Inici

Torrentó d’en Vaquer i davallador des Pou Salat

Hora Inicio: 8:46 30 JUN. 2020Hora Fin: 14:20 30 JUN. 2020Distancia recorrida: 8,6 km (11:08)Altura Mínima: 0 mAltura Máxima: 502 mGanancia Altitud: 576 mPérdida Altitud:...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
DOLL. Via DESCONFINATS,

29/06/20. Quedem amb el Marc per sortir, amb la proposta de la recent via oberta al Doll què té tots els ingredients, sobre tot la de l’ombra al matí. La via té quatre...
El Burret, via de la Canal Central

12.06.20  Tants mesos de confinament fan que les ganes de sortir no es puguin aguantar gaire, així que dos dies després de la meva primera escalada post-covid, ja torno...
El Tuc de Mauberme (2880 m.)

Segona ascensió a aquest emblemàtic cim de la Val d'Aran, tot i que de forma més directa que quan vam anar-hi des del proper Tuc de Parros. El Mauberme queda una mica lluny...
Via : K

25-06-2020    Montgrony Coll Roig Via :  "K" Arribada al aparcament de Coll Roig i esta a petar .....!!! de moment ningú a les parets, al aparcament...

Cova del Tresor i altres de Cala Figuera

Hora Inicio: 8:46 27 jun. 2020Hora Fin: 15:29 27 jun. 2020Distancia recorrida: 4,5 km Altura Mínima: 0 mAltura Máxima: 135 mGanancia Altitud: 120 mPérdida Altitud: -210...
GR3: Sant Joan de les Abadesses - Vidrà

Aquesta nova etapa del GR3 ha estat molt especial. La teníem programada amb el grup de caminadors per al 14 de març però la vam haver d'ajornar a causa del COVID-19. Avui,...
Serrat d'en Muntaner, via Alberto González

10.06.20  Després d’algunes visites a l’abarrotat túnel de la Foixarda, en Pau i jo ja tenim ganes de tocar roca de debó. Per això, amb el relaxament del...
Alt Urgell - Perles, Roc d'en Betriu.

Retomando las visitas pendientes, desde antes de la cuarentena, volvemos al calcáreo de Perles, esta vez con mi compañera Mar. Aunque el Roc d'en Betriu no es un sector de...

Punta d’en Tomàs i cala En Gossalba.

Hora Inicio: 8:15 23 jun 2020Hora Fin: 15:32 23 jun 2020Distancia recorrida: 6,6 km (07:17)Altura Mínima: -178 mAltura Máxima: 189 mGanancia Altitud: 610 mPérdida Altitud:...
El Coll de Pins (500 m.)

La dita "al pot petit hi ha la bona confitura" sovint pot aplicar-se també a algunes de les muntanyes que pugem. No cal anar molt lluny ni pujar molt amunt per trobar racons...
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...

Cova de ses Rodes

Hora Inicio: 9,45 hHora Fin: 10,30 hDistancia recorrida: 180 mAltura Mínima: 39 mAltura Máxima: –Ganancia Altitud: – Aproximación: 2′: Temps total: –...
Ascensió als Torreneules

El Torreneules és un dels cims més clàssics de Núria, ja que domina des de l'altura la Vall del Fresser i és molt visible des de tota la Vall de Ribes. Aquest cim té una...
Via

Via "esperó" roc de les dues

DISSABTE, 20 DE JUNYAvui he quedat amb  l’ Isabel i a darrera hora va apuntar-se l’Antonio, molt bé, com més serem més riurem i la nostra intenció es pujar a...
Cresta de Peguera (PD+)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Abans-d'ahir, per fi ens deixen moure per tot Catalunya. Aprofitem per iniciar la temporada de crestes i que millor que...
Garraf - Café del Mar

Matinal rápida con Dani y Marcel, a conocer el sector Café del Mar en el Garraf, una zona muy querida, el Pas de la Maladona me vio dar mis primeros pasitos, en esto de la...
Barranc de l'Olla de la Mel

El barranc de l'Olla de la Mel és una escletxa profunda excavada per l'aigua en els cingles que es depengen de la carena principal de la Serra del Cadí sobre el Santuari del...
Volta al Montsec de Tost

var Latitud_sortida = 42.287095; var Longitud_sortida = 1.495125; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Moleta de Pastoritx pel vessant nord-oest.

Moleta de PastoritxAvui pugem a la Moleta de Pastoritx per una ruta alternativa i poc coneguda, seguint les passes de l'amic Emilio Alonso.El punt d'inici es situa a la...
TOSSAL RODÓ. Via ESPARRAGUERA.

17/06/20. Avui ens deixem portar pel Josep què ens farà d’amfitrió al Tossal Rodo, jo vaig fer una via ja fa bastants any i recordava una roca peculiar. La proposta és la...
Dels Joans (Any nou via Nova)

18-06-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Joans (Any nou via Nova) Trobada aclaparadora amb els companys desprès de tres mesos de confinament en les...
El Sui directe des de Sant Esteve

Dimecres 20 maig 2020Pla de Santa Margarida( Bar Lanau), Turó de Sant Elies, La Cova, Turó del Samon, El SuiDistancia       19,5...
Camins de Collbató, 2

Clot de la Mònica - Pas de la Mallenquera - Miradors de Sant Joan - Camí Vell9.06.20  En la primera sortida amb cara i ulls després del confinament, ens atansem a...

Sa Marina de Banyalbufar i sa Cova de na Bernarda

Hora Inicio: 9:12 13 jun. 2000Hora Fin: 15:23 13 jun. 2000Distancia recorrida: 11,4km Tiempo en movimiento: 01:59Velocidad media: 1,85 km/hVel. en Mov.: 5,72 km/hVelocidad...
Gósol - Moripol

var Latitud_sortida = 42.231158; var Longitud_sortida = 1.661455; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...