La molina

09/07/17 Mont Llaret i Roc d’Aude (França)

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA sortida:   2/4 de 7 del matí - Tornada:...
Muntanyetes i Serrat Gran

var Latitud_sortida = 42.284255; var Longitud_sortida = 1.891254; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

405 coves d’anes 190417

405 COVES D’ANES 190417Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Sortim per la C-65 fins a Llagostera on agafem la GI-674 direcció Caldes de Malavella que travessem...
Pla Baguet i Tossal de Rus amb raquetes

21.02.17  Sensacional i senzill circuit amb raquetes de neu pel sector carener comprès entre el coll de la Creueta i els estreps orientals del Puigllançada, amb ascensió...
ELS MUNTS (1057,4 m.) per la Roca Llisa

CIM: Els Munts (1.057,4 m.)VÈRTEX GEODÈSIC: 289093001COMARCA: OsonaHORARI: 2h 50DESNIVELL: 470 m.DIFICULTAT: fàcil amb un trams a la Roca...
La Tosa (2.536 m.)

var Latitud_sortida = 42.335099; var Longitud_sortida = 1.886168; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Opcions torre d'Eina

Teniu diferents propostes per pujar al cim de la torre d'Eina, trieu la que més us agradi:Torre d'Eina des de la MolinaRoc del Boc i torre d'Eina des de Planès
Volta als Rasos de Peguera

3.08.16  Itinerari clàssic pel massís dels Rasos de Peguera, a l’Alt Berguedà, que efectua un llarg tomb, des del coll de la Creu del Cabrer, pels Rasos de Baix, els...
Pic de Lavans

Si no vaig errat, diria que de tot el circ que va de la Pica Roja al Monteixo, l'únic cim que em faltava per fer és el pic de Lavans, de 2.896 m. És un cim que té un aspecte...
Pic de Moredo

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Isil-Riuet d'Airoto-Estanyolet d'Airoto-Refugi d'Airoto-Collada del Clot de Moredo-Clot de...

16 i 17 /07/16 Conflent - Roc Blanc

LLOC DE TROBADA:  Refugi de l’UEC de La Molina dissabte 16/07 abans de les 18 h. – (anada en vehicles particulars) - Cal confirmar l’assistènciaEl preu del refugi...
Tossal de Rus i Puigllançada

El cim del Puigllançada, ben nevat, amb el Pedraforca al fons a l'esquerra.El Puigllançada és un cim de 2.400 metres i escaig que senyoreja la capçalera del Llobregat,...
La Tosa (2.536 m.)

//--> Sortim de la Molina amb una bona nevada Avancem per pistes desertes Tram superior de la pista Olímpica Arribem al Niu...
Puig de Dòrria

Vaig passar pel Puig de Dòrria (2.547 m) fa molts i molts anys (encara érem a l'era glacial) quan amb uns amics ens vam acostumar a fer la llarga travessia Ribes — Puigmal...
A la Tosa d'Alp en BTT

Distància: 35 kmDesnivell: 1200 mDificultat: altaDurada total: 5.30Punt de sortida: estació de La MolinaPunt d'arribada: Puigcerdà Sortida del cap de setmana anterior a les...
Cordal Pica d'ESTATS

Aquest cordal engloba els cims (en aquest cas de pics de més de Tres mil metres d'altitud) que formen la línia divisòria entre Catalunya i França i que són el pic Rodó de...
Prospecció per la Coma Oriola (1)

Prosseguint amb les recerques de la Dolors i el Toni per tal de localitzar cavitats des de la Cerdanya vam anar a Masella estació propera a La Molina i igualment força...
CANIGO (2.784 m.) per Cortalets

CIM: Canigó (2.784 m.) per CortaletsCOORDENADES CIM: 42°31′10″N, 02°27′22″ECOMARQUES: Roselló, Conflent i VallespirHORARI: 3h 15 min. (2 h + 1h15 min.)DESNIVELL:+...