J

Web sense manteniment ni actualització

Aquest web ja no és allotjat aquí.L'he mogut a una nova ubicació.No et preocupis, no has de fer res. Seràs dirigit o dirigida automàticament a la nova direcció a...

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Esperó Blocaire a la Codolosa.

Vàrem dedicar una jornada a anar fent les vies de la banda dreta de la Codolosa.En algunes només vàrem escalar la segona tirada,si no em falla la memória aquesta va ser una...
Mola de Planícia pel pas de la Mola

Vistes des del la Mola de PlaníciaAvui, amb els companys del Club de Muntanya i Escalada Sóller (cmes), fem un itinerari llarg que puja al Puig de la Mola de Planícia (941...
#ultramegatrailextremmaifemcim

Dissabte 4 d’abril de 2020 – 21é dia de confinament (24é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...

Confinament Voluntari 3ª setmana

01-04-2020 Semblava impossible, però esta passant .... ho al menys a Mi me ho sembla.Jo soc una mica refractari als comunicats, rebuts a traves de la "xarxa", sobre tot si...

Homo montserratinus

Avui una que ens ajudarà a entendre el follon de les diferents formes d'escalar encara que potser l'anomenada escalada de consum que és la majoria no hi ha cap representant.
Pròleg

VÈRTEX DURAN (360,8 m) des de La Pobla de Massaluca

CIM: Vèrtex Duran (360,8 m)COORDENADES CIM: 0º22'26.88134”E / 41º 11´47.07492”NVÈRTEX GEODÈSIC: 246135001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+19mHORARI: 1 h (31 min + 29...
Fent memòria (l'agulla del embut)

03  DE DESEMBRE DE 2011VIES "EL BLUES DEL GAMARÚS, EMPATIA, EL NIÑO DE LA MERCOMINAAvui hem quedat amb el Josep per anar a Ager, és un d’aquells llocs que encara que...

Exploració de l'antartida: otto nordenskjold

Ja portem 20 dies de confinament. No ens creiem que puguem ressistiríem. A mi m'ajuda cada dia veure una pel·lícula que la penjo per si us intereesa. Reconec que aquesta té...
Serrat dels evangelis.

Descripció de la ruta; per fer aquesta excursió ens dirigirem al poble d'Ogassa, situat al bell mig de la comarca del Ripollès, un municipi força disseminat, distribuït en...
Tot anirà bé.

Comencem l'Abril tal i com acabem el Març: a casa, en família. Jugant, cantant, dibuixant, cuinant, llegint, fent tot allò indispensable pel dia a dia... vivint el dia a...
Es-Trad-y-varios  relatos

Es-Trad-y-varios relatos

Diumenge 1 de desembreEm lligo amb l'Arnau, contrapunt perfecte a un dia i un company com el d'ahir.Anem a la Falconera, la roca reina del Montsant.Bull de gent. Deu o quinze...
El Camí de l'Alzina.

Una escalada ben senzilla però que fa prou patxoca,amb unes plaques finals de traca i mocador en el seu grau.Ideal per agafar-li el punt a la placa montserratina ( molt...

La Mola (100 Cims) desde Can Pobla (Sant Llorenç de Munt, Barcelona)

La Clásica subida a la Mola de Sant Llorenç de Munt desde Can Pobla que se ha de hacer al menos una vez en la vida. Además en la cima hay un restaurante. El camino es bonito...

CIM: Punta Redona (659,2 m) des de Corbera d'EbreCOORDENADES CIM: 0º30'3.32718” E / 41º3'31.80821”NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDES DE: Corbera...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...
#maifemcimisemprefemvermut

28 de març de 2020Confinament, catorzè dia (dissetè a Igualada)Aquest dissabte 28 de març, hem fet una excursió que comporta un alt nivell de...

Barrancs: descens del forat del buli

Una altra proposta que podem relazar-los una estona veient com baixen els meus amics Toni i Anna el Forat del Buli. Segur que us agradarà, encara que aquesta vegada portava...

Eiger: aresta mittelleggi

Confinament= Veure vídeos per passar l'estona. L'Eiger (l'Ogre) crec que tots hem somiat alguna vegada en pujar-hi, però la nord no està al nostre nivell. L'Aresta Mittellegi...

Confinament Voluntari 2ª setmana

Dilluns    23 - 03 - 2020Seguin el confinament..... sembla que vaig trobant el meu ritma.....Em busco rutines diàries per que tot sigui mes plaentAixecar-me /...

Fent memòria (integral farigola indòmita)

21 DE DESMBRE DE 2011Tots sabem que a la paret del Devesó podem trobar vies per a tots els gustos i dificultats i si aquestes no t’agraden sempre pots cercar la combinació...