Ii

"FALAISE DE SÉLOGE. Via BARNÉO. VANOISE.

16/08/19. Darrera activitat d’aquesta setmana per la “Vanoise”. Avui anem a la “falaise de Séloge”, una paret de plaques d’esquits cristal·lí amb una aparença...
FERRADA ROC DU VENT 2360m. BEAUFORT-VANOISE.

15/08/19. Avui toca via Ferrada al Roc du Vent. Aquesta via ferrada puja al Roc du Vent, te dues parts. La primera puja al cim del Roc de Vent 2360m, amb una dificultat de K3,...
Escalada a grècia 2. leonidio

En aquesta entrada compartiré la  nostra visita   per  les zones de Leonidio una  població costera del Peloponès, molt atractiva i pintoresca...
Vanoise. pic pierra menta. aresta nord.

14/08/19. La Pierra Menta és un Pic molt estètic per la seva vessant nord, si la veus has de pujar-hi. L’aresta Nord és la gran clàssica d’aquest cim. Aproximació...
La Cara de Mico, via Xavi Sampietro

19.07.19  Pel juny del 2017, i en el decurs de l’escalada a la via Pere Navalón de la Gorra Frígia, vam veure una cordada a una agulla que teníem just a sota nostre, i...
Vanoise, excursió 5 llacs (beaufortain)

11/08/19. Primer dia de vacances a la “Vanoise”, com a entrant fem l’excursió als 5 llacs, una de les clàssiques de la zona. Per arribar al petit aparcament on comença...
Castellot i Castell de Marmellar. 100 cims.

23 de juliol de 2019Interessant proposta per descobrir la serra del Marmellar, al cor del Penedès. Al llarg de la ruta podrem descobrir velles masades fortificades com la Torre...
Via fleur de rodho

DISSABTE, 10 D’AGOSTA les vacances sempre queda algun dia penjat i cal aprofitar-lo.Desprès de baixar del Pirineu aragonès aprofitant la frescor tinc que estar uns dies per...
Via retiro espiritual

DIMECRES, 31 DE JULIOLDema començo oficialment les vacances d’estiu, però les bones costums, millor no perdre-les i com sempre , quedem per sortir el dimecres a la recerca...
El coll de Malrem (1131 m.)

S'apropa un nou 11 de setembre i de ben segur que un milió de persones sortirà de nou al carrer a demanar la independència, però hi va haver un temps en que la lluita per la...
Torrent Fondo de Moritx

El Torrent Fondo de Moritx és un dels barrancs més interessants de tota l'illa de Mallorca. Tot i que el descens és curt, baixa encaixonat formant gorgs i salts amb un...
Puigmal des de la Ribera d'Er

12.07.19  Fa quatre estius vam pujar al Puigmal, i als altres cims que porten aquest nom, des de la Cerdanya, tot pujant i baixant per la petita vall o comella...
Els Baluards de Tortosa.

5 de maig de 2019Dins del calendari de sortides de Terres de Cruïlla per al 2019, des del Camp d'aprenentatge del delta de l'Ebre, i donant continuïtat a la sortida de les...
PIC DE LA MINA 2683m.

3/08/19. El Pic de la Mina és una ascensió còmoda, sortint del Coll de Pimorent (1920m). El pic és ben visibles al fons, seguim per una pista què s’endinsa a la vall fins...
Escalada a grècia .1º part

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke:...
Pilar de Sant Martí al Canigó.

Petit recorregut de ressalts,segurament sigui una bona opció per iniciar-se a la via llarga.Hi trobarem un equipament generós,bona roca ( compte amb uns blocs al primer tram...
Oix i la vall d’Hortmoier (496 m)

Dissabte 3 d’agost de 2019Primera sortida de la temporada 2019 / 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h 30 m (14,1...

Xii caminada popular collbato:

Aquest 2019 es celebrarà la dotzena edició de la Caminada Popular Collbató, organitzada per 4000PEUS. Com cada any, us convidem a participar-hi en aquesta caminada...
Gorra Frígia, via Stromberg

10.07.19  Després de la gran calorada de finals de juny, i aprofitant una breu “refrescada”, tornem a la Gorra Frígia per escalar-la aquest cop per la via Stromberg,...

Article del llibre de festes. RUTES DESCONEGUDES PER BÈRNIAPer fi m'he animat a escriure un xicotet article al llibre de festes de Benissa.Com no tot el món té accés al...
Gredos (3): circumval·lació a la galana

Impressionant recorregut per les altes valls de la Serra de Gredos: Comencem pel cercle de l'Almanzor i després visitem el cercle de 5 Lagunas.Pugem per la canal de los...
Cerví, aresta del Leone des de Cervinia.

El Cerví, la muntanya icònica, una de les més reproduides i una de les més altes dels Alps, amb el seus 4.478 metres. I encara més si tinguéssim en compte la prominència...
Sànchez Galí al Calderer.

També anomenada Esperó Central la Sànchez-Galí ens ha semblat una via molt benparida,de traçat elegant que recorre un esperó força aeri.Per nosaltres ha resultat ser una...
Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
CAMARASA. LO SABARDÓ. Via MAYOR-OLIVA.

27/07/19. Aquest dissabte les prediccions son de pluja, sembla però què a ponent és pot aguantar. Anem a Camarasa, sense  gaires expectatives, com el Juan Carlos no ha...
PIC MONT-ROIG 2864m.

24-25/07/19. El Mont-Roig (2864m) és un dels 100 cims comarcals, sostre del Pallars Sobirà,  però queda eclipsat pels tres mils què l’envolten. La seva ascensió és...
Gorra Frígia, via Ana Marisa Correia

26.06.19  Just a l’inici de l’onada de calor més severa dels darrers anys, decidim anar a escalar a Montserrat però escollint molt bé allà on anem per tal d’estar...
Una passada de mundial!!!

27 i 28 de juliol, 16è Campionat Mundial de Rogaine a La MolinaThe Wild Boar Trio: 147 punts (24 fites) 23-52-52 Categoria MSV (homes Superveterans)19-35-34 en moviment 58,8...
PEDRAFORCA-EL GAT.Via HOMEDES.

23/07/19. La via Homedes oberta el 1935, va ser una gesta en el seu temps, avui en dia és una de les clàssiques indispensable del Pedraforca. Totes les...
Volta al Bosc de Son Vic

Penyal GranUna bonica volta pels alzinars de la mola de na Ferrana, entre Esporles i Puigpunyent. L'itinerari puja a l'ermita de Maristel·la pel pas de sa Granja, un paretó...
Travessa d'Svaneti (7): Ifrali - Ushguli

Sortim d'Ifrali en direcció a Ushguli, el darrer dels pobles que visitarem i un del més emblemàtics d'Svaneti. El dia s'ha aixecat assoleiat, i no sembla que ens haguem de...
Plaer de l'escalada: agulla de portalet

Feia temps que li tenia l'ull posat i finalment avui he pogut fer una nova ruta de Sendero límite. En poques paraules, és una via que m'ha agradat molt, senzillament perquè...
Vall del Madriu (Andorra)

La Vall del Madriu d'Andorra és una de les valls més apreciades del Pirineu, i des de l'any 2004 la UNESCO l'ha incorporat al Patrimoni de la Humanitat dins la categoria de...
GR5: Refugi de Rosuel - Tignes

Amb aquesta etapa del GR5 hem entrat de ple a la Vanoise, una de les zones més atractives dels Alps francesos, on hi ha un gran parc natural que, conjuntament amb el parc...
Via aniversari de l'ernesto

DIMECRES, 17 DE JULIOLDesprés de molts dies buscant l’ombra, avui s’han canviat les coses i ens cal cercar una paret amb poca aproximació i retorn , per   ...