Inici

Badalona al Gorro Frigi.

Ens ha semblat una molt bona via,bàsicament és un camp de patates de dalt a baix que sembla dissenyat expressament pel gaudi del personal.La via te l'equipament envellt però...
Sumant metres de desnivell a Portè- Puymorens.

Recorregut marcat amb el rellotge Suunto Traverse."Per ser la primera sortida de la temporada a 11 de Novembre i amb el mal temps al Pirineu, la cosa no pot començar millor, a...
La Font dels Traginers. Arbúcies- Arbúcies

Excursió realitzada el 22-10-2017Caminada senzilla i improvisada a una de les múltiples fonts que envolten Arbúcies. La nostra intenció inicial era anar cap el Salt de la...
Puig de Millà (1.025 m)

Millà era uno de los pueblos más importantes de la Vall d’Àger. Para percatarse de ello solamente hay que fijarse en las dimensiones de la iglesia parroquial que nos da la...
Via Bailey a Ayacata.

Ruta majoritariament de díedres i fissures,amb dos trams de placa que a la vegada són ben diferents. La primera part de la placa és fina i la segona és una placa que demana...
Tossa d'Espinau (1086 m). A l'ombra del Mont.

IntroduccióUs proposem una ruta per camins poc trepitjats a cavall entre l'Empordà i la Garrotxa. La Serra de les Corones, té la Tossa d'Espinau com a punt culminant i queda...
Directa al Peladet al Peladet Oriental.

Ja tenia ganes de tornar a fer una mica d'escalada i, anar a respirar la calma (total) de Rúbies sempre és un goig. Avui he fet una via que tenia a la llista des de feia...
Aresta  de la coma de gelis

Aresta de la coma de gelis

DIMECRES, 15 DE NOVEMBREInicialment teníem que ser tres, però a darrera hora en Josep ha trucat dient que no sortia i tan sols sortirem en Ginés i jo.Els objectius que tenia...
De Sant Llorenç de Morunys a Pratformiu

28.10.17  Ara que ja estem en plena tardor, i que les vacances d’estiu són cosa del passat, ve de gust retrobar-se amb els companys a la primera de les sortides mensuals...
Martineti-ros, marisa gil i gallifardeu

DIUMENGE, 12 DE NOVEMBREAquesta setmana comença a notar-se el fred i cal cercar llocs “calents” per poder estar còmodes. Com que dissabte no puc sortir, (la senyora m’ha...
Volta als puigs des Grau i Caragoler des Guix

Camí Vell de LlucUna curta excursió circular entre els termes municipals d'Escorca i Selva.(WP-01) Coll de la Batalla - 0,0 km - 0 minuts - 579 m d'altitud.Són les 8,15 h en...
Cotiella 2.912 metres.

Cotiella 2.912 metres.   Localització: Pirineu aragonès.   Dates: 25 i 26 d’octubre de 2017.   Participants (3): Joan Gassol, Toni Coll i Pere López.  ...
Fageda, tardor 17

29 d'octubre de 2107Ja és tot un ritual. A la tardor se'm fa necessari fer la visita de rigor a la fageda del Port. És una mena de bany màgic i purificador que any rera any...
Escenas de matrimonio + cita a ciegas

DIMECRES, 8 DE NOVEMBREAquest dimecres serà un dia complicat per sortir, hi ha aturada de general i totes les carreteres estaran col·lapsades, però amb el Pere volem intentar...
Transpirenaica catalana en BTT (2)

13.08.17 - Pla de Sant Tirs - Llavorsí (60 Km)Salimos de la población en dirección a Noves de Segre, atravesando el río Segre. Ascendemos por la vall de Aguilar en...
Passejant per la serra de la guineu

Avui he tornat a fer vaga a l'escola. El motiu: No podem tolerar que hagi presos polítics a l'Espanya feixista. Perdoneu que em posa en temes polítics però des de...
De Viliella al Molí de Salt (1.565 m)

Dimecres 1 de novembre de 2017Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 1 h 15 (3 km) + 1 h 30 (4 km)Desnivell: 60 m + 240 mDificultat...
Pics de casamanya (2.752 metres).

Descripció de la ruta; Els pics de Casamanya estan situats entre les parròquies d'Ordino i Canillo, sent una de les ascensions més clàssiques i senzilles del principat...
Per dignitat, ens aturem!

L'Espeleobloc ha estat publicant diàriament durant més de 10 anys; prop de 4.500 notes sobre espeleologia i carst. En aquests greus moments on s'ha desfermat una...
Mola de la Febró 951 m.

La Febró – La Mola – Mas d’en Porrera – Masos de Galzeran – La Febró.   Cim: La Mola de la Febró.   Data: Diumenge 15 de gener de 2017.  ...
Transpirenaica catalana en BTT (1)

Después de medio año preparándonos para realizar la ruta Transpirenaica catalana en BTT, de Llançà al Pont de Suert (475 Km en diez etapas), el pasado 5 de agosto llegamos...

Dimecres no obrim

Aquest proper dimecres dia 8 de novembre no obrirem el nostre local. 4000peus s’adhereix a la iniciativa de diverses entitats d’aturada de pais per reclamar...
Benson a la Magdalena Inferior.

Ens posem a aquesta clàssica rebotats de la via Llibertat Positiva. A la nova guia de Gorros posa que està reequipada amb parabolts de color groc i que el màxim obligat és...
Pels Cingles de Tavertet

Excursió per la zona dels Cingles de Tavertet seguint un itinerari molt similar al que vam seguir fa quatre anys pel Sot del Balà i el Puig de la Força. Aquesta vegada hem...
El Doblet

Aquest dissabte vàrem pujar a Sant Corneli a repetir les dues vies del doblet i a fer-hi alguns retocs per adreçar-ne la línia de les vies i sanejar-les una mica més, alhora...
Sprint trail bocairent 2017

Amb el trail de Bocairent tanquem un cercle que vam iniciar ara farà just un any en aquesta mateixa prova.Però no pararem ací, som gairebé finishers del Xitxarra trail...
El racó de Corretja - La Franqueta

Comarca de la Terra Alta, Tarragona.Longitud: 3,3km, ruta circular i ben senyalitzadaDesnivell total: 100mTemps de marxa: 1 h sense paradesDificultat: baixaItinerari extret del...
Serrat del Poll, via Lo Nik Gall-Lastir

25.10.17  Quan el passat mes de febrer escalàvem el serrat del Poll per la via Olga Frontera, ens vam fixar en unes vistoses plaques que hi havia a la nostra esquerra, i...
Super Crack a Busa.

Mentre caminava pel peu de la paret sud de Busa camí de l'escalada del dia, un petit descans m'ha fet mirar enrrera just a l'inici de la descomunal i tètrica fissura de la...
Cim d'en Galileu per la cara Nord

Canal NordFa uns anys ja pujàrem a la mola d'en Galileu per la magnífica canal nord. Avui tornem a pujar-hi amb els companys Biel i Agustí que no la coneixen. La idea inicial...
Vies

Vies "Germanautes" i "Tots al Trullo"

Aquest dissabte hem anat al Solsonés, aprop de Sant Llorenç de Morunys, allí hi ha el petit poble de Guixers i per sobre d'aquest hi trobem les parets de la Corriu. Aquesta...
Aigua de Valls

var Latitud_sortida = 42.132893; var Longitud_sortida = 1.667085; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...