Joan asin

OMAN 10. WADI MAZRAA. Via EL HUESO.

14/02/20. L’estada a Oman ja s’està acabant, avui la intenció és anar a una zona d’esportiva per obrir-hi vies i acabar amb els parabolts què ens queden, però no ho...
OMAN 8. WADI TIWI. Via MAAMOUL POWER.

12/02/20. Anem al Wadi Suwayh on tenim constància de dues vies. Arribats al lloc fem una incursió per la vall a la busca i captura d’objectius, després d’una estona no...
PELADET ORIENTAL. Via MADURITAS CALIENTES.

11/03/20. Aquesta via la vaig fer l’any 2007 i és l’única què no tinc piulada al bloc de totes les què fet en aquest racó del Montsec. Feia dies què tenia l’idea...
SERRA DE LES CANALS. Via SOL DE MITJANIT.

9/03/20. Ara feia temps què no quedava amb el Jordi Lluch i avui hem coincidit per anar a la via Sol de Mitjanit a la Serra de les Canals. Aquesta via la vaig fer quan la van...
SANT HONORAT. CIM CÒNIC. Via ANTIPSICÒTICA.

7/03/20. Aquest dissabte anem d’investigació portem dos plans el primer son els esperons què a obert en Joan Jover al Tossal de l’Obaga de la Font (serra d’Aubenç).Amb...
OMAN 7. WADI FINS. Via THREE HOLES DIHEDRAL.

Boufete lliure a l'hotel "mil i una estrelles"11/02/20. Després de les Torres de Nizwa, acabem a l’hotel per reposar forces. El dia 10 anem a canviar la roda punxada i posem...
ALÒS DE BALAGUER. Via TRANSTALÒS.

4/03/20. Avui anem a repetir la via Transtalòs després de l’integral què vam fer després de dos atacs per obrir-la. Anem dues cordades el Jesús amb el Ramón i amb...
OMAN 6. 4ªTORRE de NIZWA. Via STREEVANI

9/02/20. Avui deixem el Wadi Tanuf i marxem cap a Nizwa, després d’alguna errada trobem on deixar el cotxe. L’objectiu son les Torres de Nizwa, l’ambient està mandrós,...
GRONSA SUD. Via SOM 27 i MÉS.

29/02/20. Aquest dissabte acabem amb el pla B per les prediccions meteorològiques què donen possible pluges cap a ponent, volíem anar a Collegats. Així què posem rumb al...
OMAN 4. WADI TANUF. Via OLDS CLIMBERS

el primer Wadi que vam visitar  sense exit d'obertura8/02/20.  Deixem la zona del Jebel Assaid i marxem cap a un altre zona, després de visitar una zona d’esportiva...
Oman 3. tower d'assaid.via hooked rope.

6/02/20. Avui el Remi i jo ho tenim clar anem al rescat de la meva corda què vam deixar ahir al no poder-la recupera i aprofitem per obrir una via de quatre llargs.La via acaba...
RENTISCLERA DE LA MAÇANA. Via LAIA. CAMARASA.

22/02/20. Després d’uns dies de recuperació del viatge a Oman, anem tornant a la normalitat. Avui amb el Felip anem a la via Laia a la paret de la Rentisclera de la Maçana,...
GR83: Campdevànol - S. Joan de les Abadesses

Una nova etapa del GR3 pel Ripollès, recorrent boscos solitaris de roures, faigs i pins en un dia de primavera avançada, en ple mes de febrer. L'etapa ha estat dura i llarga...
Vies Borges i Felicitat al Roc de Ponent.

Primers metres de la Borges.Fem aquest parell de vies probablement poc repetides.La Borges m'ha agradat molt per ser ben sostinguda i amb ambient per lo curta que és.No s'ens...
GARRAF. FALCONERA. Via PISET.

31/12/19. Avui acomiadem l’any 2019 fent una matinal al Penya segat de la Falconera, hem coincidit varies cordades de coneguts tots amb la mateixa idea. Nosaltres anem a...
GARRAF. LA FALCONERA. Via EMPOTRAMENTS.

24/12/19. Abans d’entrar de pler a la “marató” de sopars i dinars anem a fer una matinal a la Falconera (Garraf). No som els únics a peu del flanqueig ens ajuntem tres...
Pedra de tartera a la Paret Bucòlica

Dissabte passat vaig tornar a la Paret Bucòlica, aquest cop amb la Queralt. L'objectiu: la via Pedra de tartera, una via curta, amb una roca extraordinària i plena de...
Vies a Coll Roig

Ressenya d'en Joan AsinAquest dissabte pugem a Coll Roig a fer la via Tardor Calenta i la del seu costat, una via den Gustavo Mañez que en Santi Sanz està restaurant al seu...
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via TARDOR CALENTA.

6/11/19. Quan vam repetir la via Malalts de roca al Coll Roig, recent re-equipada per Santi Sanz vam coincidir amb ell, li vaig preguntar per unes plaques de...
EL BAELL. CAL BARRICÓ. Via OSSEL.

30/10/19. Les Plaques de Cal Barricó és un racó del Ripollès amb una roca molt bona, mica en mica hem anat tatxant vies, avui amb el Josep anem a la via Ossel. Aquesta via...
GARRAF. LA FALCONERA. Via CHANI.

26/10/19. Aquest dissabte fem una matinal al Garraf. Quan arribem sorpresa! Ja han tancat el solar on s’aparcava i les voreres del costat, ara només és pot aparcar a...
AGULLA DE LA PARET DE LA RUFA. Via ESBIAIXADA.

24/10/19. Avui amb el Remi anàvem a re-emprendre un antic projecte i ves per on a l’arribar a peu de via ja veiem parabolts ?....sembla què algú ja hi està treballant. Com...
Via anoiram

DIUMENGE, 06 D’OCTUBREEl dissabte per temes familiars no vaig poder sortir, o sigui que aquesta setmana toca fer una matinal, per poder tornar a dinar a casa.Normalment al...
Une arete dans la gorge

19, 20 I 21 DE SETEMBREVIATGE A TODRA (PRIMERS DIES)No es la primera visita al lloc, però si que és la primera vegada que viatjo amb avió i estic tots els dies per la zona....
Via joan marc a la gorra frigia

Crec que la Gorra Frigia és una de les agulles de Montserrat que més vies la volten. N'he pujat per 10 llocs diferents i no crec que hagi fet la meitat de les vies.A la paret...