Iv

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.
Una altra (publicació) del Montsec

Ara són dies boníssims per anar a les solanes del Montsec: sol i mar de núvols assegurats fan una combinació excel·lent per caminar-hi amb la calma. I més ara que estem a...
GR7: Mont-ral - Arbolí

L'etapa d'avui del GR7 ha estat un magnífic recorregut per la Serra de Prades i la Mussara que hem fet en un dia fred però clar. Hem arribat amb l'autocar a Mont-ral, on vam...

450 - VOLTA AL CP del CATLLAR 160119

450 - VOLTA AL CP del CATLLAR 160119Si us voleu baixar la traça per Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep Samsó:Més detall des de Wikiloc de Josep...
La Palma d'Ebre i Flix

26 de juliol de 2018Tanco aquesta sèrie d'entrades dedicades a una visita d'estiu a les comarques de la Ribera d'Ebre i Priorat amb la visita al petit poble de la Palma d'Ebre,...
Cova de Santa Llúcia. Priorat

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Helvetica;...
Sorpresos pel Roc de Neret

Distància: 28 km.Desnivell: 1150 m.Dificultat: mitjana, molt puntualment alta.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Vilamitjana.Ens proposem de fer un 8 al Roc de Neret pujant-hi...
Barraques i ermita de Sant Vicent. Catí

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} 16 de desembre de...
Taga

Sant Martí d'Ogassa-Taga-Refugi forestal de Sant Jordi-Sant Martí d'Ogassa
Ascensió al Roc de Madres (2.469 m)

El Roc de Madres és un cim teòricament fàcil. La seva altitud és baixa, 2.469 metres, i la via normal no presenta cap dificultat especial; fins i tot està senyalitzada com...
Vies del pere i la pepa

DIMECRES, 09 DE GENERPer fi hem deixat les festes enrere i tornem a la normalitat.Aquesta setmana l’hem començat fent una crida per sortir el dimecres i ha estat un èxit de...
Pícnic al Serrat dels Monjos

El diumenge 30 vaig fer la darrera escalada de l'any. Curiosament va ser la primera amb el Pere, de Guies la Vall, amb qui feia temps que ens coneixíem però no havíem pogut...
Els Carcaixells i el Montclar

29.12.18  Ruta en gran part circular, d’uns 8 Km de recorregut i 340 m de desnivell, pel massís de l’Ardenya, al Baix Empordà, per on ens enfilarem a les crestes...
15 anys de... la Rodamons a Canalda.

El pany central de la paret de Canalda és un mur que atrau mirades, ja sigui per la persistent xorrera central o per la visera de la seva part esquerra. Totes les vies d'aquest...

Dos Tontos Muy Tontos a Àger

Equipada pel gaudi del personal, amb roca boníssima i si no sanejada a consciència, la Dos Tontos Muy Tontos de ben segur que ja és de les vies més repetides a Àger. Amb un...
Via Empotraments a la Falconera.

Aquesta no ens ha acabat de fer el pes,massa herba i un parell de trams de mala roca no ens han permés gaudir plenament de la via.Arribats a la feixa cal anar a la dreta i...
Btt riu bastareny.

Descripció de la ruta; l'objectiu del recorregut és resseguir el riu Bastareny, des del seu aiguabarreig amb el Llobregat, fins al seu naixement a l'Adou o fonts del...
Tossal de la Nevera. Catí

16 de desembre de 2018L’any 2018 s’ha declarat la Pedra en Sec com a patrimoni inmaterial de la humanitat per la UNESCO. Finalment s’ha reconegut el coneixement relacionat...
Serra de Cúber Nord, pel pas de n'Alou

Serra de CúberAscendim a la serralada de Cúber pel pas de n'Alou i la recorrem en sentit nord-est fins al darrer cim (cota 943 m). Baixem per l'accidentat coster que mira cap...
Aceitunas y naranjas

Jaen, grata sorpresa navideña.(Navidades 2014-15)largo 5* de Lobo Estepario, un must de AlcandorasNuestros amigos del Sur nos han desvelado algunos de sus secretos.Ahora...
Oferta Especial al Serrat dels Monjos.

Comencem l'any amb l'Oferta Especial del Serrat dels Monjos a Montserrat (que d'oferta no en té res i d'especial ho és una estona). Tot i així l'hem disfrutat i sense por a...
A la Aromes de Malanyeu....

***Ben bona via d'escalada neta i de com passar pels llocs sense parabolar, de la bona saga dels germans Castellà de l'escola forta Berguedana. Xapó!Només comentar q falten...
CADE a l'Agulla 92.

Interesant recorregut de fissures i díedres de totes les mides: de la bavaressa a l'encastament.No hi trobareu pas escalada de finura i plaquera sinó més aviat baturrada.El...
La Codolosa. Integral dia de Reis

Aquest dissabte, amb en Joanet fem una matinal ràpida a la Codolosa.Comencem per una via equipada amb parabolts de la que desconeixem el nom, continuem per la placa que hi ha a...
Coves d'Olopte i cova d'en Manent

27.12.18  Itinerari circular al voltant del tossal d’Isòvol, a la Baixa Cerdanya, amb quatre derivacions a cavitats situades a banda i banda de la vall del riu Duran....
Via stae

DIVENDRES, 04 DE GENERBona manera de començar l’any !!!Aquesta setmana amb els reis que cauen en dissabte, tinc clar que no puc sortir i avanço el dia d’anar a escalar a...
Via del nil

DIUMENGE, 30 DE DESEMBRENo tenia clar si podria tornar a sortir abans no s’acabés l’any, però al diumenge ha sortir l’oportunitat de fer-ho i no la he perdut.Aquesta...
Via alicorn

DIUMENGE, 23 DE DESEMBRENo soc gaire donat a repetir vies, però si la via i els companys ho valen no tinc cap problema en fer-ho.Aquest diumenge , per acabar l’any, em diu...
Moncayo: Majada Baja - Cueva de Ágreda

Hem completat la travessia del Moncayo amb aquesta segona etapa, passant pel punt culminant del massís. Després de dormir força bé en el refugi lliure de la Majada Baja, hem...
Sectors Totxos del Refugi Coll de Merolla.

Un parell de sectors que a nosaltres ens han semblat d'interès local,recomanble si tenim abortits els bons sectors que hi ha per la zona.Pot ser un bon lloc per treballar vies...
Perles a la cara nord del Montsec d'Ares

Distància: 18 km.Desnivell: 1200 m.Dificultat: fàcil.Durada total: 6 h.Punt de sortida: Molí de Carrió o Collet de la Cova de Sant Miquel; per arribar-hi cal prendre un...

Calendari activitats seccio infantil-juvenil

Aquí teniu el calendari de les activitats de la secció infantil i juvenil del segon trimestre del curs 2018-2019. Per a participar a les activitats de la secció infantil i...