La mola per la canal de can pobla i tornada per la font soleia

Onti - font roja d'alcoi 9/7/17

Bona sortida amb la grupeta del Biri i Vila que ens van portar de ruta per Alcoi, amb la pujada a la Font Roja i tornada per la font dels Patos
PIC ANETO 3404m. CANAL ESTASEN.

15-16/05/17. Ja havia donat per acabada la temporada d’esquí de muntanya, però una proposta del incansable Oriol Guach d’anar a la Madaleta, fa què torni a treure els...
Pic de la Font Blanca (2906 m.)

Quan la calor apreta i la neu a cotes baixes comença a fondre, Andorra sempre és una bona opció. El fet que puguem arribar en cotxe fins a una altura considerable, facilita...
Pic de Font Negra (2.877 m), amb esquís

En aquesta zona del Pas de la Casa, al límit entre Andorra i l'Ariège, ja havíem fet diverses ascensions però ens faltava coronar el Pic de Font Negre, un magnífic cim que...
Serra de llaberia i mola de colldejou

Aquest cap de setmana tocava anar a fer raquetes, però el malt temps previst als pirineus ens a fet que tiréssim cap al sud i concretament a la Serra de Llaberia un indret...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volta a la mola de na Costitxa

Esquerda de na CostitxaUna vegada més caminem per les rodalies de la Mola de na Costitxa (508 m), al terme municipal de Puigpunyent i una vegada més visitem la "Gran Diaclasa"...
La Mola per la canal de Can Pobla

26.12.16  Un altre cop a Sant Llorenç del Munt. Aquesta vegada per pujar a la Mola per camins menys convencionals (i molt menys transitats) dels que pugen des del sud pel...
Circular Montmalús i canal NO (Andorra)

**Bonica circular al frequentadíssim Montmalús. Arribats a la collada seguim sud i esquiem la polseta tres delícies de la SO del cim dels Colells (entre taurons!) fins als...
Pic de Font Blanca

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Pleta del Castellar-Comis Vell-Coma del Mig-Pic de Font BlancaDades geogràfiquesLloc...
Coll de Mola (1.821 m.)

Dissabte 29 d’octubre de 2016Sortida a la recerca de boletsHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarques de l’Alt Urgell i el Berguedà.Temps aproximat: 4...
Mont-roig: la canal de l'agulla dels pelats

Mai no acabes de conèixer prou la muntanya doncs sempre pots descobrir racons inesperats. Avui he pujat al Mont-roig buscant una alternativa a la drecera que baixa decididament...
Canal dels Micos i Canal del Miracle

Avui hem fet una clàssica matinal montserratina, recorrent algunes de les canals més característiques del massís. La Canal dels Micos és tot un clàssic i l'hem pujat...
Mola del Moro i Mola Castellona

11 de setembre de 2016 Us proposo una volta per dos dels cims més anomenats, però poc coneguts, de la part de llevant de Caro, als Ports. La volta ens portarà a visitar...
V Trobada d'Amics Espeleòlegs. Mola de Catí.

Els propers 1 i 2 d'Octubre tindrà lloc a la Mola de Catí (Massis del Port) la ja tradicional Trobada d'amics Espeleòlegs que enguany arriba a la cinquena edició,...