Inici

Puig de ses Planes i cova de na Bernarda

BanyalbufarUna entretinguda volta que combina plenament la muntanya amb la mar, concretament al municipi de Banyalbufar. El punt de partida es situa en el K. 85,6 de la...
Roca Comptadora i Cova Ebre

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Pic d'Estibafreda (2692 m.)

Fa un parell de mesos, durant el "Gran Maratón Montañas de Benasque", vaig tenir l'oportunitat de fer cim a l'Estibafreda, un modest cim a la ratlla dels 2700 metres però amb...
El Pirata Solitario.

En general ens va agradar,la paret que recorre la via és ben guapa i la terçera tirada és xula.La resta te trams bons però ara mateix no recordo cap tirada orgàsmica....
Barranc de Son Cifre

Camina caminaràsper un fondal espèsde càrritx i espinesbatzerscatedral d'antic marèsullastresmiren al cel velles alzinesal fons del barrancles tortugues amigues.(Pere...
Per les muntanyes de tian shan al kirguizistan

Si mires aquesta pàgina és perquè estàs interessat en el remot país del Kirguizistan (o Kirguistan). Si vols anar de viatge el meu primer consell és que hi vagis. Així de...
Maricel al Pic del Martell.

L'havia fet fa una desena d'anys i no recordava res, al blog hi vaig anotar que no ens va acabar d'agradar per ser poc mantinguda. L'altre dia la vaig repetir i em va agradar,...
MONTSERRAT. L'ELEFANT. Via THE WALL.

1/08/18. Després de la Intrèpida Sirena d’ahir, el braços estan ressentits. Quedem amb la Isabel i el Josep, però una cosa està clara “ombra si us plau”. La...
Via centenari

DIJOUS, 26 DE JULIOLAvui tornem a canviar de zona i de company, ha pujat en Remi que es quedarà uns dies amb el Joan i aquesta darrera escalada que faré en aquesta escapada la...
Divorci Inminent.

No ens ha acabat de fer el pes,ens ha agradat molt més la veïna Orgull Mapuche. De fet si la tornés a fer només faria els llargs 2 i 3 en un de sol en plan esportiu,ràpel...
Feixant del montsec

Encara que cop d'ull pugui semblar impossible o que en tot cas ens a sembli complicat tot aquest vessant sud del Montsec d'Àger format per una enorme cinglera, es pot travessar...
Cingles de rupit

Aquest recorregut tot i ser una mica exigent en quant esforç és d'un gran interès paisagístic, en el decurs del seu traçat passem per Santa Magdalena on tenim una...
LA CREUETA (2.067 metres).

Descripció de la ruta; excursió circular que amb sortida des del poblet de Castellar de n'Hug ens farà assolir el cim de la Creueta (2.067 metres), i un seguit de cims...
Via castells barbera

DIMECRES 25 DE JULIOLTercer dia d’activitat, avui hem quedat amb el Marc a Martinet, ell ens acompanyarà en el nostre projecte al Cadi.Sortim de Martinet a les vuit i mentre...
PUNTA MILÀ.  Via INTRÈPIDA SIRENA.

PUNTA MILÀ. Via INTRÈPIDA SIRENA.

31/07/18. Avui per fi tanquem un deute pendent. El meu nebot l’Isaac amb el Xeve van obrir/equipar la via la Intrèpida Sirena a la Punta Milà, ho vam seguir amb tot detall,...
Luchon Aneto Trail (65km & 4.400m D+)

Tras un par de años colaborando como voluntario en la Luchon Aneto Trail, además de conocerme perfectamente el itinerario del recorrido, tenía muchas ganas de completar esta...
Grand Tête de l'Obiou, per les Chatieres

Amb 2.789 m d'alçada, la Grand Tête de l'Obiou és el cim més alt del Devoluy, i també un dels més esquerps. Format com la resta del massís per calcàries senonianes...
Mortitx - La Malè

Aquest fantàstic itinerari intenta seguir antics i oblidats camins, avui casi desapareguts, que discorren per un territori "de mala petja", farcit de càrritx i rocam. Per no...
Magdalena Inferior, via Rataplan

20.07.18  Cada cop que hem pujat o baixat per les Escales de Jacob, enclavades entre les agulles de la Magdalena Inferior i la Gorra Marinera, en Pau em comentava «Algún...
Camarasa - Lo Puro - Via Aventafocs 28/07/2018

Les agulles sempre ens han fascinat, tenen un encant especial, especialment quan arribes al cim, a voltes minúscul, però suficient per gaudir d'aquelles sensacions que només...
Mutant World al Pic del Martell.

Segurament ens trobem davant de la via més clàssica i repetida del Pic del Martell.Malgrat el segón llarg una mica rostollet a la resta del recorregut gaudirem de la típica...

Riera de Mas Clave v3 a2 III (Sant Hilari Sacalm, Barcelona)

Barranco Riera de Mas Clavé es barranco curioso, estético pero poco conocido. Es bastante corto, es perfecto para coleccionistas. La vegetación es predominante en este...
Martineti Ros al Cilindre.

Via curta però força variada amb una primera tirada de díedres i un segón llarg més plaquero.Hi ha algún bloc que demana ser curós. Diria que la via no es feia massa i...
Sirac, via normal

Tres dies després de l'Olan, tornem a trobar-nos amb el Pep, aquesta vegada l'objectiu és un cim que se l'hi assembla: el Sirac. Són dues muntanyes d'alçades i dificultats...
L'Itinérance Orlusienne a la Dent d'Orlú.

Una curiosa alineació d'astres ha fet que tornés a la Dent d'Orlú però aquest cop per la seva cara est que feia un munt d'anys que no visitava. Jornada fantàstica i molt...
Puig de la Tossa (2.034 m.)

var Latitud_sortida = 42.511216; var Longitud_sortida = 2.114694; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Ambient alpí: la cresta de cubil

5a tirada(Personal - La vam clavar. La previsió del temps era molt dolenta. Ja havíem dit de suprimir la sortida però vam veure que havia una forquilla de "bon temps" pel...
Pirineu - Puigpedrós - 14/07/2018

Feia més de 45 anys que vàrem anar el Puigpedrós, mai havíem tingut ganes de repetir-lo, però aquest cap de setmana mirant possibilitats amb els nostres amics Marc i Maria,...