La figuereta

Avenc de l'Orellut (2)

...segueix de l'apunt d'ahir...Situació i accès actual.L'aproximació amb vehicle es fa per la carretera de La Riba a Farena TV7044. Anteriorment és podia estacionar en...
Les Torras Nubiola al Sabre i a la Figuereta.

Arriba l'estiu i arriba la calor, aquest any si que ha anat com un rellotge. Així que la búsqueda d'ombra s'imposa si anem a Montserrat. Avui, dues xemeneies clàssiques de la...
MONTSERRAT, LA FIGUERETA, Via TORRAS-NUBIOLA

17/02/16. Aquesta tarda hem arriscat i hem baixat acompanyats del negre. La via Torras-Nubiola de la Figuereta, és veu atraient i és d’aquelles què cal anar-hi, hi ha un...
Via olaïa

DISSABTE, 19 DE SETEMBRELa setmana passada varem venir aquí amb un temps que donava bo al mati i dolent per la tarda però la pluja va fer-nos baixar  al migdia arribant a...
La Pobla de Segur, un indret per fer memòria

La revetlla de Sant Joan d'enguany m'ha portat de nou a la Pobla de Segur. aquest poble del Pallars Jussà m'evoca records i vivències dels estius passats durant la infantesa,...
Pla de jubilació: principiants de collegats

La veritat és que vam anar a Collegats per escalar una altra via però no la vam trobar. Llavors vam recordar que havia una via al costat de l'Eufòrica que era molt fàcil i...
Vendrell-Surinyach-Ventura a la Bandereta

Es la nº 50La nostra intenció era de fer l’Autentica, però coses que passen i després del tram mes tonto de la xemeneia que et deixa reposar veig un Melilla a tres/quatre...
La xemeneia fantàstica em refusa

Primer de tot reconèixer que estant a peu de via no em vaig veure en cor de fer la via i em vaig quedar a terra. Covard, doncs covard, però tècnicament no estic preparat per...
Bones sensacions a euronica (collegats)

Avui anàvem una mica perduts. No sabíem on anar ja que teniem que estar a casa d'hora... Finalment ens hem decidit per Collegats. Em tafanejat un parell de vies però hem...
L'esperó piru - caba a collegats

Miquel a l'inici de la viaColldegats, té un encant especial, ens recorda Riglos. Les parets són de roca conglomerats, però no penseu pas en Montserrat. Aquí són còdols...
Sant Pere de les Maleses (Collegats)

Excursió familiar a Sant Pere de les Maleses (Collegats)Data: 17 de març de 2013FitxaDificultat: fàcil. Amb l’advertiment que la ruta travessa la carretera en dues ocasions...