L anoia

Pel Bages la Segarra i l'Anoia

Iniciem la sortida a Santpedor i després d'esmorzar, direcció a Joncadella i la C-55 on tot seguit ens desviem cap a Can Canals.Com la ruta passa a prop ens desviem a fer una...
Passejada per l'Anoia

Aquest cop ens hem decidit per l'Anoia, una ruteta d'uns 100 km entre Jorba i la Pobla de Claramunt.Iniciem la ruta a Jorba per seguir el camí de les Ulleres i fer cap a les...
Pel Baix Llobregat, el Bages i l'Anoia

Com ha plogut una mica i sembla que no hi haurà pols hem sortit amb el Range a fer un tomb.Hem quedat passat Olesa, al camí de la Puda des d'on pugem cap al Coll de les...
De Geocatxes per l'Anoia i el Bages

Aquest cop hem anat a fer una zona que tot i estar a prop de casa es ven desconeguda.Iniciem la cacera a Sant Pau de la Guàrdia on trobem el primer geocatxe abans de fer camí...
Buscant geocatxes per l'Anoia

Per no perdre el costum hem sortit a fer un tomb a veure si trobem uns quants geocatxes, no ho sembla però això enganxa.Fins a Jorba per pujar a Clariana per les Ulleres i...
De l'Anoia a la Segarra

Aquest cop seguirem la ruta que vàrem deixar la setmana passada a Igualada, la continuàrem fins a Torà.Per Sant Jaume de Sesoliveres fem cap al Parc Eòlic de Rubió per Cal...
De l'Alt Penedès a l'Anoia

Aquest cop hem anat a buscar uns geocatxes a prop de casa, entre Vilafranca i Igualada.De Vilafranca i per camins estrets i asfaltats fem cap a l'Església de Santa Maria de...
De l'Anoia a les Garrigues

Em varen comentar si coneixia la construcció dels Ibers de la Fortalesa dels Vilars d'Arbeca, doncs no, no ho coneixia.Com ens agrada anar als llocs per camins vam obrir...
Un tomb per l'Anoia i el Bages

Tenia una petita ruta per l'Anoia i el Bages amb una colla de geocatxes marcats, com avui teníem temps hem aprofitat per anar a veure si els trobem.Sortim d'Òdena cap a Can...
De l'anoia al baix penedès: btt

El bon amic Manel m'ha invitat a pedalar durant el cap de setmana, juntament amb uns amic de Badalona, sortint d'Igualada i arribant a Vilanova i la Geltrú. És una zona que em...
CASTELL DE CABRERA, TURO (Vallbona Anoia)

CIM: Turó del Castell de Cabrera (346,8 m.)COORDENADES: 41º 30’47.02” N, 01º 41’ 40.10” ECOMARCA: AnoiaHORARI: 1h 06 min.DESNIVELL:_ 136,8 m.CARTOGRAFÍA: Mapa...
Un tomb per l'Anoia Sud

Aquest cop i quasi tots puntuals ens trobem al monument del Timbaler del Bruc.Ens hem reunit una petita colla de companys de "rutetes" que feia molt de temps que no ens veiem i...
Per l'Anoia i el Bages

Voliem tornar cap a la Segarra a comprovar una ruteta pel Romanic d'aquesta comarca però el vent i el fred ens han fet desistir.Després d'un bon esmorzar a la bora del foc...
Inspeccionant per l'Anoia Nord

Aquest mati he anat a comprovar una petita ruta  prou divertida  i distreta que estic preparant per l'Anoia nord.Un parell de camins que tenia previstos estan...
L'Anoia. De Igualada a Sant Martí de Tous

Punt de sortida,  l'estació dels ferrocarrils de Igualada. Destí Sant Martí de Tous, però fent una mica de volta.Un dels punts que parem curiosos és el salt d'aigua de...