Inici

El plaer de la fissura sam

Inici via. Foto cedida per TunicaPrimer de tot, deixem les coses ben clares. Jo no vaig fer aquesta via i em vaig quedar al peu de la via parlant amb en Josep Maria Tunica,...
Pedró dels QUATRE Batlles -hivernal-

Un dels llocs per fer raquetes, coronar cims de certa singularitat (és veritat que totes les muntanyes tenen el seu caràcter i encant) i que a més poguem gaudir d'una...
El Puntal des Forn i el puig de ses Basses

Sa Paret des MorosEl punt d'inici d'aquesta ruta es situa en el Coll de sa Gramola (Km 106 de la carretera Ma-10) en el qual es troba un ample espai per deixar els...

Retirada pessebre spèleo

Companys !!    Aquest proper diumenge  DIA,  18  (Febrer).  Toca recollir el PESSEBRE d'ESPÈLEO que tenim a...
GR5: Montseny - Collformic

He de reconèixer que si em preguntessin quina muntanya que no conec voldria conèixer, el Montseny no estaria -almenys fins ara- entre les meves prioritats. Però com...
GR7: Hostal Nou - Brics

Avui hem fet una etapa més del GR7, sortint de l'Hostal Nou, a la carretera que puja al Coll de Jou, i arribant al petit poble de Brics, més avall de Solsona. Ha estat una...
Sant Llorenç, via Punta d'en Serreta

31.01.18  En ple hivern, i a la recerca de les cares sud, al Pau se li acut de tornar a Sant Llorenç del Munt on, ja fa quasi un any, vam pujar la via Aresta dels Cavalls....
Via  25

Via 25

DIMECRES, 07 DE FEBRERAmb la nevada caiguda  i la pluja dels darrers dies , tenim clar amb el Josep que no podem jugar-nos-la i anem per apostar per lo segur, anirem a Sant...
Parets aragoneses

Setembre de 2017, vam carrergar la furgo per fer quilòmtres i recòrrer el territori basc. Però de camí, tant d’ anada com de tornada, vam  fer una parada ben...
La Vintage al Serrat dels Monjos.

Després del paquet de neu que cobreix les parets de la comarca (i de tot el que està per sobre dels 900m) i del tip d'aigua a la resta, em anat a buscar el solet, la bona...
Pels camins de la comuna de Bunyola

Com cada any a la tardor, amb el grup excursionista de l'associació de veïnats de Pòrtol, fem una volta per la muntanya comunal de Bunyola. Aquesta és una agradable...
Rafeubetx i punta del Toro

Entretinguda excursió matinal passant pels túnels militars de Rafeubetx i per la zona de penya-segats de sa cala de s'Art i arribar a la punta del Toro, enfront de l'illa d'es...
Barranc fondo. via

Barranc fondo. via " Malalts de Roca"

ressenya de laTotxa Petra.Aquest dissabte tornem al barranc fondo a on la setmana passada hi vàrem veure un parell de vies. Amb informació trobada a la xarxa ens hi apropem...
Tosa d’alp (2.536 metres).

Descripció de la ruta; en aquesta nova sortida, ens vàrem decidir per fer uns dels cims del llistat de 100, que ens ofereix la FEEC. El cim triat va ser la Tosa d'Alp, una...
Jugant al voltant de la  feixa del pas nou

Jugant al voltant de la feixa del pas nou

Quan l'altre dia vaig pujar pel que vaig anomenar Canal del Pas Nou ja em vaig mirar aquesta possible feixa però com estava nevat vaig preferir-la deixar-la per un altre...
Parcs del Foix i d'Olèrdola

var Latitud_sortida = 41.263182; var Longitud_sortida = 1.633632; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pujada a Marmotes (Vallter 2000)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui era un dia on havíem d'afinar molt la punteria per no errar el tret i la veritat és que no hem encertat gens, l'escopeta...
Joc de Nens

17-01-2018 CollbatóEls Grau (Fra Garí)Via :  Joc de Nens entrant per l’Avi JoanPoquet a poquet anem fen camí avui passem una bona estona al bar, com sempre, i es que...
Congost de Fraguerau (670 m)

Dijous 1 de febrer de 2018Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca del Priorat.Temps aproximat: 3 h (11,5 km)Desnivell: 350 m (acumulat)Dificultat (1):...
Pantans d'en Llobet. Vidreres- Vidreres

Excursió realitzada el 28/1/18Senzilla i agradable caminada pels voltants de Vidreres, que ens permet acostar-nos al Castell de Sant Iscle i Santa Victòria i als Pantans d'en...
Circular per Siurana

27.01.18  En la primera sortida col·lectiva de l’any, una quarantena de companys ens hem aplegat aquest dissabte al pantà de Siurana per fer una excursió pels cingles...
El retaule de montalegre: lo mirador

A l'extrem de la serra del Mont-roig hi ha l'ermita de Montalegre. En Jordi Marmolejo, des de fa temps està fent una zona d'escalada esportiva que és un veritable plaer.A...
Mitja Colomenca. Bona cursa i millors sensacions

Les pistes d'atletisme Antonio Amorós, a Santa Coloma de Gramenet, punt neuràlgic de la VI Mitja Marató Colomenca. Foto: Jaume FerrándezLa sisena edició de la Mitja Marató...
Via Pirates a les Garrigoses.

Llarga escalada d'aventura on trobarem força vegetació,trams de roca a estudiar i feixes. A part d'aixó la via te dues tirades ben guapes ( 1 i 3 ) així com una bonica...
Ascensió a l'Alpet (2.865 m) amb esquís

Avui hem tancat la nostra estada a l'Ubaye amb l'ascensió a L'Alpet, una activitat una mica més curta que les dels dies anteriors perquè avui mateix hem de tornar a casa. És...
Aiguille Large (2.857 m) en travessia

Avui hem fet una altra de les grans clàssiques de l'esquí de muntanya a l'Ubaye. El Tour de l'Aiguille Large és un recorregut d'una gran bellesa, que culmina amb l'ascensió...
Matagalls -des de Coll Formic-

Pujar al Matagalls des de la collada de Coll Formic no significa una gesta exigent o de difícil execució, és una matinal que molta gent, vinguda de tot arreu, la realitza com...

1ª Caminada 2018

Un cop cofeccionat el Calendari d'activitats. Posem en marxa la programació amb aquesta Primera Sortida que ens porta a Manresa. Concreta ment a la zona...
Xamaredumarentisa a Busa.

Típica via de l'Indi:recorregut atraient,roca sanejada i un reguitzell de xapes.La terçera tirada ens ha semblat molt guapa,la primera i la segona no estan malament mentre que...
Circular al Pic de la Coma del Forn (2685 m.)

Els altres cops que havíem pujat al Pic de la Coma del Forn hi havíem anat sempre per la ruta més curta i directa. Des de l'estació de Tavascan cap a l'estany de Mascarida i...

Prova de sortida amb joëlette, tota una experiència

El passat 21 de gener vàrem fer la primera prova, i no pas l’última, d’utilització de la cadira joëlette. Aquest estri, molt estès a França, s’està...
Circuit per la Tossa de Montbui (636 m)

Dissabte 27 de gener de 2018Dinar del 20é aniversariHora de sortida: 2/4 de 10 del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 1 h 30 m (4,5 km)Desnivell: 110 m...
Pointe Basse de Mary (3.126 m) amb esquís

L'ascensió programada per avui és la més clàssica de l'Ubaye. Es tracta de l'ascensió a la Pointe Basse de Mary, un cim molt esquiable situat a sobre de la petita població...
Tête de Paneyron (2.785 m) amb esquís

Avui hem iniciat les activitats de la sortida de quatre dies a la zona de l'Ubaye, en els Alps del Sud. Ahir a la tarda vam sortir de casa i, després d'un llarg recorregut per...
Rasos de Peguera

var Latitud_sortida = 42.139360; var Longitud_sortida = 1.766257; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Canal

Canal "POCOYO" al PIC de la DONA

Fitxa TècnicaLongitud: 200mInclinació: 45º- 50ºMaterial: Corda de 60m en doble, joc variat de friends27. Canal POCOYO Ressenya: - Corredores del Pirineo (Paco Crestas)-...
Aresta dels grillons

DIMECRES, 24 DE GENERAquest dimecres comença la rutina, el darrer mes he pogut sortir a escalar algun dijous , però ja està tot el que és bo s’acaba i a partir de demà...