La creueta i pleta roja amb raquetes

208 - Punta de Cala Roja (Sa Costera) 18-05-2019

Aquesta ruta no és la típica i bucòlica excursió a sa Costera o 'la costa de les meravelles', que ja de per si mateix val la pena pels seus alts valors paisatgístics....

Agradable dia de raquetes a Tuixen

Aquesta activitat l’hem anat repetint, amb algunes variants, des del 2009. És evident que tot convida a tornar-hi:  la bellesa del paisatge nevat, la puresa de la...

Dissabte dia 23, sortida amb raquetes a Tuixen.

EL 23 DE FEBRER ARRIBA LA CLÀSSICA SORTIDA SOCIAL DE RAQUETES. Aquest any tornarem a l’estació d’esquí de Tuixén, relativament propera i amb bona quantitat de neu....
LA CREUETA (2.067 metres).

Descripció de la ruta; excursió circular que amb sortida des del poblet de Castellar de n'Hug ens farà assolir el cim de la Creueta (2.067 metres), i un seguit de cims...
De saldes a la pleta palomera i retorn pels graus

Si seguiu aquest blog (-gràcies-) trobareu sortides sempre originals i diferents. Doncs bé avui trobareu una proposta que vaig fer l'altre dia i vaig anar per camí fressat -...
MORRAL DE PENYA ROJA (TIVISSA). Via CASIQUIARE.

29/11/17. Quedem amb el Remi per anar al Morral de Penya Roja (Tivissa), jo no he escalat en aquesta zona i ho tenia pendent. El dia és fred i amb vent gelat, però a la paret...
Onti - font roja d'alcoi 9/7/17

Bona sortida amb la grupeta del Biri i Vila que ens van portar de ruta per Alcoi, amb la pujada a la Font Roja i tornada per la font dels Patos
Verticalitat a la peña roja de riglos

Avui la nostra intenció era anar a escalar al Pirineu d'Osca però quan estem arribant a la capital ens agafa l'aigua. Parem en una benzinera i veiem que avui no és un dia per...
Pic de la Creueta (2064 m). El primer dosmil.

IntroduccióSeguim amb les caminades de nivell infantil. Aquesta setmana, aprofitant el bon temps, hem pujat al Pic de la Creueta.Situat a l'extrem més occidental de la Serra...
165 - La cova Roja de Míner Petit 29-11-2016

Feia temps que l'amic Biel Miró havia ullat una gran clotada no massa lluny de les cases de Míner Petit, més enllà del Mal Torrent de Massana. La depressió es pot apreciar...
Sang Roja a la Paret de Riu Lacó.

El dia bo per escalar va ser ahir però amb la feinada que tinc només disposava del dia d'avui per sortir a escalar i només una estoneta. I encara gràcies, perque amb el fred...

Ventosa sortida amb raquetes a les Bulloses

Per fi ha volgut treure el nas la neu, i de pas també una ventada ben forta. Es tracta de la zona de les Bulloses, prop de Font Romeu. A la muntanya s’hi va per patir!...

Sortida amb raquetes 2016

Benvolguts, ja s’apropa la tradicional sortida amb raquetes de neu de 4000peus. Aquest cop us proposem arribar-nos als estanys de la Pera. Iniciarem la ruta a la part baixa de...
Espot organitza sortides nocturnes amb raquetes de neu

"Raquenitza't" és el nou producte de l'Associació d'Allotjaments Turístics del municipi del Pallars Sobirà | Excursions al Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant...
Finca Sansalvador i Parc de la Creueta del Coll

Edifici modernista del 1910 per l'arquitecte Josep M. Jujol i Gibert. Passeig Mare de Déu del Coll, 79 i carrer Pineda, 9.El Dr. Sansalvador va adquir el solar que donava al...
Excursió amb raquetes al llag de pedrons

3/04/15. Dia esplèndid per a fer una bona excursió amb raquetes. Anem fins a l’antiga duana d’Andorra passant pel coll de Pimorent. L’itinerari és evident...