors, cada any per aquestes dates fem una sortida de quatre dies d'esquí de muntanya per zones relativament poc conegudes dels Alps. El Queyras,...
Dolina Kościeliska

var Latitud_sortida = 49.275600; var Longitud_sortida = 19.868201; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Turons de la Segarra

var Latitud_sortida = 41.626990; var Longitud_sortida = 1.341355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Alta Via 4 als Dolomites

Crònica de la ruta realitzada als Dolomites, del 7 al 13 de juliol, per nou companys (Cristina, Montse, Quim, Jose, Gabriel, Benito, Ramon, Esteve i Eugenio), a través de...
Paret del Pont - Integral

11-10-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret del Pont Via  :   IntegralPluges Mediterrànies a dojo, carrers inundats i temps per estar tranquil a casa ordenant...
Al mal temps, donar-li passada... al Montsant!

Distància: 43 km.Desnivell: 1550 m.Dificultat: alta, puntualment molt alta.Ciclabilitat: 98,5%.Durada total: 6:30 h. Punt de sortida: Ulldemolins.Portem un parell de mesos de...
Muntanyetes i Serrat Gran

var Latitud_sortida = 42.284255; var Longitud_sortida = 1.891254; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
TOP PANOràmiques

A arribat el moment, la nostra primera exposició de fotografíes de muntanya! Després de molts anys descobrint racons encissadors i desconeguts als pirineus, hem decidit...

366 Roda de Ter-Savassona-Sant Feliuet 270416

366 Roda de Ter-Savassona-Sant Feliuet 270416Avui, per diferents motius, sols sortim tres xiruques de la costa. Per la C25 Eix transversal, fins a la sortida de Vic Illa Càrnia...
Montcabrer (1.390 m.)

//--> Arribem a la carena de la serra de Mariola Davant ja tenim el Montcabrer El camí voreja el cim per la seva base Baixant del...
Esperó dels núvols al Dumbo.

M'ha semblat guapa i pel meu nivell exposada.Típica escalada de finura d'Agulles amb trams on cal navegar buscant el pas més senzill per arribar a la següent xapa. La...
Kang Yatsé II (6.175 m.)

//--> Reposant al camp base Ens acostem al tram més dret La Sílvia enfilant-se a l'aresta Pujant fort amb un immens horitzó...
Coma del Forn (2701 m)

Tenim tot un cap de setmana de molt bon temps, anticiclònic de cap a peus. Avui volem fer una sortida suau perquè demà sortirem amb la família andorrana i ens apretaran...
Marxa de Resistència de les Valls d'Àneu

El 9 de Juny un parell de trempapics vam participar en la 4ª Marxa de Resistència de les Valls d'Àneu, per nosaltres la primera marxa d'aquestes característiques per terres...
Lo Parot

Tenia ganes de conèixer la gran olivera. Com es diu aquí, l'auliver, en masculí, que per això és lo Parot.Arbre monumental i l'olivera més vella de Catalunya. Se li estima...
Via Cherokee Express a la Paret de Canalda

3 d'agost de 2013Si no estan de vacances, la majoria dels col.legues hi son i jo, abans de marxar encara que siguin poc dies, volia fer el comiat de tocar roca, que estaré al...
Escalades cantàbriques. Roca, mar ...i núvols.

Tenia moltes expectatives i ganes en aquestes escalades cantàbriques però al final el mal temps ens ha condicionat l'activitat. I com sempre passa en aquests casos, el bon...
Puigneulós, la tardor

A principis de Novembre tocava veure tardor en tot el seu esplendor, fullam sec, castanyes, colors ocres i bolets a dojo.Vam triar una serra encara desconeguda per nosaltres,...