Joan asin

MONTSERRAT. CAVALL BERNAT. Via GAM.

10/06/17. Avui el dia s’ha girat, quan estava sortint de casa una trucada del Juan Carlos dient-me què tenia un problema i què no podria venir. Poso rumb a Montserrat en...
Haikus

DIMECRES, 07 DE JUNYAquesta setmana el Josep no sortirà el dimecres i començo a cercar colla per fer una escapada de dimecres. Uns companys que sempre surten son la colla dels...
De rubio a sant joan de l'erm

Avui dins de les sortides en autocar del Centre ens ha tocat anar del poble de Rubió a Sant Joan de l'Erm passant pel Port del Cantó. Volíem pujar al pic de l'Orri però la...
Montserrat. càmping. alta tensió + cargolet

30/05/17. Aquesta tarda quedem amb el Marc (bloc empotrat) per escalar plegats, així què passem de la coneixença virtual al món real. Anem a la zona del Càmping al...
L'Espluga dels Maquis. Serra de Sant Joan (14).

...segueix de l'apunt d'ahir... L'Espluga dels MaquisCoordenades UTM ETRS89 31TX: 0351241Y: 4673289 S'obre en un feixa penjada i protegida per l'arbrat, Des del peu del cingle...
Els Maquis. Serra de Sant Joan (11).

Seguint les indicacions de l'amic Jordi Francés tornem a les proximitats de Montanisell per visitar algunes cavitats penjades en el tram de paret coneguda pels escaladors com...
Devots

DISSABTE, 13 DE MAIGS’acosta el cap de setmana i començo a trucar a companys per sortir, el Juan Carlos i el Joan Asin m’acullen en la seva cordada i ja em veus tornant a...
MONTREBEI. PARET DE CATALUNYA. Via DEVOTS.

13/05/17. Aviem quedat amb el Juan Carlos per anar a la Paret de Catalunya i també s’apunta el Josep Estruc. Posem rumb cap a Ponent una vegada més...parada obligada al Bar...
Cingle de la tor. esperonet utopia

4/05/17. Feia anys què teníem pendent de fer una visita al Cingle de la Tor, però per una cosa o un altre seguia a l’espera. Al darrer Vertex l’Armand Ballart treu un...
Via del Jaumet.

Està prou bé,te trams interessants alternats de feixes.Tots els llargs ténen algún passet de manera que l'escalada acaba siguent prou entretinguda.La roca bona o...
Garraf. pic del martell. esperó bombers.

25/04/17. La intenció era anar a Montrebei però les prediccions meteorològiques no ho aconsellen. Com a consolació fem una matinal al Pic del Martell, la proposta és anar a...
MONTSERRAT. LA PASTERETA. Via TOMASÍN.

19/04/17. El dia s’aixeca rúfol, teníem l’idea d’anar a Gorros amb el Ramón, però quan ens trobem a Monistrol canviem de plans. Després d’un recital de propostes...
Costes de la Guineu. Serra de Sant Joan 10.

En les enquestes sobre el terreny vam topar-nos amb el senyor Joan de Cal Caseta de Montanisell que després d'aclarir-nos algunes dades toponímiques, en saber el nostre...
Integral Pilar Martínez al Gorro Frigi.

Via amb molt poques referències situada a la cara sud del Gorro Frigi. De fet, a la guia d'en Luichy de Gorros no hi surt el nom. Nosaltres només l'hem trobat al blog d'en...
PELADET ORIENTAL. Via CARALL TREMPAT.

10/04/17.  Rúbies és sinònim de soledat i tranquil·litat on sembla què el temps s’aturi.A l’esquerra del Peladet Oriental crida l’atenció una marcada agulla, el...
CANELLES. Via NO T'ENGALLETIS.

8/04/17. Tornem cap a Ponent una vegada més, però aquest cop anem  a la presa de Canelles, un racó què encara no hem estat. La via No t’Engalletis, és sobre el paper...
No t'en galletis

DISSABTE, 08 D’ABRILAquesta setmana hem quedat el Joan Asin, en Juan Carles Sanchez i jo per sortir, encara que inicialment tenim propostes diferents , aviat arriben a un...
Malanyeu - Paret del Devessó - Via Deila.

Remenant per l'arxiu de les vies pendents, em va sortir la ressenya d'en Joan Asín de la via Deila a Malanyeu. Ho parlem amb el Xavi i aviat ens posem d'acord.Quan arribem a...
Montserrat. paret de la codolosa.

23/03/17. Tant el Manel com l’Antonio estan sortint d’una lesió d’esquí. Avui toca jornada de “re entre”. La primera intenció era anar a Gorros, però quan estem a...
PIC DE SERRERA 2913m amb esquís.

9/03/17. El pic de Serrera és un dels més alts d’Andorra, amb una silueta piramidal molt atraient. El Jaume el va proposar, va ser un dit i fet, això si toca matinar....
Esperó dels bombers + excalibur

DIMECRES, 01 DE MARÇCom cada setmana hem quedat amb el Josep per sortir, però aquesta setmana compromisos familiars seus fan que no ens plantegem fer una escapada a terres de...
SERRA DEL TOIX. Via RUWA.

23/02/17. Avui ens llevem amb pluja, així què l’esmorzar s’allarga, consultant guies i ressenyes. A mig matí para i sembla què no aguantarà. Optem per...
Sant Joan de l’Erm – La Culla (1.929 m)

Dissabte 25 de febrer de 2017Excursió amb raquetes de neuHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 4 h 30 m (9,3 km)Desnivell:...
PUIG CAMPANA. Via

PUIG CAMPANA. Via "DIEDROS MÁGICOS"

22/02/17. El temps sembla què canviarà així què avui què encara farà bo, aprofitem per anar al Puig Campana. Els plans van variant i al final amb el Xacó anem a la via...
PONOIG. Via VALENCIANS.

21/02/17. El Ponoig d’aquells cim què cal pujar-hi. Avui amb el Jaume i el Xavi anem a fer la via dels Valencians, una de les més accessibles però què no regala...
GUADALEST. PENYA ALCALÀ. Via LA DIAGONAL.

20/02/17. Rebo un Wasap d’en Josep, el febrer volem anar a escalar a Alacant t’apuntes?... hi tant. Avui sortim cap a Alacant, el Josep Santasusana, Joan Brunet, Xacó, Xavi...
PIC DE COSTA PUBILLA 2055m, amb esquís.

16/02/17. Després de les últimes nevades han deixat un risc d’allaus 4 a la zona de Ull de Ter, on teníem intenció d’anar. Canviem pel  Costa Pubilla, un...
Santa anna. integral k-30

15/02/17. Aquest dimecres m’acullen els Joseps  (Estruch i  Solé), la proposta és anar a Santa Ana a fer la via K-30 i/o un altre. Just el dilluns en Joan Escuer i...