La riba

En kayak per mediano i el grado

De vegades trobar-se el got mig buit te els seus avantatges, així és que en la nostra excursió pel pantà de Mediano vam tenir l'oportunitat de poder passejar per les restes...
Torrent Fondo de Moritx

El Torrent Fondo de Moritx és un dels barrancs més interessants de tota l'illa de Mallorca. Tot i que el descens és curt, baixa encaixonat formant gorgs i salts amb un...
Ruta de les ermites de Tella

var Latitud_sortida = 42.574470; var Longitud_sortida = 0.184577; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Migdia de Bigorra (2.877 m.)

var Latitud_sortida = 42.908315; var Longitud_sortida = 0.145115; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
GR5: Landry - Refugi de Rosuel

Avui el nostre GR ens ha portat a iniciar la travessia de la Vanoise. Efectivament, des que ahir vam travessar l'Isère estem ja en aquesta zona, una de les més atractives dels...
Vall de Tor

var Latitud_sortida = 42.546367; var Longitud_sortida = 1.419915; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Coll de Miravet - Paüls

Avui el nostre recorregut del GR7 que vam començar a Porta, a la Cerdanya Francesa, ha arribat a un punt clau: hem travessat l'Ebre a prop de Benifallet. Una fita important en...
208 - Punta de Cala Roja (Sa Costera) 18-05-2019

Aquesta ruta no és la típica i bucòlica excursió a sa Costera o 'la costa de les meravelles', que ja de per si mateix val la pena pels seus alts valors paisatgístics....
Turons de la Segarra

var Latitud_sortida = 41.626990; var Longitud_sortida = 1.341355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Montagut (963 m.)

var Latitud_sortida = 41.351073; var Longitud_sortida = 1.363067; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
Roc de la Guàrdia

var Latitud_sortida = 42.359650; var Longitud_sortida = 1.405510; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Perigord Negre

var Latitud_sortida = 44.855713; var Longitud_sortida = -1.237691; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
De la Guingueta d'Àneu a Estaon

Ve d'aquíEtapa que transcorre totalment per terres pallareses, unint dues valls importants. De la Vall d'Àneu a la Vall de Cardós. D'una vall concorreguda que dóna accés al...
Torre de Vetera

var Latitud_sortida = 42.466259; var Longitud_sortida = 2.646675; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Volta a Gavarra

var Latitud_sortida = 42.163464; var Longitud_sortida = 1.282431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
L’obaga del castell de Montesquiu (709 m)

Dimecres 27 de febrer de 2019MatinalHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 2 h 20 m (7,5 km)Desnivell: 250 m (acumulat)Dificultat (1):...
Galilea - Torrent de Son Martí

Església parroquial de GalileaTornem un altre vegada al torrent de Son Martí, però aquest cop partint del poblet de Galilea. Volem arribar-nos a la cova d'en Salvador i...
Serra de Cúber Nord, pel pas de n'Alou

Serra de CúberAscendim a la serralada de Cúber pel pas de n'Alou i la recorrem en sentit nord-est fins al darrer cim (cota 943 m). Baixem per l'accidentat coster que mira cap...
Querforadat – cava.

Descripció de la ruta; recorregut circular, que ens portarà a descobrir els bonics poblets del Querforadat i Cava, sota les impressionants parets de la cara nord de la serra...
Santa Cecilia de Voltregà-Ripoll

Aquest cop anem convidats per un company de terres Gironines a fer un tomb per l'Osona i el Ripollès.Iniciem la ruta a Santa Cecília de Voltregà direcció a Sobremunt on i...
GR7: Lilla - Mont-ral

Avui el GR7 ens ha portat a recórrer la Serra de Prades en una etapa molt interessant i variada. Hem arribat de bon matí a Lilla, on vam acabar l'etapa anterior. Justament...
GR7: Cabra del Camp - Lilla, pel Tossal Gros

Una etapa una mica atípica, amb pluja, descarrilament del GR i un cim de propina; tota una aventura. Hem arribat amb l'autocar a Cabra del Camp on ja ens esperaven a Cal...
Castell de Perapertusa

var Latitud_sortida = 42.861397; var Longitud_sortida = 2.564717; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA  DE BANYELL

PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA DE BANYELL

Alçadamínima: 1785mAlçadamáxima: 2743mDistància: 14,3 kmTemps empleat: 6h (parades incloses)Desnivell + : 1292mDesnivell - : 1292mAPARCAMENT SORTENY – REFUGI DE RIALB –...
Forau Tancau

El Valle de Benasque nunca deja de sorprendernos, cada nueva cima que coronamos nos ofrece una nueva perspectiva y nos incita a visitar lugares que hasta entonces...
Pico Cotiella (2.912 m)

Nos encontramos ante un imponente macizo montañoso, el más elevado del Prepirineo. El Cotiella es una majestuosa y árida montaña con un aspecto propio de zonas volcánicas o...
Roc Roig i pla de la Feixa

var Latitud_sortida = 42.430463; var Longitud_sortida = 1.941322; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Mata Negra

var Latitud_sortida = 42.430809; var Longitud_sortida = 1.941981; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Ferrata foradada del toscar

Situada junt a la N-260 en el seu pas per la comarca de la Ribagorza molt a prop de la població de la Foradada del Toscar trobem aquesta interessant ferrada de traçat elegant...
Pels voltants de la Seu d’Urgell (910 m)

Dimecres 22 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 4 h 30 m (14,4 km)Desnivell: 360 m (acumulat)Dificultat...
GR5: Samoëns - Refugi Alfred Wills

L'etapa d'avui, la cinquena del nostre recorregut pels Alps francesos, ha estat molt interessant, amb diversos punts d'interès i amb el premi final d'una magnífica visió del...
GR5: La Chapelle d'Abondance - Ref. Chésery

La tercera etapa del GR5 és també llarga i dura, amb un desnivell força important. Com és habitual, hem sortit una mica tard perquè a l'hotel no donen l'esmorzar fins a les...
Pics de dellui i mariolo, estimat pirineu de casa

Després de molts anys he tornat a la Vall Fosca. Ha estat un plaer retrobar-me amb els pics de Dellui i Mariolo. L'any 1990, vaig fer una de les meves primeres sortides al...