La creu

Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
ROCA GRAN DE FERRÚS. Via L'INDI SEDICIÓS.

30/06/18. La Roca Gran del Ferrús està en un lloc idíl·lic i tranquil d’aquell què enamora. A primers de mes (juny) vam anar-hi amb la intenció de fer la via...
Investigació Peguera IV

El primer cop vàrem haver de plegar per un petit accident en una pujada glaçada, el segon els gruixos de neu ens varen fer desistir i fer drecera i el tercer cop una...
Via DE LA GAVINA, El Gorro Frigi. Montserrat

Dissabte 23 de juny de 2018Pel dissabte em proposen una via relativament nova al Gorro Frigi i degut al aperturistes d'entrada no em fa el pes i busco per Internet amb molta...
Pic de l'Aüt (2532 m.)

Segona ascensió a un cim d'aquells que es consideren "secundaris". Ni fa 3000 metres, ni es troba en cap llistat de cims per assolir, però si busqueu un pic solitari i amb...
Volta als Rasos de Peguera

var Latitud_sortida = 42.101370; var Longitud_sortida = 1.843628; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Coscollet, extrem cara sud (talla L)

Distància: 45 km.Desnivell: 1640 m.Dificultat: mitjana-alta. Durada total: 7 h.Punt de sortida: PeramolaVolta salvatge enmig d'un pedregar gairebé des del minut 1 i fins al...
El dòlmen del miracle

Avui he hagut de pujar a Tuixent a fer un encàrrec.  A la tornada he decidit passar un moment pel Santuari del Miracle. Feia temps que havia llegit que al turó de davant...
Coll Marcer

var Latitud_sortida = 42.403338; var Longitud_sortida = 1.941205; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ferrada de la Roca de la Creu

19.05.18  Hem anat a Ribes de Freser per a repetir o bé fer per primer cop (segons el cas de cada company) la flamant via ferrada de la Roca de la Creu i camí equipat del...
Tossal Gros, Boixar. Tinença de Benifassar.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Sant Mamet (1.391 m)

Dissabte 19 de maig de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Noguera.Temps aproximat: 7 h (17 km)Desnivell: 950 m.Dificultat (1): Difícil.Programa:...
Dents de Finestres o Muralla de Finestras

El Montsec és un entorno que no deja indiferente a nadie, formando una accidentada orografía montañosa que alberga un gran número de lugares singulares. Precisamente en este...
Pic de la Dona i Bastiments -hivernal-

Aquest any la metereologia ha estat molt generosa amb la neu, ha nevat molt i amb molta qüantitat arreu de Catalunya, el fet és que som a finals d'abril i encara hi ha un bon...
Pedra Picada (2.010 m)

Dissabte 28 d’abril de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 4 hDesnivell: 650 mDificultat (1): Mitjana.Programa: Sortirem de...
Ana Marisa Correira al Gorro Frigi.

Aquesta via ens ha sorprès gratament. Hi hem anat sense tenir massa referències ni buscar informació per la xarxa. Buscàvem una via per Gorros on toqués el sol a la tarda....
Puig de sa Creu (Caimari)

Vila de CaimariUna excursió matinal no massa llarga per la zona de la Comuna de Caimari, amb ascens al Puig de sa Creu o de s'Aladernar. Són unes tres hores en un recorregut...
Els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran

Embassament de CúberUn llarg itinerari, bastant exigent, que corona els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran, on gaudirem d'extraordinàries panoràmiques al llarg del...
PUIG PELAT (1.075,8 m) des de la Mussara

Fotografía: Ramón CombaliaCIM: Puig Pelat (1075,8 m) des del Refugi de la MussaraCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix CampDESNIVELL: +107,5 mHORARI: 1h 44 min...
Corriols de Fitor

var Latitud_sortida = 41.848204; var Longitud_sortida = 3.106506; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Creu de Santos per la Font de l'Oliver

12 de març de 2018Degut a una visita recent  a la zona, torno a reprendre la recerca de camins i racons de la meva estimada serra de Cardó, la Vall Amagada. Ja he fet...
Les flandes (piera).

Descripció de la ruta; Avui no farem un desplaçament gaire llarg; es tracta d'una ruta del que es podria dir, el nostre entorn natural, doncs la comarca de l'Anoia, és...
Sa Rateta i volta als Tres Mils

Vistes des del puig de sa ratetaSeguint les indicacions dels bons amics Llorenç Soler i Andreu Magraner, fem una volta als tres cims de mil metres més emblemàtics de la...
Flors tardanes

Dia clar. Dels dies que, com avui, he sabut al vespre, des de Collserola es veu a l’horitzó del mar la silueta de Mallorca.Clar, diàfan, però amb uns grans flocs de cotó...
Pel sender de Gurb

24.02.18  Un cop més ens reunim uns quants valents per a fer la sortida programada del febrer, i donades les previsions meteorològiques de fred intens, estem mentalitzats...
Voltants de Lluc

Una excursió matinal i circular sempre per camí. Des de l'aparcament de Monestir, anem cap a les cases de Menut per un camí de terra. Per pista asfaltada de camí cap a...
Serra de Castelltallat

var Latitud_sortida = 41.829443; var Longitud_sortida = 1.751698; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via  25

Via 25

DIMECRES, 07 DE FEBRERAmb la nevada caiguda  i la pluja dels darrers dies , tenim clar amb el Josep que no podem jugar-nos-la i anem per apostar per lo segur, anirem a Sant...
Parcs del Foix i d'Olèrdola

var Latitud_sortida = 41.263182; var Longitud_sortida = 1.633632; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Matagalls -des de Coll Formic-

Pujar al Matagalls des de la collada de Coll Formic no significa una gesta exigent o de difícil execució, és una matinal que molta gent, vinguda de tot arreu, la realitza com...