Inici

Moletó de sa Granja pel pas d'en Redó

PortellAvui ascendim directament des de la Vall de Superna, travessant comellars i pel pas d'en Redó, fins al coll des Bous i des d'aquí enfilem fins assolir el moletó de sa...
Corriols a llevant de Salàs de Pallars

Distància: 25 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4:00 h.Punt d'inici: Salàs de Pallars.Des de Salàs comencem a pujar de valent per pista en direcció a...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...
TARDOR AL MONTSENY  (Fagedes de Santa Fe)

TARDOR AL MONTSENY (Fagedes de Santa Fe)

Un cop més aprofitem aquests dIes de la tardor per fer una visita al Parc Natural del Montseny i concretament a les fagedes situades en els vessants del Turó de l'Home i les...
Cueva de los arnales

Aprofitant que estem a Bujaruelo i que avui és dia de tornada cap a casa i podem disposar de tot el matí per fer alguna altra activitat  de baixa intensitat, ens dirigim...
Nou projecte.

13/11/19. Dia gèlid i tapat, avui anem d’exploració. Hi ha línies què les veus o si més no què cal anar-hi a fer-li un tast i això hem fet. Després del dubtes inicials...
La Lloma Llarga

27/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Alta, la ruta de hui transcorrerà a cavall entre els termes de Llíber i Benissa, els quals formen part de la Vall de Pop,...
Entre clàssics i novetats de la Coma de Meià

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m+ / 1600m-Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Hostal Roig.Punt final: Vilanova de Meià.Durada total: 5 h.Les Torretes, punt més alt del...
Paret d'Àger, via Alkaid

29.10.19  Després d’haver tastat la Paret d’Àger a la via Montsiciana la passada primavera, ara en plena tardor toca entrar en matèria, per això anem a l’Alkaid,...
Montserrat: matinal a Sant Jeroni

En aquesta ocasió recomano una excursió matinal a Sant Jeroni (1.236 m), el cim de Montserrat. Es tracta d'un itinerari fàcil que iniciem a l'estació superior del funicular...
Ruta de l'esquirol a Premià de Dalt

Comarca del Maresme, Parc de la Serralada Litoral.Itinerari circular, fàcil - Distància 5,32 km - Durada: 2hores - Desnivell: 220mSender local SL-C 112  Anem en...
Moleta de Son Cabaspre per la Gran Canal

Moleta de Son CabaspreUn itinerari matinal i circular. Sortim del camí de la Coma d'en Llobera (Esporles), una pista de terra tancada amb una barrera. Des del mencionat camí,...
Avenc dels Topògrafs

L'Avenc dels Topògrafs és una de les coves més estètiques de la zona del Garraf i l'Ordal, amb tota mena de formacions molt ben conservades, encara que amb un recorregut...

Via superman a lo paller dels ports

La via Superman a Lo Paller dels Ports és una via que me l' havia mirat i remirat. Té un grau no gaire alt però amb poc equipament. Això fa respecte. L'altre dia vam anar a...
Al voltant del tossal de Cambrils

27.10.19  El darrer diumenge d’octubre, i ja ben entrada la tardor, iniciem les sortides mensuals programades, també conegudes com “Les excursions del Samarra”....
Taga (2.035 m)

Dissabte 2 de novembre de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h.Desnivell: 700 m.Dificultat (1): Mitjana.Programa:...
Etiòpia (2ª part) i última al sud.

Mapa Gizi 1:2.000.000El quart dia sortim d’Arba Minch direcció al sud, triguem una mica més de dues hores en arribar al poble de Konso on passarem l'última nit d'aquesta...
Ressenyes del Roc de l'Alou.

Nosaltres hi hem fet una trobada d'escalada en familia i la veritat és que el sector ens ha anat de perles per aquest objectiu degut a :1) Aproximació pràcticament...
Torrent dels Abadals

El Torrent dels Abadals és un camí equipat que puja per la llera d'un petit torrent, a prop de la població de Castellbell i el Vilar. És com una petita via ferrada equipada...
Etiòpia (1ª part)

Mapa Gizi 1:2.000.000Aquest any amb la Irene hem escollit les nostres vacances a Etiòpia i Yibuti, dos països de l'Àfrica negra. Per nosaltres serà el primer contacte amb...
Viladrau: aigua i paisatge

Viladrau és sens dubte un dels indrets del Montseny amb més possibilitats per fer itineraris de muntanya, amb l'aigua i el seu paisatge com a ingredients principals. Us...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Penyal Gros

Cases de Son Odre(WP-01) Biniamar - 0,0 km - 0 minuts - 186 m d'altitud.A les 7:54 h iniciem la ruta al centre de Biniamar, llogaret del municipi de Selva. Pel carrer des...
Ascensió al Pic des Trois Seigneurs (2.198 m)

El Pic des Trois Seigneurs és una gran talaia de l'Ariège. És un pic de poca altitud, no arriba als 2.200 m, però té una gran prominència, de més de 680 metres. A més,...

Primera sortida de menuts

El passat diumenge dia 6 d’octubre els menuts de 4000 peus van tenir la seva primera trobada del curs 2019/20 a les Agulles de Montserrat. La seva aventura va iniciar-se a...
Tintín a les Moles del Don.

La més fàcil de tota la paret,a mi m'ha semblat una via guapa en el seu grau.Suposo que no es pot dir que sigui un itinerari exposat però per la distància entre xapes jo no...
Ballenato a l'aresta bruc al mirador de la miranda

No us diré que sigui la millor escalada de la meva vida, però mira, ens ho vam passar bé. El problema va ser que només vam fer aquesta via ja que s'estava fent fosc. Anàvem...
214 - Ets Homonets i sa Falconera 19-10-2019

Podríem dir que aquesta ruta és la més exposada i vertiginosa de senderisme que es pot fer a Mallorca. Dic senderisme perquè hom no pot anar assegurat, ja que no hi ha on...
Volta pel Rafal i la Coma des Bous

Son TorrellaUna excursió de recorregut circular, ideal per aquesta època de calor, ja que discorre la major part per dins el bosc. Amb un tram (la coma des Bous) pràcticament...
Castell de Sant Llorenç d'Ares

12.10.19  Les restes del castell i l’església de Sant Llorenç d’Ares o de la Roca es troben situades damunt d’un penyal abocat al barranc de la Pardina, al primer...