J

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Via Souterrata de Devoluy

Molt a prop de l'estació d'esquí de Súper Devoluy, hi ha una autèntica curiositat, un avenc visitable equipat com una via ferrata. Ells l'anomenen via Souterrata, i diria...
Via valle de canfranc

DIMARTS, 17 DE JULIOLComença la temporada estival i cada un de nosaltres prepara les vacances amb la família però sempre ens agrada marxar amb un bon regust d’escalada a la...
Rematar la torta amb el merlet de la torta

L'Aleix em diu que vol anar a fer la Torta d'Agulles. No li puc dir que no. De fet es tracta més d'una excursió que una escalada doncs us semblarà a poc. Per això, una...
Zepelin Circus a la Falconera.

Aquesta no és de les que ens ha agradat més de la paret. Hi ha una mica massa d'herba pel nostre gust,suposo que som uns llepafils de collons perquè la gent la deixa...
Pirineu - Puigpedrós - 14/07/2018

Feia més de 45 anys que vàrem anar el Puigpedrós, mai havíem tingut ganes de repetir-lo, però aquest cap de setmana mirant possibilitats amb els nostres amics Marc i Maria,...
Via espluga

DISSABTE, 14 DE JULIOLAquesta setmana no tinc clar que podré fer, pujo amb la família a Jou i sempre intentem fer una escapada per escalar amb el Josep, però com sempre no hi...
MONTSERRAT. PARET DEL PONT. Via TASMÀNIA

18/07/18. Aquest dimecres tornem a ser colla i anem a buscar l’ombra a la Paret del Pont, per fer la via Tasmània. Aquesta via és una de les més repetides de paret....
Trobada pirinenca iruñarracatalana 2018

Habitual trobada estivalpirinenca amb els amics iruñarres per gaudir dels corriols cerdans i alturgellencs. El primer dia vam coronar el Pedró dels 4 Batlles des d'Alinyà i...
La Esbiaixada al Puig de Millà.

Diuen que per fer una peli que agradi a al públic el més important és que tingui un bon començament i un bon final.Amb el bon començament s'aconsegueix que la...
Botes o no botes? Aquesta és la qüestió.

Cresta d'Alba, IV+Pic d'Alba, Massís de la Maladeta. Un dels meus llocs preferits: L'ibón de Cregüeña, la seva vall i el seu barranc. Hi he estat varies vegades i...
Cami del gall. soldeu.  (andorra).

Cami del gall. soldeu. (andorra).

Descripció de la ruta; aquest recorregut pren el nom de Camí del Gall, en referència al gall fer (Tetrao urogallus), també anomenat gall de bosc o gall salvatge, una...
Agulla de la Bandereta, via Cerdà-Riera

13.07.18  A la nostra recerca de les cares ombrejades de Montserrat, en Pau em proposa d’anar a la muralla oest d’Agulles a fer la via Cerdà-Riera a la Bandereta,...

Reparación de Emergencia para Botas de Montaña

Durante la aproximación nuestro último barranco ambas suelas de las botas de barrancos Five Ten Canyoneer 2 se abrieron de par en par. Cosa que podría ser normal después de...
Maig 2018-METEORA

Aquesta Piulada no n'estic segur si l'hauria de fer, per que un dels protagonistes es un "CABR...NAS" i ara us explicaré una mica el perquè.   Resulta...
Esportiva a la facu.

16/07/18.Sortim plovent de valent cap a la Facu però quan arribem ja ha deixat de ploure, aprofitem per fer una mica de temps amb un cafè. Anem al sector Nausika,...
A la Easy Rider (Montserrat Nord)

***Escalem l'inevitable Easy Rider, de traçat elegant on no està permès caure allà on el grau és més fàcil, i toca navegar on tirades de cinquè o més.. la restauració...
Esperó doppelmayer

DIMECRES, 11 DE JULIOLAquesta setmana, a més de calor, la meteo avisa de turmentes per la tarda, o sigui que caldrà anar amb cura per escollir el destí.En la ronda de...
Via infidels + via de la gavina

DISSABTE, 07 DE JULIOLArriba el cap de setmana i a esparreguera estem de Festa Major, dies de  xerinola, moltes passejades i concerts fins altes hores de la matinada. Vaja...
Via gaston+ sortida haikus

DIMECRES, 04 DE JULIOLUna setmana més a la captura de l’ombra i la fresca.Aquesta setmana toca anar al Pedraforca. Per sortir aquesta vegada hem quedat sis persones i caldrà...
Orgull Maputxe al Serrat d'en Muntaner.

Discrepem amb les dues opinions que haviem llegit a la xarxa. En primer lloc ens recomanàvem fer el primer llarg i nosaltres l'hem fet i en cas de repetir la via entraria per...
Pic de Gerri (2859 m.)

Ruta no apta per amants de camins molt marcats, ja que aquí haureu d'anar buscant els millors passos cap al cim del Pic de Gerri. Navegant per wikiloc he vist algun track que...
Jean Arlaud

Malgrat la incertesa de si, finalment, s'acabarà realitzant el trekking al voltant del Matterhorn (l'agència em té amb l'"ai" al cor i encara no l'ha confirmat !!), segueixo...
Olan, cim central, corredor SE

L'Olan és un dels cims més interessants del massís dels Ecrins, amb una paret nord (1.100 m) on només hi escalen els millors, i cap vessant fàcil. Las nostra intenció...
Torrent del Grau de l'ós

Aquest dissabte hem fet una caminada amb la família que ha començat a la boca Nord del Túnel.Aquesta ruta és molt interessant ja que surt d'un espai molt humanitzat...el...
Pics de dellui i mariolo, estimat pirineu de casa

Després de molts anys he tornat a la Vall Fosca. Ha estat un plaer retrobar-me amb els pics de Dellui i Mariolo. L'any 1990, vaig fer una de les meves primeres sortides al...
Travessa integral nocturna al Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial; min-height:...