La coscollosa des de la font nova

Onti - font roja d'alcoi 9/7/17

Bona sortida amb la grupeta del Biri i Vila que ens van portar de ruta per Alcoi, amb la pujada a la Font Roja i tornada per la font dels Patos
L'escalada a nova zelanda

Nova Zelanda és un extraordinari país amb una gran natura i paissatges impressionants, peró no és un destí per embriagar-se de vies i escalades espectaculars....
Info bàsica per anar a Nova Zelanda

Aquest país isolat a l’altra punta de móns ens ha robat el cor , no per la seva escalada  sinó pels seus majestuosos paissatges, la seva...
Pic de la Font Blanca (2906 m.)

Quan la calor apreta i la neu a cotes baixes comença a fondre, Andorra sempre és una bona opció. El fet que puguem arribar en cotxe fins a una altura considerable, facilita...
Pic de Font Negra (2.877 m), amb esquís

En aquesta zona del Pas de la Casa, al límit entre Andorra i l'Ariège, ja havíem fet diverses ascensions però ens faltava coronar el Pic de Font Negre, un magnífic cim que...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pic de Font Blanca

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Pleta del Castellar-Comis Vell-Coma del Mig-Pic de Font BlancaDades geogràfiquesLloc...
La carena de la font de l'Aubi

Font de l'AubiUn itinerari circular i bastant llarg que discorre per un territori amarat d'història i arquitectura tradicional. A més amb un component esportiu important, el...
Barranc de la Coscollosa - Prat d'en Rubera

15- 05- 16 Des del Refugi de la UEC, de Caro, el guarda Pere Ros ens proposa una interessant sortida per descobrir racons preciosos del Port, a la zona del Barranc de la...
Skimo a la Font Blanca (Andorra)

**Escapada sense pretensions a la Font Blanca aprofitant el joc d'orientacions i circulars.. al cim ens trobem un parell amb ganes i li entrem al descens de la vessant SE, però...
A la Font Fresca

Diumenge, gairebé a migdia, a Sant Bartomeu de la Quadra.El camí hi baixa pel cantó de solei. La petita, molt petita vall, per on s’escola la riera rep però les darreres...
Avenc Font i Sagué. Ordal.

Gairebé fa dos anys (30.01.2014) que ja vam visitar un tram d’aquesta interessant cavitat que fou objecte de tres apunts en aquest bloc, en els que vam aportar imatges...
Per la font d'amunt, entre pins, avets i faigs.

Primera pregunta que us heu de fer: On està la Font d'Amunt. És normal que us la feu doncs jo si no arriba a ser per les informacions que en va donar en el seu moment en Joval...