La pastereta cara oest via funcio clorofilica 130mt v

Cim d'en Galileu per la cara Nord

Canal NordFa uns anys ja pujàrem a la mola d'en Galileu per la magnífica canal nord. Avui tornem a pujar-hi amb els companys Biel i Agustí que no la coneixen. La idea inicial...
Via CARA SUR al Mallo de la Canal. Riglos

Dissabte 9 de setembre de 2017Hi han cop que una via, per no se quina raó, se'm travessa i no hi ha manera. Això es el que passa amb la Aguja Roja de Riglos.Tenim pensat anar...
Navegar per la cara nord al midi d'ossau

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de tots els cantons. De fet es tracta d'una xemeneia d'un antic volcà amb una roca excepcional bella. Des de feia temps...
Xemeneia Oest a les Savines

Una escalada ben clàssica i autèntica. La línea no pot ser més lògica, està pràcticament desequipada malgrat un pitó a l'inici de la xemeneia i un nus encastat a mitja...
Busa, cara sud

var Latitud_sortida = 42.085495; var Longitud_sortida = 1.674584; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Etna, cara sud (cota 2.850 m.)

//--> Cràter Silvestri, Catània i el mar Contemplant els cràters Silvestri Pujant fort per terreny volcànic Seguim una aresta...
Dufourspitze (Monte Rosa). Via NORMAL de la Cara O

1a ASCENSIÓ: J. Birbeck, C. Hudson, U. Lauener, C. Smyth, J G. Smyth, E. Stephenson, M. Zumtaugwald i J. Zumtaugwald (1885). DIFICULTAT / DESNIVELL: PD sup / 1840 m MATER:...
La cara nord

Les cares nord són lletges i no ens agraden. Som gent de sol i l'ombra ens foragita com la cua duna vaca espanta les mosques. Haver de passar fred i trepitjar gel en ple agost...
La cara amagada de la terra

Recentment emesa per una cadena de TV France3, la pel·lícula de 52 minuts de durada ens mostra les exploracions espeleosub en el ric subsol del Llenguadoc Rosselló i Migdia...

Serra d’Alfabia per la cara sur

Diumenge dia 15 de març tocava una excursió per Alfàbia per això 18 cavallers-as ens dirigirem amb cotxes al lloc de partida que no es altre que el km 8 de la carretera de...
Una mica de trencacames de cara a La Pica

Feis tant temps que no penjava una ruta al Bloc que quasi no recordo com es feia...Ruta: Montbrió - Vilanova Escornalbou - Riudecols - Alforja - L'Aleixar - Les Borges...
Via Escalada Virtual a la Cara del Mico

Via: Escalada VirtualAgulla/Paret/Cim: La Cara del MicoZona: La Plantació -Montserrat-Dificultat: V+Dificultat obligada: IV+Llargària: 115m (20+20+27+38+Terestel...
Bizcochos a la cara Oesta dels Falutats

Els Flautats es un terreny del tot curiós, tranquil·litat i varietat de roca.La via en qüestió es de les de digerir, al moment de sortir per dalt, la impressió i els...
Cara Oest del Serrat del Muntaner.

Aquest dissabte volíem pujar al Pedraforca a escalar però la previsió de mal temps ens va fer quedar a Montserrat. Com que pel matí el sol apretava de valent, vam...

Repte: L’Altra Cara del Penyagolosa

Diumenge 1 de juny,  tenim una gran travessia per la muntanya més emblemàtica de la nostra terra. Un nou repte on caminarem 35 km. superant un desnivell acumulat de 2000 m. i...
Via Barcelonets a la Pastereta (Montserrat)

La meva ressenya15 de febrer de 2014. Serrat de la Pastereta, via Barcelonets, V+ A2eFa un parell de dies, que sembla, que la temperatura climàtica es mes suau i no fa aquell...

La Momieta, cara S-O

Ressenyes de les vies de la cara sud-oest de la Momieta, zona de Sant Benet (Montserrat).