Iii

Directe Núria

26-09-2018 Monestir Gorros Miranda de les Magdalenes Via  : Directe NúriaSembla que torna la calor, busquem entre diferents opcions i surt aquesta meva oblidada via,...
Bateig a malanyeu: montse curto

Em diu en Toni Vilaseca: - I si anem a Malanyeu? Se m'obren els ulls ... doncs la veritat que en tenia ganes doncs tothom en parlava i jo sóc batxiller de mena. Els companys de...
Vall de la llosa.

Descripció de la ruta; passejada curta i plaent ideal per fer amb nens, que ens aproparà a l'interior de la Vall de la Llosa. Una vall que té la seva capçalera al nord a...
La Broca

22-09-2018 Sant Llorenç de Morunys Vall del Lord Roca Subirana Via : La BrocaAvui es un dia de retrobament després de el estiu  el esmorzar al bar de Sant Llorenç de...
Puntal de l'Albarda, via Aresta Ribas

28.09.18  Després de diversos intents frustrats, per culpa del mal temps i els vents huracanats, per fí ha caigut l’aresta... em refereixo a l’Aresta Ribas del Puntal...
Les CRESTES DEL NINET, Els Mollons

Dijous 27 de setembre de 2018Trenta nou anys fa que vaig escalar per primer cop aquestes crestes, quan ningú de nosaltres teníem cap vehicle i carregats amb la motxilla...
Xemeneia TIM a Sant Jeroni.

En aquesta via vàrem entrar amb el ganivet a la boca,preparats per una xemeneia estreta,fosca i impossible d'assegurar.Com tantes altres vegades l'itinerari va refutar les tres...
Acròmion

19-09-2018 Monestir Gorros Magdalena Superior Via  : Acròmion Avui estem els tres, sembla que els nets ja van a les guarderies ..... ufffff que difícil això de ser avi...
Dent d'En Rossell - Via KURU- 22/09/2018

Amb el Miquel i l'Ita hem iniciat la bonica aproximació al peu de via. Quan hem arribat hi hem desfet les motxilles, ens hem donat que no havia posat els gats a l'Ita....
Sendero limite

DISSABTE, 22 DE SETEMBRESembla que el temps comença a donar símptomes de canvi, s’ acosta la tardor, però encara queden dies per poder fer alguna de les escalades que tinc...
Doc. Anton

14-09-2018MonestirGorrosMagdalena SuperiorVia  : Doc. AntonSeguim amb bon temps, algun ruixat de tarda i temperatura adient si se escull  la orientació de les vies,...
Optima

08-09-2018MonestirGorrosGorra FrígiaVia  : OptimaDia mol tranquil de escaladors a la zona de Gorros, avui al bar, tot esmorzant,  he petat la xerrada amb un vell...
La Piràmide, via Aresta Brucs

8.09.18  Hi havia una vegada uns senderistes que un dia es van atrevir a alçar la vista cap a les muralles i agulles que apunten al cel... cap al territori dels agosarats...
Via LA PEPA a la Torre Xica. Abella de la conca

Dissabte 8 de setembre de 2018Tornem de nou a Abella de la Conca per acabar una via que teniem pendent, doncs ens vàrem equivocar al darrer llarg i vem dir que tornariem per...
Pitu i Núria

30-08-2018 Monestir Mirador de Sant Joan Via  : Pitu / NúriaFinals d’agost i encara anem buscant l’ombra. Avui l’Esteve esta complint amb les seves obligacions...

El Camí OLIBA (Rupit-Bracons)

Què és el Camí Oliba?El Camí Oliba és un sender de gran recorregut homologat (GR 151 i 151.1) que connecta algunes de les obres més emblemàtiques de l'art romànic...
De La Núria

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  De La NúriaAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...
D'en Guillem

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  D'en GuillemAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...
Montsec paret del doll. xemeneia fonda.

1/09/18. Anar al Doll, és garantia d’aventura. En aquesta paret l’escalada és el medi per a pujar-hi més què un objectiu propi de l’escalada.La xemeneia fonda està...
D'en Guillem

Febrer  2008Coll de NargóSerrat del ConillerConiller EstVia  :  D'en Guillem  Dificultat  obligada V/ AoLes reunions tenen 3 xapes i el total de xapes...
El Rostoll

Novembre 2006Coll de NargoSerrat del ConillerConiller OestVia  :  El Rostoll La via te els dos primers llargs  amb força Ae, i la  resta es de mol baixa...
Camí de l'Alsina

28-07-2018 Santuari Mirador dels Ermitans Via  :  Camí de l’AlsinaEl Víctor me envia un “guazap” per sortir dema dissabte, Jo ja me havia fet a la idea de...

Desig de granit: espolon del pino

El granit té una duresa de roca que enamora amb apassionament per la seva noblesa. Personalment - accepto la divergència - és la pedra que més m'agrada, segurament perquè...
El plaer del granet: ampriu - via xanadu

Decidim pujar al Pirineu i la zona triada és Cerler, i més concretament, l'Ampriu on hi ha diverses zones de vies equipades. Volíem fer molta cosa però al final només podem...
Dent d'Orlu, via Tapas Sans Dalle

19.09.18  Enmig de l’alta vall del riu Arièja (a la comarca francesa de les Vals d’Acs), s’alça l’imponent pic de Brasselh (2222 m), un ullal de roca blanca més...
La Infidel

25-07-2018 Gorros Cara de Mico (o Agulla del Mirador) Via  : La InfidelA primera hora del matí ja es nota  la calor, en fi, a la ombra i amb la cervesa a la ma no...

Colorantes Permitidos a l'Elefantet.

Bona proposta esportiva plenament vuitantera,equipada per dalt amb un punt de mala llet i assegurançes justes en trams concrets.Escalada 100% plaquera però variada en aquest...
Via LO TIO GOS al Gorro Frigi

Dissabte 25 d'agost de 2018La via que descric a continuació es prou popular per donar mes explicacions. Sense cap pretensió, aquesta via es prou assequible per qualsevol...
La Gavina

11-07-2018                       Gorra Frígia Via  :...

Escalada esportiva al gerro: via africa

Anem a escalar al Gerro a tocar del Timbaler. Em pensava que anàvem a fer via clàssica però quan arribem allí viem que hi ha una munió de vies que hi pugen i que estan...