Josep barbera cavall bernat

Via josep rigol

DIMARTS, 20 D, AGOSTTrobar company en ple Agost és molt difícil, per axó és una sort comptar amb una companya com l’ Isabel que s’apunta a un bombardeig.El diumenge...
Desiree al Cavall Bernat.

Bona alternativa als embusos de la Punsola menys sobada però un pèl més dura...igual de guapa!.Molt bon ambient que ens farà gaudir d'una escalada ben sostinguda i amb més...
Castells Barberà a la Roca Verda.

Als tres membres de la cordada la via ens va agradar.Varem trobar-la lógica,amb bona roca,variada i amb un tram ben sorprenent a la quarta tirada.Dit això heu de saber al que...
Integral josep barbera

DIUMENGE, 29 DE JULIOLEl dissabte vaig acabar al Bruc sense cap intenció d’escalar però amb l’idea de trobar un company per diumenge.No és normal que per aquestes dates...
Via castells barbera

DIMECRES 25 DE JULIOLTercer dia d’activitat, avui hem quedat amb el Marc a Martinet, ell ens acompanyarà en el nostre projecte al Cadi.Sortim de Martinet a les vuit i mentre...

Canal del Cavall Bernat K3 (Montserrat, Barcelona)

Canal del Cavall Bernat es un camino equipado espectacular que sube a pie de la impresionante aguja Cavall Bernat. También sirve de aproximación para realizar multitudes de...
MONTSERRAT. CAVALL BERNAT. Via PUNSOLA-RENIU.

23/06/18.El Cavall Bernat, altiu i desafiant, tot un símbol què no ens cansem de pujar-hi. Avui tornem a tenir una bona ocasió per a fer-ho, celebrem els 60 anys del...
Montserrat. integral josep barberà suqué.

20/06/18. Dimecres. Avui ens trobem amb el Josep, Manel, Antonio i el Boi què ens acompanyarà però escalarà. Amb el Boi i el Manel vam fer la via Rabadá-Navarro al...
Normal al Cavall Bernat de St.Llorenç.

Via d'alt interès históric ja que es tracta d'una de les primeres escaldes documentades de Catalunya. Més enllà d'aquesta dada malgrat que curta resulta una bonica escalada...
Canal del Cavall i Serra de les Lluernes

Aquest mes de maig ha estat passat per aigua i ha deixat truncada abans d'hora la temporada d'esquí de muntanya. Per estirar les cames, avui he fet una excursió matinal a...
MONTSERRAT. CAVALL BERNAT. Via GAM.

10/06/17. Avui el dia s’ha girat, quan estava sortint de casa una trucada del Juan Carlos dient-me què tenia un problema i què no podria venir. Poso rumb a Montserrat en...
Per sant Josep borrona el cep

Sí, sí que tens raó d'estar emprenyat, amic blog, tres mesos son molt de temps encara que siguin tres mesos d'hivern.Posat a presentar-te excuses et diré que m'ha calgut...
Puig de Randa. Sant Bernat de Menthon 2016

Sortida del sol en el Morro d'en Moll(Crònica de Fernando De Angulo Dols) Un altre any, i ja van.... els més grans i veterans potser duguin el compta, ens toca fixar-nos a...
A cavall entre Benasc i Bagneres de Luchon

Cim del Salbaguardia. Al fons, Massís de la MaladetaNecessito acumular metres de desnivell de cara al proper trekking del Huayhuash. No tinc les cames gaire condicionades a...
La Xavier Rabat al Cavall Bernat.

Feia bastants dies que no em mullava i avui gairebé gairebé pillem, però per sort al final només han estat quatre gotes per matar la pols, i fer més emocionant la baixada...
Xavier Rabat al Cavall Bernat

Història d'una PEDRA1985Particularment ni fu n'hi fa, una via per omplir forat encara que després se nan obert unes quantes.Originalment tenia molts ploms i no seria molt...

Pérez-Vergés al Cavall Bernat

La Pérez-Vergés no conta amb el pedigrí de les grans vies del vessant nord, no obstant és un itinerari de gran bellesa, on podrem gaudir de la típica escalada montserratina...
Puig del Pla Bernat (2.436 m), amb esquís

El Puig del Pla Bernat és un cim no gaire alt però té un bon panorama en direcció al Puig Peric i la zona de Camporrels. Es pot pujar des de Fontrabiouse o des de l'estació...
Montserrat, via Josep Monistrol a la Codolosa

21.12.15  Just després de la ressaca electoral i abans de la bogeria de les festes nadalenques, anem el Jaume, el Joan i una servidora a fer una petita escalada a...
GAM al Cavall Bernat

Tornem al Cavall Bernat, aquest cop amb l'Albert a fer una de les poques vies pendents que hi tinc: la GAM, una mena de variant difícil de la normal. I és que després de la...