L estorach a la nord del pollego inferior

Esperó nord al pic de ribuls

DIUMENGE, 03 DE SETEMBREPoc a poc anem entrant en la normalitat, però els nen encara tenen vacances i això condiciona els horaris.Aquestes vacances va trucar-me el Guillem per...
Northland, el llunyà  Nord de Nova Zelanda

Northland, el llunyà Nord de Nova Zelanda

Les terres del nord de Nova Zelanda ens van semblar magnífiques   i sorprenent ,  no parlarem  de grans paissatges i aglomeracions  de gent, però...
Visitant la Illa Nord de Nova Zelanda .

Deixem la Illa Sud, en tres hores creuem l'estret de Cook i arribem  Wellington, ciutat  entrada pel sud de la Illa Nord. Vam notar...
Navegar per la cara nord al midi d'ossau

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de tots els cantons. De fet es tracta d'una xemeneia d'un antic volcà amb una roca excepcional bella. Des de feia temps...
A la nord de la Fontnegra (Cerdanya)

**Encara amb pols a finals de maig! ens apropem a aquesta cubeta amb la idea de fer una alpinada de més roca que neu i en canvi el pam de neu nova ens fa prescindir dels ferros...

Aresta Nord del Dit

A recer de les mirades curioses l’Aresta Nord del Dit cedeix tot el protagonisme a la seu vessant de migdia. No obstant l’ombrívola cara Nord posseeix una de les...
Foquejant la nord del Turbón

Distància: 18 km.Desnivell: 1150.Dificultat: ME, S2 (hi ha uns 150 m+/- de bosc gens esquiable, si més no per a nosaltres).Durada total: 6 h.Punt de sortida: Pllano de la...

Cosmo’s Factory (MD) Pollegó Est

(Rescatant apunts 3) La Cosmo’s Factory és una via que portava de cap de feia molt de temps però per a o per b no havia aconseguit anar-hi. Aquest setembre amb...
Montserrat. Pollegó Oest.

Montserrat. Pollegó Oest. "Los Mares del Sur"

Ressenya de l'Eduard.Aquest dissabte tornem a una cara Oest de Montserrat a cercar l'ombra, però la suada de l'aproximació és brutal i arribem xops a peu de via. Sort...
Solstici d'Estiu a la Nord del Pollegó Inferior.

La tartera és la mateixa i la pujada també, però la petita rentada de cara que l'hi han fet al camí fa que l'aproximació a la cara nord del Pollegó Inferior del Pedraforca...
Via Son de la llarga al Pollegó Est

El pronòstic del temps és de núvols a primera hora sense pluja (en teoria...) i vent tot el dia de nord o nord-oest. El dia abans en Ramon diu que al...
Eriste Nord 3025m. i Eriste Central 3053m.

Introducció:28-06-2015.- Després que ahir varem fer la Cresta de les Espadas, avui fem els 2 Eristes que ens queden i baixarem fins el cotxe.Hem passat una bona nit, hem...
Besiberri Nord (3.008 m.)

//--> Basse de la paret summital Estany de Mar, en una ullada de sol Grimpada aèria entre blocs La Sílvia en un tram exposat...
 nord est clàssica al pic de la valleta

DIMARTS, 18 D’AGOSTUna de les avantatges de fer vacances és la possibilitat d’escollir el dia que vols anar a escalar en funció del temps i de l’objectiu i aquest ha...

Bajo el Signo de Capricornio al Pollegó Oest

Malgrat discórrer per un pany no gaire atractiu la Bajo el Signo de Capricornio encerta el millor recorregut. Hi destaquen les tirades tercera i cinquena, dos llargs de placa...
Gran diedre, a la nord del Pedraforca

Aquest dissabte, volíem fer una escalada ràpida per ser a l'hora de dinar a casa, i el Gran diedre va ser una bona opció. El José Manuel no l'havia escalat mai, i jo...
Calidònia a la Paret Nord d'Agulles

El traçat i recorregut es d'allò de lo mes encertat i tot amb lliure, pena que la roca no acompanya gens traient-li  interès.Per a fanàtics de la cara Nord.Material...

Aresta Nord de la Nana

Vet aquí un de tants casos de vies que van canviant de tarannà amb el pas de les cordades. Ve a tomb transcriure unes línies del “Roques, Parets i Agulles”...
15 anys de... l'Aresta Ribes al Pollegó Oest.

Una altra via que en aquestes dates no pot fer-se. L'Aresta Ribes del Pollegó Oest ja sabeu que està afectada per la regulació d'escalada, i com en altres ocasions he...

Aresta Nord de l’Amagada

L’Amagada, dissimula entre la Mamelluda, la Miranda de l’Alba i l’Agulla d’en Charly fent honor al seu nom. Malgrat passar desapercebuda és una agulla...

Per la banda nord de Collserola

Aquesta vegada la volta va ser pels voltants de Sant Cugat, a la vessant nord de Collserola. Vegeu al següent enllaç totes les fotos de la sortida:...