Jordi petit a l agulla del capdemunt

ViAnOvA, Petit gest, 25m V+ (Mola de Lord)

***Minúscula nova via a la nord de la Mola de Lord, poquet abans de la Xemeneia de la divines, sobre el mateix corriolet que ressegueix la vessant N de la mola des de...
MONT-ROIG. AGULLA DELS PELATS. Via RESOL.

11/01/17. Tornem al Mont-Roig, la boira avui no serà cap inconvenient per escalar, com ho va ser fa uns dies.  DADES Primera ascensió: 5/03/2014Per: Josep...
165 - La cova Roja de Míner Petit 29-11-2016

Feia temps que l'amic Biel Miró havia ullat una gran clotada no massa lluny de les cases de Míner Petit, més enllà del Mal Torrent de Massana. La depressió es pot apreciar...
Agulla Jordi Pujol, via Esperó dels Cremasants

Quan vaig visitar per primera vegada Cavallers, de petit, la política no m'importava una merda. Amb els anys, no és que hagi canviat gaire de pensament sobre el tema, però hi...
IVª AGULLA DE COMALESTORRES. Via BLUES

14/07/16. Després d’escalar a Escales, per escalfar en una via equipada, ens arribem fins a la Presa de Cavallers on ens rep un vent gelat, auguri d’una “nit del...
La Jordi Verdaguer a la Sud del Pedraforca.

Ara ja toca, ara ja torna a ser època d'anar a muntanya per escapar de la calor de la plana, així que he tornat anat a la tranquila cara sud del Pedraforca a fer una via amb...
Ratafia a la Filigrana, i Agulla de l'Arbret

Un dia d'aquests de temps variable, vam anar a Agulles amb l'Albert. Una opció que ens permetia una escapada raonablement ràpida cap al cotxe en cas de molt mal temps..., tot...
Lo que t'has perdut jordi 10/4/16

Teniem 2 propostes per a aquesta setmana, una volta exigent amb fortes pujades i baixades a la zona del Torrater per fer-nos una idea del que ens espera la setmana...
Avenc Jordi Verdiell. Olesa de Bonesvalls.

El passat 10 de març ens trobem la colla de l’Espeleodijous per esmorzar i decidir, finalment, quin serà el nostre objectiu aquest dia.El grup està format pel Ricard...
VIaNoVa!  Petit Koala, 65m 6b (Busa sud)

VIaNoVa! Petit Koala, 65m 6b (Busa sud)

***Enllesteixo aquesta bonica i sentida escalada, discreta i ben gaudida. Recórrer el pany més llarg del cim de la Guàrdia, a l'extrem O de la vessant sud. El pany es ben...
Somiada agulla de coll de port

Inici de la viaPrimer llargL'any passat vam estar equipant vies esportives a l'agulla de Coll de Port (a la carretera de la Coma a Tuixent). Sempre m'havia fet il·lusió pujar...
Granet de granit: agulla ferrusola

Espero del 4rt llargTé renom d'agulla de difícil accés però la veritat és que nosaltres vam anar a tiro i sempre per un corriol ben fitat.L'agulla Ferrusola (mira que...
Des del Petit Vignemale estant

Passen pocs minuts de dos quarts de set del matí i ja som camí de l'Horquette d'Ossue per ascendir el Petit Vignemale. Hem sortit ben aviat del refugi de Baysellance,...
Le Petit Bombon a Sant Roc.

-Cordada: Roger Canals i Busquets.-Accés:  Venint de Santa Coloma de Farners, just abans d'arribar a Amer, surt una pista asfaltada a la nostra dreta, hem de seguir en...
PUIGSOLER PETIT (471,2 m.)

Foto: WikipediaCIM:Puigsoler Petit (471,2 m.)COMARCA:BagesHORARI:1h 10 min. (1h35 min. + 22 min.)DESNIVELL:297,7 m.DIFICULTAT:FàcilEl Cim del Puigsoler és el sostre de la...
Esperó Sud al Petit Dru de Vingrau.

-Accés: Des de l'Empordà prenem l'AP-7 en dirección Nord i sortim a la sortida 41: Perpinyà-Ribes Altes. Només sortir ens trobem una rotonda amb cartells que indiquen...
El Torn, Mar i Muntanya en petit format

El dia anterior a Nadal, en un dia rúfol, vam fer una sortida per la platja...i per la muntanya, o sigui un matxembrat d'aquests que només ens pot oferir el nostre...
Nova Via: Jordi Petit.

En Berta em passa la ressenya d'aquesta nova via que va començar a obrir en solitari i la va acabar amb l'ajuda d'en Cesar, en Beto i en Miquel Sanchez.La via està situada en...