Iv

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.
Als corriols obacs de la Seu

Distància: 30 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 5h.Punt de sortida: la Seu.Després de les abundants pluges de la setmana passada ens plantegem el difícil...
Castell de l’envestida (rupit).

Descripció de la ruta; Excursió d'una mica més de 10 quilòmetres, amb un desnivell moderat que no arriba als cinc-cents metres. El terreny pel qual passarem no té gaires...
Els pdp a la crono d'eurobikers 2018

Segon participacio a la crono dels Eurobikers, aquesta vegada amb equips formats per sorteig i per tant la sort era determinant per fer que el tocara un equip mes o menys...
Trobada d'escaladors a castellonroi

Els escaladors/es tenim una relació de fidelitat amb la nostra parella de cordada. Bé de vegades en lloc d'una parella, portem prou bé els trios. Però de tant en tanc hi ha...
Sendera la Gossera-Mola Plana. Montsià

Tal i com vaig anunciar a l'anterior entrada del bloc La Foradada per la Campana,  torno a la zona per netejar la sendera que va des de la Gossera fins a Mola Plana, ...
Desiree al Cavall Bernat.

Bona alternativa als embusos de la Punsola menys sobada però un pèl més dura...igual de guapa!.Molt bon ambient que ens farà gaudir d'una escalada ben sostinguda i amb més...
Integral Bon Matí a la Codolosa

Aquest dissabte amb el Jordi ens quedem a Collbató i fem una integral a la Codolosa.Fem 7 tirades i marxem a casa contents d'haver escalat més de 200m. que, tot i ser...
Rotpunkt romàntic

Normal, V+ (90 m) Cavall Bernat, Montserrat.Porto un parell d'hores esbufegant de valent i sense aturar-me. Avui després de la migdiada, sense voler-ho evitar, l'avorriment...
Granit de llevant

Doctor Neret, 6b (240 m) Dent d'en Rossell, Vall de Núria.Una vegada més cap al Ripollès. El granit de llevant no és com el de les contrades de ponent. Sovint no resulta...
COVA DE LES RONDES (integral)

De nou hem tornat a la Cova de les Rondes, han passat quasi dos anys del primer intent en el qual no vàrem ser capaços de trobar la sortida, en aquella ocasió amb un accés...
La Foradada per la Campana. Montsià

12 d'octubre de 2018Després d'un estiu potent, es suavitzen les temperatures i torna a apetir pujar al Montsià. Aquesta vegada per un dels pujadors clàssics, La Campana. Un...
Cresta del Ferran

Al gener de l'any 2002 vam venir a fer la Cresta del Ferran per primera vegada. Feia poc que s'havia publicat una ressenya en el Vèrtex i l'activitat ens va semblar atractiva....
Doble directa (toy dolls + ok pana)

DIMECRES, 07 DE NOVEMBREAbans del pont de Novembre, ja varem quedar amb el Juan Carlos per sortir el dimecres següent, (a ell li cal demanar festa a la feina), i quasi tenim...
 Joan Manel

24-10-2018MonestirGorrosUllal de La magdalena Via  : Joan ManelTot esperant la escalfor del Sol, ara ja se comença a agrair, arribem tard i trobem un munt d’escaladors...
Esperonet Utopia al Cingel de la To.

Vàrem anar a espetagar en aquest cingle rebotits d'una altre paret. Un ràpid cop d'ull a la xarxa ens va donar a entendre que aquesta era la via més repetida de la paret,cosa...
Salsitxes tibetanes

DISSABTE, 03 DE NOVEMBREUna setmana amb un pont llarg, sempre és complicat trobar company. A més aquesta setmana estic amb la família, juntament amb uns amics, per la zona...
15 anys de... l'Esperó Badalona al Cap del Ras.

L'Esperó Badalona va ser la tercera via que vam fer en aquest vessant assoleiat del Montsec, i la veritat és que els records es confonen amb les altres vies que hi he anat...
Aresta al castell de sant salvador de camarasa

Davant de Camarasa, a l'altre costat del riu, hi ha el tossal de Sant Salvador on trobem les restes del castell homònim. Albirem des de Camarasa una aresta que puja decidida...
Solana trail 2018

Ens agrada el trail i mes si gaudim dels bons amics que ens trobem al llarg de les curses del Xitxarra, segon any a Beneixama on ens hem mostrat competitius com a bons...
Arrencat parabolt a la Galí Molero.

Sembla ser que aquest cap de setmana a una cordada que escalava la Galí Molero els hi va saltar un parabolt amb llastra incorporada.És a dir es va arrencar la roca on hi havia...
IV trobada d'escaladors a Canalda.

Genteta, el dia s'acosta!!!! Aquest proper cap de setmana en trobem a la balma de Cala Rita a Canalda. Tot i que la paret tindrà les xorreres avituals i alguna més (només cal...
Gorra Frígia, via de l'Adrià

24.10.18  Abans no vingui el fred, tal i com pronostica “l’home del temps”, aprofitem aquests darrers dies de bona temperatura per a fer, això sí, una via un xic...
Via d'en Pitu als Graus. Collbató.

Panoràmica dels Graus, la nostra via és a l'esquerra dels escaladors que es veuen.Aquest dissabte tinc poc temps, amb el que ens decidim per anar a Collbató, als Graus, a fer...
Al cim de la Carbassa en BTT

Distància: 40 km.Desnivell: 1900 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 7:30.Punt de sortida: Bellver de Cerdanya.Sortim des de Bellver i fins a Èller anem guanyant metres...
Matador, Cienfuens

MATADORLa franja entre Aragón y Catalunya siempre tuvo un cierto apego a los toros, espectáculo que despierta pasiones enfrentadas, dicotomía que oscila entre arte y tortura,...

Guerreros de la Roca a la Paret del Dispensari

La Guerreros de la Roca és un regal de via pels qui gaudeixin fent anar la ferralla. Tota ella en fissura menys uns pocs metres de la primera tirada, esdevé el terreny de joc...
Retorn a Gorros

Aquest dissabte pugem a escalar a gorros. Jo feia temps que no hi pujava i encara desconeixia l'increment tant gran del preu del funicular de St. Joan.Passat aquest primer...
La Venus a la Roca de la Coma.

Jornada esplèndida a Abella de la Conca i amb moltes ganes d'escalar. Com que erem tres i l'estat de forma de cadascú era més que dubtós, no ens hem complicat la vida i hem...
Ascensió al Castillo Mayor (2.014 m)

El Castillo Mayor és un cim d'altitud modesta, poc més de 2.000 metres, però per la seva situació, al davant del massís del Monte Perdido i una mica allunyat de la carena...
MATAGALLS (1697,2 m) des de Sant Bernat

CIM: MATAGALLS (1.697,2 m) des de Sant BernatVÉRTEX CARTOGRÀFIC: 294106001COORDENADES CIM: 41º48'31.66” N /2º22'57.86”E COMARCA:Vallés Oriental / OsonaDESNIVELL:854,6...